Goedemorgen meiden! LIsszy- Tjee meid, het wil niet lekker lopen daar he? Nu lees ik ook dat je andere dochter ook nog eens ziek is! We denken aan je hoor! Was het nog gezellig met die vriendin? Onze nachten zien er ongeveer hetzelfde uit. Ik heb er zelf ook niet veel last van wat betreft vermoeidheid, dat opstaan 's nachts. Maar ben benieuwd hoe dat zal gaan als ik weer moet werken! Lynn heeft dus ook nog steeds last van krampjes? Jip ook... soms denk ik, he, tis over, maar de dag erna zijn ze er weer helaas! Roosenzo_ Jip kan s' avonds nog steeds huilen, maar het is minder intens geworden en we zien het nu aankomen, waardoor we op tijd mwet hem naar boven gaan en hem in bedje leggen. Hier valt hij fdan uiteindelijk in slaap. Tis wel elke dag om dezelfde tijd, om acht uur!Maar lang geen twee uur meer ofzo. En Boaz? Neemt dat niet iets af? Wa goed van die vrouw op het CB, dat ze dat zei! Owww, Ik moet ff Jip uit bed halen..... die wil aandacht, hahaha! Later meer!!
In dat boek van Ria Blom, 'inbakeren en regelmaat' (met de 3 r's enzo), staat dat de babynacht ingaat vanaf 20.00 uur tot een uur of 07.00. Nou heeft dat hier altijd geklopt en ook Noah valt na 20.00 uur in een diepere slaap. Meestal is het hier precies 20.10 dat hij het gejengel en soms gekrijs opgeeft en in slaap valt. Wij zijn al die tijd wel bij hem hoor, soms wat op de achtergrond dat hij even 2 minuten mag proberen of het zelf lukt, maar vaak ook gewoon regelmatig even aaien en speentje geven en gister zelfs even op de arm gewiegd. Maar dat laatst helpt eigenlijk helemaal niet omdat het dan erger wordt doordat hij eruit wordt gehaald terwijl hij net bezig is in slaap te geraken. Gelukkig is het nu echt nog maar 10 minuten voor het slapen gaan. Soms wordt hij wel eens om 17.30 wakker en dan redt hij het echt niet tot de fles van 19.00 uur om vrolijk wakker te zijn. Stel dat ik hem dan toch in de box zou leggen zou het echt krijsen zijn, maar tegenwoordig doe ik hem dan in de sling, doe speen erin en ondertussen dochter eten geven en naar bed brengen (ze is 2,5 maar ik moet haar nog steeds voeren, anders is ze binnen 2 happen haars inziens klaar :S). Moet hierbij wel opletten dat ik zijn hoofd niet als stormram gebruik want zo'n slingding daar zit z'n hoofd aan de zijkant en een kleine vent is ie niet dus hij steekt ook nog wat uit. Maar goed, als dochter op bed ligt, maak ik fles of bad voor hem klaar en geef hem daarna fles of bad Daarna loopt het al tegen 20.00 uur en na het badje is het ook standaard dat je echt je best moet doen om hem stil te houden, zo moe is hij dan. Meestal wil hij dan beginnen in bed, soms doet hij dat dan 5 minuten, soms kan ik hem aaien dat het bij een beetje gejengel blijft.. Hoop dat het naar het laatste toe gaat naarmate hij ouder wordt of dat hij helemaal in stilte in slaap valt met speen in waffeltje. Zou véél fijner zijn, mijn dochter deed dat op zijn leeftijd allang, gewoon 'blij' in slaap vallen en ook blij weer wakker worden met geklets. Hier wordt hij wel jengelend wakker standaard. Hij heeft trouwens nu een ontstoken oogje, zo'n snotoog. Iedereen is hier verkouden en hoesten, en ik denk dat dat virus hem een snotoog geeft. Oh well, beter dan dat hij moet hoesten en een verstopte neus of oorpijn zou krijgen, lijkt me... Moet dus wel gaan letten op dat ik m'n handen was want als ik aan dochters neus heb gezeten met doekje en zie daarna dat hij een slaapje in z'n ooghoek heeft, dan veeg ik dat met vinger eruit en is dus helemaal niet zo