De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Oww, dat klinkt ook lekker Roos, wat voor ovenschotel?
    Hier weer een vrolijk kwebbelende Jip naast mij... hij vindt het volgens mij allemaal prima op het KDV, is daar vrolijk geweest en doet het helemaal goed!!

Doen jullie kids dat ook..... van die ontzettende stinkende scheten laten??? :$

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ovenschotel met prei...staat nu in de oven.

Stinkende scheten heb ik nog niet geroken van Boaz :)

3. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Goedemorgen!

Zo, was weer veel te vroeg wakker..... wilde nog lekker slapen maar Jippie lag naast mij te stinken in een poepbroek! :( Naja, nu liggen we lekker samen in bed, hij te kletsen tegen zijk knuffel, ik met de laptop!
    Vet verrot trouwens.,..... dit is mijn nieuwe laptop, geeft hij nu aan dat ik zsm een backup moet makan, omdat er iets met de harde schijf isd, die moet ws vervangen worden!!! :x Damn, dit ding is vet nieuw!!!! Het opstarten duurt nu dan ook bijna een half uur en hij doet echt heel raar......... daar baal ik echt van!!!:x:x

Lisszy- Spannend, vandaag ligt Erwin onder het mes he? Hoe lang moet hij in het ziekenhuis blijven? En hoe lang kan hij niet bewegen daarna?

Gelukkig schijnt de zon vandaag! Ik hoop eigenlijk dat ze zo bellen dat mijn telefoon klaar lgt, die wil ik graag gaan halen!! :)

Gaan jullie morgen nog wat leuks doen, met Hemelvaart?? Wij willen graag wat leuks doen, maar kunnen niet goed verzinnen wat..... :)

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Zo, dan heb je mooi mazzel!!! :p

5. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Goedemorgen!

Lillibit - wij hebben ook altijd moeite om iets te verzinnen wat we kunnen doen. Ben ook een beetje bang dat het morgen overal erg druk is. Jan moet waarschijnlijk ook gewoon werken, want in de vs hebben ze morgen geen hemelvaart...
    Wat irritant van je laptop. Heb je geen garantie meer dan?

Jan is vandaag met Luc naar de efteling. Lucas dacht dat hij gewoon naar school moest. Zo grappig, hij belde me heel enthousiast op dat hij niet naar school hoefde maar dat hij stiekem met Jan naar de efteling ging. Hij was gewoon vrij vandaag, maar dat hadden we niet verteld. Ze hebben in ieder geval goed weer. Lekker zonnetje, maar ook niet te warm.

Begin een beetje te balen van boaz in combinatie met de beco. Het lukt echt niet om hem er in te krijgen zonder dat hij heeeeel hard gaat huilen. Vind ik echt jammer. Leek me zo makkelijk.

Nou, de kleine man ligt nu even in bed, dus ik ga me maar even snel nuttig maken hier. Puinhoop....

6. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ow Lisszy - hoop dat de operatie goed gaat vandaag! Sterkte!

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ojaa, dat had je verteld, van Lucas!!! Wat leuk man, ze hebben het ook echt getroffen met het weer! Baal je dan niet stiekem een beetje dat je niet mee kan??
    Ik ben ook geen held, ga niet in achtbanen enzo, bah! Doe mij het sprookjesbos dan maar, whahaha! :D

Jullie dus ook van die slechte verzinners? Wij hebben dat dus altijd met vrije dagen..... we kunnen dan echt op niets komen en voor je het weet, is de dag alweer voorbij en eindigen we ergens waar we altijd eindigen! Terwijl ik dan echt zin heb om iets anders te gaan doen!
    Maar denk inderdaad dat het morgen ook nog eens overal druk is! Toch weer jammer......

Balen, van die beco.....ja ik krijg Jip ook nog steeds niet in de Bandolino, en in die Babybjorn is het maar even vol te houden, veel te zwaar!

Jij poetsen dus?
    Jip ligt ook nog lekker te slapen op mijn bed, was weer in slaap gevallen.... dus ik ben gauw een heerlijk ontbijtje voor mezelf aan het maken! :p

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Boaz is al weer wakker, dus tis hier nog steeds een puinhoop :)

Wij hebben echt precies hetzelfde, we kunnen niks verzinnen en uiteindelijk doen we, of niks, of iets wat we heeeeel vaak doen. Zo stom. Wat doen jullie dan als jullie iets doen wat je vaak doet?