hygiënisch eigenlijk. Hoe moet je eigenlijk met zo'n ontstoken oogje omgaan? Veeg je van buiten naar binnen met afgekookt water of was het andersom? Ik heb hier dus wel standaar de laatste fles tussen 18.30 en 19.30 puur en alleen omdat ik dan om 20.00 uur in kan storten en Noah optimaal gebruik kan maken van de periode dat hij in diepere slaap kan komen. Verder krijgt hij standaard een fles als hij wakker wordt. Meestal is dat (na de voeding rond 05.30 uur) om 08.00 uur omdat ik dan met dochter over de gang loop. Dan zit er dus weinig tijd tussen zijn voedingen, maar anders blijft hij beetje sjaggo en loopt het ritme ook wat in de war als ik het rek. DAn blijft hij steeds wakker worden vóórdat het tijd is voor een fles de hele dag en dat werkt wat chaotisch vind ik... Maar vaak ook zijn de dagen niet zo regelmatig hoor, en slaapt hij veel korter overdag en niet totdat hij weer een fles mag bijvoorbeeld. Soms slaapt hij wel uit en erdoorheen als ik met dochter op gang loop en dan klopt dat hele schema ook weer van geen kanten. Ik kwam gister ook niet goed uit; had hij om 17.30 fles gehad, dan vind ik het wat snel om 19.30 wéér een fles te geven. Toen maar op bed gelegd en dan komt hij om 04.30, dus dan heeft hij die dag een fles gemist... Wel gek want kennelijk op vier flessen overdag laat hij er óók 11 uur tussen in de nacht (nou ja, soms ook 10 uur hoor )..
@Lillibit: hoe troosten jullie hem om 20.00 uur in zijn bedje? Speentje, erbij blijven, zingen, of alleen in slaap laten huilen?
Hier ben ik weer even kort... moet wel snel weer aan d egang hier, krijg zo visite en mijn huis is een puinhoop! Ook komen ze mijn auto zo ophalen..... snik snik! Jessmin- Nee, we laten hem niet alleen, dat kunnen we nog niet haha! We blijven erbij, gaan eerst met hem op ons bed liggen (hij slaapt nog bij ons in d ekamer, bedje ernaast), zorgen dat hij moe wordt door lief te praten of te zingen, speen erbij, en als hij dan langzaam wegzakt, gaat hij in zijn eigen bedje. Die wiegen we wat heen en weer.... Wat wij ook vaak doen is als hij keihard aan het huilen is, er Cinababy in zijn mondje doen! Dit is tegen krampjes maar hij is hier zo perplex van, dat hij hierdoor geregeld stopt met huilen!!! Over ontstoken oogjes kan ik je geen advies geven! Wel vervelend zeg! Jij dus ook nog geen goed ritme in de fles? Hier was het ritme top, toe hij nog om de drie uur kreeg, maar dat is nu helemaal weg! Jip heeft de neiging om heel veel wakker te zijn (overdag), en elke x een half uur voor de fles in slaap te vallen! Heel irritant, dan baal ik dat ik hem wakker moet maken, maar heb vaak ook van alles in de planning, waardoor hem laten slapen en de fles later geven niet altijd een optie is! Dat boek van Ria Blom, waar gaat dat over? En oja Roosenzo- als het cb zou vragen of het goeed zou gaan, dan zou ik zeggen dat het heel goed gaat, behalve tussen 8 en 9. dat heb ik de vorige keer ook gedaan en volgens de arts hoort dit er gewoon helemaal bij....... Lisszy- hoe ben jij de dag vandaag begonnen? beter dan gister? Ik zit te wachten op een vriendin, mijn nieuwe laptop (besteld via internet en hoop dat hij vandaag komt!) en die kerel die mijn auto op komt halen! Veel wachten dus vandaag! Morgen gaan we even naar Veenendaal, in de stad kijken. Heb daar afgesproken met vrienden en hun baby. Daarna lekker bbq-en bij mijn ouders! Zal toch een anders soort koninginnedag worden dan zonder kind! Vind ik niet erg hoor!! Nou Jip slaapt eindelijk en drie x raden.... tis tijd voor de fles!!!
Dag meiden! @Lillibit Het is alles tegelijk hier! We zijn eigenlijk nooit ziek en nu allemaal. Lynn snottert nog behoorlijk en idd nu Zoë bukgriep. En ik voel me ook niet al te jofel. Nou ja, ff doorzetten! Mijn vriendin was zo moe van de reis met haar zoontje (10wk ouder dan Zoë) dat ze af heeft gezegd. Zij komt ook uit Roden en verblijft bij haar moeder. Volg wk komt ze sowieso een avondje helpen en gezellig eten en bijkletsen. Zij is overigens ook actief hier op zp! Mijn dag is zonder tranen begonnen en voel me, afgezien mijn verstopte hoofd, redelijke goed! Dus lekker wachtdagje vandaag... Maar morgen wel een onwijs gezellig dagje zo te lezen! Heerlijk! Geniet! Ik vind het echt heel goed van je dat je lekker allemaal leuke dingen blijft doen met Jip! Echt waar! De krampjes blijven maar, maar de vrouw op cb had gezegd dat Lynn wel 4 wk nodig heeft om te wennen. Als ze daarna nog zo'n last heeft, kunnen we met andere melk beginnen. Arme Jip... Ja, deze eerste maanden zijn niet makkelijk voor onze kleintjes. Ria Blom heeft een boek geschreven over Rust, Regelmaat en Respect. Dat houdt in bij eerste tekenen vermoeidheid te slapen leggen, na wakker worden voeden en daarna "spelen" in box of op de arm. Zodra de kleine weer moe wordt, weer te slapen leggen. Verder is zij ook een groot voorstander van inbakeren. Metrhode werkt goed, maar je moet wel goed naar de kleine blijven kijken en je niet blind staren op het ritme. Oh, Lynn is wakker! Reageer later nog ff op Jessmin!
Tja, de methode werkt wel, maar verschilt ook per kind hoe goed. Mijn dochter deed het er geweldig op hoewel we wel echt een paar keer haar een kwartier hebben moeten laten huilen daarvoor, en dat voelde heel slecht. Heb zelf ook zitten huilen op de wc toen. Dat zijn wel dingen die je 'moet' doen om het te laten werken als je kind niet met een glimlach in slaap valt (en dat doen ze eigenlijk bijna nooit gelijk vanaf het begin). Vanaf toen sliep ze volgens het boekje precies tot de volgende voeding en ook met een glimlacht op het gezicht in de bakerzak, en ze werd ook weer vrolijk wakker. Maar met Noah vind ik het moeilijker om hem te laten huilen, vooral omdat hij veel erger uit z'n dak gaat dan z'n zus, veel temperamentvoller. En je merkt meteen dat het minder goed werkt bij hem. Hij begint vrijwel meteen te jengelen als je hem op bed legt en wordt ook vaker tussendoor wakker. En het gevaar van de methode is wel dat je dan honderd keer een speentje gaat brengen en je gefrustreerd voelt als het niet werkt zoals het 'hoort'. Belangrijkste is de voorspelbare regelmaat die het boek aanbiedt als handvat voor een rustige baby. Als een baby weet waar het aan toe is, zal hij zich veiliger voelen en zich makkelijker kunnen overgeven aan de slaap. Volgorde die het beste is is zodra baby wakker wordt de baby voeden. Dan drinkt hij goed en heeft hij lekker energie om zichzelf na het knuffelen (tijdens en kort na voeden op de arm) even te vermaken in de box. Dat vermaken in de box gaat hier super, ligt zo driekwartier naar z'n handen te kijken en om zich heen te staren. Vervolgens is het de bedoeling dat je kijkt naar de signalen van je kind om te zien dat hij moe wordt. Die kunnen o.a. zijn: bleek worden (dat klopt wel maar is vaak moeilijk op te merken), wegkijken (klopt ook, maar mijne kijkt ook wel eens weg als hij niet moe is, dus dan werkt