Ben al erg vaak met Luc in de efteling geweest, dus vind het nu niet zo erg dat ik niet mee kon hoor! Al vind ik het altijd wel leuk om te zien hoe geweldig lucas het vindt daar.

9. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Haha, dan belanden we ergens in de stad om te shoppen, Arnhem of Utrecht ofzo, of we gaan naar het bos, zoiets, geen boeiende dingen!

Vet irritant vind ik dat, kan me nu al de hele tijd bezig houden met wat ik morgen kan gaan doen, en kan je dan nu al vertellen dat dat ws niet veel bijzonders gaat worden... zeker met een kinderwagen ben je nog eens extra bepekt ook! :(

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dag lieverds!

Wat hebben jullie weer veel gekletst gister. Het enige wat me is bij gebleven zijn de stinkende scheten! :D En daar kan Lynn ook wat van! Hahaha
    Vanmorgen meldde mevrouw zich tegen 9u, helemaal blij in haar bedje, haar paccodoek had ze opengeschopt en een lucht!!!!! Bleek dat ALLES onder de poep zat: romper, beeentjes tot haar enkeltjes, pacco doeken en de hoeslaken! Een ware explosie dus! :$ Ze kan er wat van!
    Erwin is vanmorgen om 6u45 opgehaald door zijn vader om naar het zh te gaan, ik verwacht dat ze nu snel gaan bellen dat hij opgehaald mag worden. Ik ben benieuwd. Hij is 3 mnd thuis straks, revalidatie duurt lang. Maar geen idee heolang hij niet kan lopen...

@Roos
    Wat fantastisch, kan me Lucas' hoofd helemaal voorstellen toen hij hoorde dat ze naar de Efteling gingen! Hahaha! Heerlijk weer er idd bij!
    Is Boaz, los van de Beco weer een beetje vrolijk? Balen dat het maar niet lukt met de Beco! Lynn vind het nog steeds fijn, sterker nog: ze wil niet meer in de kinderwagen! Al 3 dg krijst ze alles bijelkaar als ik ga wandelen. En houdt dat net zo lang vol totdat ze er weer uit mag... Erg irritant!

@Lillibit
    Dus jippie ook een lekkere luier vanmorgen? Fijn toch! :D
    Ik neem ook aan dat op die laptop og garabtie zit! Zal toch wat zijn!

@hemelvaart
    Oh ik kan ook nooooit iets verzinnen! Erwin komt altijd met ideeen en zegt ook vaak: bedenk jij nu eens wat! Hier is het feest in het dorp met een kleine kermis. Ik denk dat ik vh weekend daar even met Zoe heen ga. Maar morgen doen we niks aangezien erwin ook niks kan. Zoe gaat bij mijn schoonouders logeren, dus rustig hier (maar ga haar wel missen... )

@poetsen
    Vanmorgen om half 7 opgestaan en lekker wat dingetjes kunnen doen wat de meisjes sliepen nog! Dus nu ga ik even mijn wasje ophangen!

11. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - dat meisje van jou kan er wat van zeg! Haha! Je kan het maar kwijt zijn toch!?
    Hoop dat de revalidatie voorspoedig gaat en dat hij nu niet al te veel pijn heeft. Wat voor operatie heeft hij gehad?
    Lynn wil niet meer in de kinderwagen? Dat is wel heel onhandig...Boaz huilt gelukkig nooit (even afkloppen) in de kinderwagen. Heb hem net weer een keer in de Beco gestopt en ben gewoon met hem naar buiten gelopen in dat ding en hij huilde niet!!! Jeee!!! Even een klein rondje met de hond gedaan. Voorheen bleef ik elke keer binnen als ik hem er in had. Misschien probeer ik het straks nog wel een keer. Hij was verder ook wel vrolijk vandaag, scheelt ook denk ik.
    Jij bent dus ook een beetje inspiratieloos qua dingen verzinnen. Is hier ook altijd erg hoor.

12. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Sinds een paar dagen wil Boaz speeltjes vasthouden. Hij heeft een knuffeltje wat hij heel graag vasthoudt en ook zijn spuugdoekjes vindt hij geweldig. Hij pakt ze dan echt vast met 2 handjes. Zo grappig. Hij wil ook heel graag staan (maar dat mag nog niet officieel). Als hij op zn rug ligt en je pakt zn handjes dan trekt hij zichzelf op totdat hij staat en dan kijkt hij echt super trots.