het weer niet), gapen (dat deed mijn dochter gewoonweg niet, maar Noah wel dus bij hem is dit wel een goeie), jengelen (dat was het signaal bij mijn dochter. Lag ze in de box en zei ze 'èèh' dan ging ik haar op bed leggen en hoppa, sliep ze 2,5 uur tot de volgende voeding. Nu werkt dat 'èèh' (toch het duidelijkste signaal; als ze zich goed kunnen vermaken in de box. Als ik mijn dochters huiltje zo inpreteerde ipv 'oh ze verveelt zich' dan ging ze ook echt slapen daarna in bed als ik haar meteen wegbracht) bij Noah hier ook wel, maar niet altijd. Soms is hij al te moe op dat moment. Want zoals gezegd gaat hij altijd eerst gapen, maar ja, ik hang natuurlijk niet non stop boven die box dus de gaapjes mis ik meestal en dan is het toch de 'èèh' die mij het signaaltje geeft. Sjah, en bij hem werkt het doorslapen soms iets minder. En dan kun je wel een speentje gaan geven, wat bij mijn dochter dan hielp om helemaal weer in slaap te raken, maar hij blijft vaak gewoon wakker. En in het begin moet je dus heel strikt aanhouden dat je na elk slaapje voedt, knuffelt, alleen laten spelen, bij eerste vermoeidheidssignaal op bed leggen. En dat kan heel goed als je bv geeft, want dan mag je voeden zo vaak je wil dus als ze in het begin nog maar kort slapen omdat ze nog niet dat ritme gewend zijn, kun je heel consequent die volgorde aanhouden. Maar geef je fv dan zul je zien dat je ineens honderd keer een flesje moet gaan geven, en dat is voor max 2 dgn niet zo erg, maar wel als je bijvoorbeeld een spuger hebt, of eentje met krampjes, of eentje die gewoon alles opzuipt zoals de mijne Dus vandaar ook dat bij mijn dochter die bv kreeg dit heel snel werkte, maar bij Noah kon ik het nooit zo consequent doen want die hijste elke fles naar binnen en kon vervolgens weer niet slapen doordat het bijna letterlijk uit z'n oren kwam. Meeste fv-kindjes die drinken dan gewoon minder als ze na een half uur alweer wakker worden en dus consequent weer gevoed worden, maar Noah niet, die pompt gewoon alles naar binnen wat je hem aanbiedt. Maar in het kort is dit dus de methode en hij werkt goed als je er heel consequent in bent.
Ben ik nog even. Zoë op bedje, zo ziek en zielig en Lynn ligt op mijn schoot te slapen. Oh, ik ben kapot! Het liefst kruip ik in mn bedje maar ben bang dat Lynn weer wakker wordt en Zoë wakker huilt... Stome hè? Ik moet het eigenlijk gewoon doen. @Jessmin Ik weet zeker dat Noah uiteindelijk in het ritme komt, maar hij heeft gewoon wat meer tijd nodig dan zijn zus. Hier net zo! Zoë sliep rond deze tijd ook al netjes in haar bedje en Lynn ligt nog bij mij tot de laatste voeding. En dat ligt natuurlijk ook aan mij.. Snotoogje had Lynn ook in de eerste week! Kraamhulp gaf advies om schoon te maken met een gaasje gedompeld in gekookt en afgekoeld water. En een druppeltje bv in het oogje helpt ook, maar dat wil bij ons allebei helaas niet meer. Bij Lynn ging het vanzelf over. Ze is nu wel onwijs verkouden, al zeker 1,5 wk! Dat heeft ze van Zoë, sinds zij per april naar het kdv gaat, is ze pertinent verkouden! Ik hoop niet dat ze ook die ellendige buikgriep van haar zus overneemt... Nou, missch duik ik nu toch mn bedje maar in. Hier beneden voor de tv wordt het ook niet beter. Tis toch wat, aantal jaren geleden ging ik feesten op koninginnenacht/dag, ik word oud! Hahahaha! Volg jaar weer hoop ik! Fijne avond meiden!
@Lisszy: maar was het nou van buiten naar binnen met het gaasje vegen of andersom? Echt irritant, ik vergeet het altijd... Dat leerde je toch bij het afdrogen van de oogjes in de kraamweek ofzo? Maar ik zou het echt niet meer weten. Jullie enig idee?
@Jessmin Van buiten naar binnen, zo maak je het oogje schoon. Je kunt het onthouden dor bij jezelf na te gaan, als je slaap, een vliegje of restje mascara oid in je ogen hebt, gaat dat aan de binnenkant van je oog zitten. Het lichaam doet dat dus ook automatisch. Bij ons werd er extra aandacht aan besteed omdat Lynn zo'n snotoogje had. Maar ik maak Lynn's oogjes ook zo elke dag schoon met een nat washandje als ik haar schone kleertje etc aandoe.
Ik ben gister toch mn bedje ingedoken en Lynn heeft zich niet eens meer gemeld voor de fles van 23u. Pas om 3u15 heeft ze weer een voeding gehad. Mijn andere meisje is nog zieker dan gister. Vanmorgen even langs de hap geweest omdat ze lijkbleek was en helemaal futloos. Ze heeft een fikse buikgriep. Lieverd ligt nu te slapen op de bank. Dus lekker relax dagje thuis. Mijn zus komt de hele middag dus kan zij zich lekker met Lynn vermaken en dan ben ik er helemaal voor Zoë! Meiden, fijne dag allemaal vandaag! Degene die aan de rosé gaan, drink er één namens mij! Ook dat is alweer veelste lang geleden; een koud rosétje..
Heerlijk, met een sigaretje erbij Ik heb er één voor je gedronken hoor, en biiijjjjjna had ik sigaretjes gehaald, maar ja, vond het toch ook weer zonde van het geld en een slecht voorbeeld voor m'n peuter die mij in alles nadoet. Dus toch maar weer niet gedaan..
Hahaha, heel goed! Ja, heerlijk een glas rosé met een sigaret! Maar heb nu 11 maanden niet gerookt, ook zo zonde om weer te beginnen.
Lisszy-- Ik heb een roseetje voor je gedronken hoor!!! Ze smaakte mij prima, maar het was goed dat mijn vriend gister mee was... kon er tenmisnte iemand goede voor Jip zorgen!! Jij dus ook 11 maanden gestopt met roken? Ik ook sinds vorig jaar januari, na dik 15 jaar gerookt te hebben! En heb er totaal geen moeite mee, jij? Jessmin- ik begrijp dat jij ook gestopt bent? Lisszy- gaat het inmiddels beter bij jou in de ziekenboeg? Mijn koninginnedag was errug leuk gister! Wel even anders dan andere jaren... normaal ga ik toch wel lekker feesten ofzo, maar nu waren het gewoon een paar uurtjes de stad in. Jip heeft er niks van meegekregen, die lag heerlijk te slapen, ondanks alle lawaai, hahaha! Gelukkig veel vrienden met babies, dus we leken wel een cvompleet kinderwagen-front! Jessmin en Roosenzo- hebben jullie nog wat ondernomen gister?