Heb nog steeds heel sterk de behoefte om weer zwanger te zijn. Ben daar veel te veel mee bezig, best irritant...

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Hoor net dat mijn schoonzusje zwanger is! Dat vind ik zo ontzettend leuk, ze zijn al zo ontzettend lang bezig. Eigenlijk hadden ze het een jaar geleden al opgegeven, nu toch nog een laatste poging gedaan en er zitten nu 2 wezentjes in haar buik. Hoop zo dat het deze keer goed gaat, want ze heeft al een paar miskramen gehad.

14. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Lisszy: Wàààt, 09.00 uur?? Slaapt jouw dochter dan echt 13 uur achtereen ofzo? En moet je dan nergens in de ochend of nacht een speentje geven? Hier wordt Noah standaard om 06.30 wakker maar hij vindt een speentje dan ook wel best, ook al is het 11,5 uur geleden dat hij gegeten heeft. Hij ligt dan vaak nog wel tot 07.45 te slapen (of te poepen?? tegenwoordig krijg ik sochtends een poepluier cadeau :p)

@Roos: wil je écht weer zwanger zijn? Omdat je nog een derde wil of omdat je het gevoel mist van de dikke buik en mensen die je zo gelukzalig aankijken op straat? Pfff ik moet er niet aan denken. Wij stoppen bij twee. Jullie gaan dus ooit nog wel voor een derde?

15. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jessmin - ik wel weer zwanger zijn, maar ik wil ook nog wel een paar kindjes. Niemand heeft mij gelukzalig aangekeken toen ik zwanger was hoor...volgens mij heb je dat toch minder als je in de winter hoogzwanger bent. Bij mij zag je het ook niet goed dat ik zwanger was.

16. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Zo, wat een dag gister! Erwin is gister weer thuis gekomen,behoorlijk pips en suf. Maar vanmorgen ging het alweer beter. Wel veel pijn maar hij heeft goede =zware pijnstillers! Hij kan niks, alleen een beetje op krukken lopen, dus worden zware dagen. Zoë is aan het logeren bij opa en oma. Dat is wel lekker, vooral na vannacht, ze heeft me van 2 tot4 wakker gehouden! Grrrrrrrr!!!! Ik was zo pissig op haar!
    Erwin wou zwlfs heen maar dat wou ik weer niet. Een kl*te nacht dus.
    Lynn heeft wel lekker geslapen, was er om 6 u maar is na 3x speen weer gaan slapen tot 9u! En ook hier weer een heerlijke poepluier cadeau!

@Roos
    Gefeliciteerd met je schoonzusje! Wat ongelooflijk fijn voor hun! Wat een wonder zeg! Ik snap dat gevoel wel van weer zwanger willen worden, na Zoë had ik dat ook zo sterk! Maar nu helemaal niet, ooit wel weer maar nu moet ik er niet aan denken. Overigens ben ik nog steeds niet ongi geweest, alleen wat bruinverlies. Heb al wel 2 testen gedaan maar die waren negatief.
    Over de beco: Lynn huilt ook wel als ik haar erin doe en pas als ik buiten ben stopt ze. Ik denk dat het wel goed komt met Boaz en de beco! :)

@Jessmin
    Soms komt Lynn 's nachts voor een speen, niet altijd. Ze is een langslaper net als Zoë, daar hebben we zeker mazzel mee! Vanmorgen heb ik haar om 9u wakker gemaakt, want had de fles al klaar en ik vond het wel tijd!

Nou, even van het zonnetje genieten en dan aan de schoonmaak.... Krijg visite vanmiddag en ik heb dan zo tik dat alles piekfijn schoon en netjes moet zijn in huis... Heel irritant met dit weer! ;)

Hebben jullie al besloten (of laten besluiten) wat jullie gaan doen vandaag?

Oh, heb ook een nieuw speelkleed besteld voor Lynn, w met geluidjes enzo. Heb het idee dat ze wel toe is aan iets nieuws! Hij komt hopelijk morgen!

17. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Jaaaa, Lynnie ook! Zo leuk! Sinds eergister pakt ze bewust haar knuf en doekjes. En bij de commode heb ik een hartje met een belletje hangen, en daar grijpt ze nu bewust naar. Vervolgens begint ze dan helemaal te spartelen van plezier! Zo schattig!
    Wat leuk om te lezen dat onze kindjes gelijk opgaan in ontwikkeling! Leuk!