@Jessmin Gezellig! Ik ben er over een uurtje! @Lillibit Wat goed, na 15 jaar! Ik heb ook fulltime gerookt, 1000 stoppogingen gedaan maar nooit gelukt. Toen werd ik zwanger van Zoë en stopte ik zonder problemen. Toen zij 4 maandjes was, begon ik af en toe weer ééntje te roken van Erwin. en uiteindelijk weer een stuk of 5 per dag. Toen ik zwanger werd van Lynn ben ik gelijk weer gestopt. En nu begint het toch wel weer een klein beetje te kriebelen. Maar dat komt ook omdat ik het pakje van Erwin telkens zie liggen... Overigens rookt hij netjes buiten. Hier in huis word al jaren niet gerookt! Roos, heb jij ook gerookt? @Lillibit Klinkt gezellig! En prachtig weer erbij en slapende Jip, wat wil je nog meer! Wat is het trouwens toch een schattie, die foto op Hyves met die bril, fantastisch! Zieken hier, Zoë heeft vandaag 1 beschuitje gehad en niet overgegeven. Maar verder nog erg suf, lijkt net alsof ze aldoor een beetje wegvalt. Lynn is sinds gister ook in de dunne! Haar ontlasting was juist wat dikker door de fv maar nu zijn het weer enorme spuitluiers en wel 2x per dag. Ik weet niet of ze misselijk is, ze spuugt sowieso veel. Ik voel me wel weer ietsje beter vndg, geen koorts alleen wat hoofdpijn. nou meiden, ik loop nog even wat rondjes met mijn meisje, terwijl voetbal aanstaat op de achtergrond (erg gezellig)!
Tja, ik heb vanaf mijn 15e altijd 'een beetje' gerookt Toen al had ik met mezelf de afspraak dat het er nooit meer dan drie per dag mochten worden. Daar hield ik me keurig aan (heb nogal een geweten, hahaha). Toen ik ging studeren ging ik wel eens een avond flink uit de bank sigarettechnisch. Is nooit meer dan 10 geworden op een avond, maar de dagen erna rookte ik dan bijvoorbeeld helemaal niet, ook omdat ik het dan ook echt smerig vond met een kater te roken. En soms zat ik wel eens paar daagjes achtereen op terrasje of bij een scharrel en dan rookte ik wel een paar dagen veel, maar dan was ik daarna weer eens een tijdje bij mijn ouders (die er niets van wisten) en dan kon ik zo ook weken weer niet roken. En sinds ik getrouwd ben rook ik eigenlijk alleen als hij een sigaar rookt (één keer per twee weken ofzo, en tegenwoordig rook ik dan dus niet omdat ik het een tijd niet gedaan heb en ook geen pakje in huis heb), of als ik op een terrasje zit met een roseetje Of met een vriendin ben die ook rookt. (heb ik er - hoe ongezellig - niet veel van). Tijdens mijn zwangerschap vanzelfsprekend voor mij, niet gerookt natuurlijk. Ik geloof dat ik goed te omschrijven ben als een gelegenheidsroker dus Maar daarom geniet ik er wel éxtra van
Wow, Jessmin, dat vind ik echt heel knap, dat jij zo af en toe eens kan roken! Dat kan ik dus echt niet, weet zeker dat als ik er een opsteek, ik weer verkocht zou zijn! En Lisszy- pff, dat zou ik ook moeilijk vinden, als Diederik zou roken. Gelukkig rookt hij helemaal niet en was het voor mij makkelijker om te stoppen! Het begin was erg moeilijk, maar ben wel in 1x gestopt, zonder hulpmiddelen ofzo! En nu ben ik er zo blij om! Ik had er niet aan moeten denken om op zo'n dag als koninginnedag, met een rose EN peuk achter de kinderwagen moeten staan, hahaha! Vervelend dat Zoë zo suf blijft, zit er al verbetering in? En Lynn, toch niet ook ziek geworden? Wij hadden weer een kleine mijlpaal vannacht...... Jip heeft vannacht 7 uur doorgeslapen! Hij kwam pas om half zes voor de fles! Alleen betekent dit dat hij vandaag op de 5 flessen gaat komen , ipv 6. Hoe lossen jullie dit op? Krijgt hij nu wel voldoende? Heb wel besloten dat ik dan vanaf nu de flessen niet meer afgiet, dan is de hoeveelheid ook al wat meer. Lisszy- wij zijn nu wel heel benieuwd naar de foto's van Jessmin he???
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de foto's van Jessmin!!! Jessmin - hoe gaat het met het ontstoken oogje? Boaz had dat ook de eerste weken van zijn leventje en wij hebben ook druppels en zalf gekregen van de ha, maar supranettes helpen ook goed. Dat zijn doekjes die je bij de apotheek kunt halen en daar kun je dan zijn oogje mee schoonmaken. Maar misschien wist je dit al wel. Lisszy - hoe gaat het nu met je grote kleine meisje? Zo te lezen was ze heel erg zielig. Wel fijn dat je wat hulp had afgelopen weekend. Werkt jouw aanstaande man ook veel in het weekend? Lillibit - leuke foto's op hyves! Die dramaqueen is geweldig Boaz heeft ook wel eens een dagje 5 flessen, maar dan krijgt hij nog steeds genoeg binnen met 160 ml per fles en dan drinkt hij er de volgende dag meestal wel weer 6. Roken heb ik nooit gedaan. Vind ik vies... Was gister bij een vriendin die net zwanger is en zij is ook meteen gestopt met roken, maar haar vriend rookt nog wel, vind ik zo niet fris en fruitig. Mijn k-dag was erg saai, we hebben eigenlijk helemaal niks bijzonders gedaan. Er was 's avonds een concert en vuurwerk bij ons in de straat, daar hebben we van mee kunnen genieten. Mn vriend is vanochtend vertrokken. Hij vond het ook echt niet leuk dat hij weg moest. Geloof niet dat hij het erg vond om mij en luc niet te zien, maar afscheid nemen van Boaz ging iets lastiger. Hij vliegt over een uurtje en is pas volgende week woensdag weer terug. Hij moet regelmatig weg voor zijn werk en meestal vind ik dat wel lekker eigenlijk (zolang hij niet te lang weg is). Kan ik overdwars in bed liggen enzo. Maar nu zie ik er dus wel tegenop omdat Boaz nog steeds zo ongelooflijk veel aan het huilen is. In principe kan ik dat wel aan, maar ik ben gewoon bang dat er toch iets met hem aan de hand is. Hij krijst zo hard en hij valt steeds even in slaap maar verkrampt dan en wordt weer gillend wakker. Dat kan echt uren zo door gaan. Omdat ze het bij het cb ook zo serieus namen ben ik er eigenlijk nog veel onzekerder over geworden en vind ik het veel moeilijker allemaal. Heb het al eerder geschreven maar ik vergelijk het huilen van Boaz met het huilen van Lucas en dan valt het huilen van Boaz eigenlijk wel mee. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er met Boaz niks aan de hand is. Ben gewoon bang dat ik het onderschat. Lucas huilde altijd, in de kinderwagen, in bad, in de auto...overal. Boaz doet dat niet, hij huilt alleen 's avonds. Overdag ook wel eens natuurlijk, maar dat is dan maar heel even. Als hij moe is ofzo. Ik zie er nu gewoon elke ochtend al tegenop dat hij aan het eind van de middag weer gaat beginnen met huilen. Heb ook de hele tijd zo'n ontzettend gespannen gevoel, heel akelig. Wil ik helemaal niet. Boaz had gister voor het eerst een spijkerbroekje aan, zo'n hele zachte. Stond wel erg stoer. Ga even een broodje eten met Luc!
Ja, dat is dus ook steeds mijn probleem met die flessen. Ik was naar 180/'6 gegaan ipv 150/5 om die reden maar nu komt hij weer een paar dagen 5x ipv 4x en dan zit ie meteen aan de liter Ja voor foto's moet ik jullie dan toch maar naar m'n hyves gaan verwijzen maar m'n mannetje staat er nog niet op, dus of je daar nou wat aan vindt Mijn dochter als dreumes en ik en mijn man nog wel, maar that's it! De peuterfoto's en nieuwe babyfoto's moeten nog komen iig. Maarree.. hoe doe ik dat zonder dat heel ZP zo mijn hyves heeft?
Hyves adres even in een prive berichtje Jessmin??! Ben ook wel heel benieuwd hoe jij en je kleine meisje er uit zien!