Nog even over weer zwanger willen zijn, hoe denkt vriendlief daarover?

18. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - wat leuk dat Lynn ook zo bezig is met haar handjes. Schattig is dat he!? Raar dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden, ik ben het al weer 2 keer geweest en ben over een weekje weer aan de beurt...
    Wat voor kleed heb je besteld? Ik heb pas ook een kleed voor Boaz gekocht en volgens mij vindt ie het erg leuk.
    Ja, dat zwanger worden blijft me toch bezig houden. Kunnen ook de hormonen nog wel zijn (schijnt). Mn vriend wil gelukkig ook nog wel...dat scheelt. Maar we moeten eerst verhuizen. Zolang ik bij de Hema werk kan ik niet echt een goede financiele bijdrage leveren en mn vriend moet nog een paar jaar betalen voor zn ex (zucht). Wonen in Utrecht is zo duur, slaat nergens op.

Wij hebben vandaag niks gedaan. Vond ik eigenlijk ook niet zo erg, moet morgen ook weer werken. Vanochtend even een tijdje op het balkon gezeten en vanmiddag samen met Boaz geslapen.

Ben nu eigenlijk ook nog best moe, dus denk dat ik maar weer op tijd naar bed ga.

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Heerlijk dagje toch? Klinkt relaxed!
    Heeft J. ook nog kindjes van zijn ex? Of moet hij haar alleen betalen? Misschien raak je in Saoudie wel zwanger, als jullie echt gaan! :)
    Ik heb een kleed van Tiny Love gekocht, die zag er wel hysterisch genoeg uit! Met veel kleur en dingetjes erop en eraan! Ik heb ook 1 maar die vind ze niet zo leuk meer, volgens mij. Bovendien hebben we die van Erwins broer gekregen, zij hadden 'm voor hun 2 kids en Zoë heeft er ook op gelegen dus ik vond dat Lynn wel een nieuwe verdiende aangezien er al zoveel naar haar wordt doorgeschoven! ;)

Hier was Lynn redelijk goed gemutst vandaag, alleen vnvnd krijsen na haar badje. Ze ligt nu lekker te slapen na een flinke fles.
    Verder was de visite erg gezellig, een jeugd vriendinnetje die nu in Amsterdam woont, dus zie haar niet zo vaak. Maar het is altijd als vanouds!
    Wij gaan ook zo slapen, hoop op een rustig nachtje na afgelopen nacht!

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Goedemorgen meisjes!!

Hebbej jullie een leuke Hemelvaart gehad?
    Wij zijn uiteindelijk in de Tuinen van Appeltern beland..... een heel groot park, vol met verschillende tuinen...... tja.... met een kinderwagen moet je ergens heen wat een beetje goed te belopen is en waar het niet hysterisch druk is als op een dag van gister! Maar het was best ok, ben zelfs nog vet verbrand!! :)

Lysszy- Hoe gaat het met Erwin? En hoe lang gaat Zoe naar je schoonouders?
    Nog steeds niet ongesteld? Ik ben dat inmiddels ook al twee keer geweest!

@spelen met de handjes: Jip doet dat hier ook heel goed!! Hij is heel fanatiek met het speeltje wat je voor de babybjorn wipper doet, zo erg, dat het vaak huilen wordt uiteindelijk, haha! Knuffeltjes houdt hij stevig vast en eentje weet hij al zo te draaien, dat het oortje bij hem in de mond belandt! Sindsdien wil hij ook geen (amper) speen meer! Echt leuk ja, datr ze zo gelijk opgaan!!

Jip huilt ook nooit in de kinderwagen, alleen als we te lang stilstaan! Gister in dat park ligt hij dan ook de hele tijd vanuit de bak naar ons te kijken en te genieten, zo schattig!!!

Roos- wat vind je vriend van het idee voor alweer een kindje? Haha, ik zou het ook geen probleem vinden hoor, om weer zwanger te zijn, maar echt praktisch lijkt het me niet, twee babies tegelijk!!

Nou, ik ga ff douchen en deze laptop uitknallen.... hij zegt dat ik hem af moet sluiten en NU de harde schijf vervangen.... :x:x:x

Deel Deze Pagina