De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - ik moest gister naar Nijmegen een kwam langs de afslag Rhenen en moest aan jou denken... :) Vroeg me af of jij wel eens naar Ouwehands dierenpark geweest bent en of dat een leuke dierentuin is. Wil deze week even iets leuks doen met Luc en Boaz, maar weet nog niet precies wat, de dierentuin leek me wel gezellig.

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Jessmin
    Ja, heel knap dat jij zo kan roken! Mij lukt dat echt niet! Ik rook geen pakje per dag maar moet dan zeker wel 1 in de 2 dagen hebben...
    Ik ga het nog moeilijk krijgen deze zomer op een terrasje!
    Voor je hyves. Kun je ons het beste even een priveberichtje sturen, zo hebben wij het ook onderling gedaan, geloof ik.
    Ben ook heel erg benieuwd hoor! :)
    Hoe is het nu met Noah's oogje?

@Lillibit
    Wat goed van Jip! En heerlijk voor jullie! Hopen dat hij dit doorzet!
    Lynn zat gister ook op 5 flessen, onze hele "schema" was in war. Maar vandaag komt ze weer makkelijk op 6.

@Roosenzo
    Wat naar dat Boaz nog steeds zo huilt! Ik begrijp je gevoel van onmacht. At krijsen gaat door merg en beenen maakt je super onzeker. Anders breng je toch een bezoekje aan je huisarts? Laten ze maar verder kijken! Zo wordt het er voor jou ook niet beter op. K heb met je te doen, nu helemaal dat je alleen bent. En dat is zwaar. Erwin werkt idd elke avond behalve zondag en maandag. Ik vind de avonden vreselijk. Ik zie er 's morgens al tegenop.
    En wat toevallig!!!! Gister had Lynn ook voor het eerst een spijkerbroekje aan!!! Stond heel schattig! De volg keer dat ze 'm aanheeft, maak ik ff een foto, jij ook?

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    De situatie hier: nog een ziek meisje van 1,5 die ik nu een rijstewafel met kaas aan het voeren ben, haar eerste eten van vandaag... Ben zo blij dat ze eindelijk wat wil!
    Ze geeft niet meer over maar wel in de diarree en suf. Sinds een uurtje begint ze weer wat te kletsen.
    Ik ben ook sinds vanmorgen in de diarree... En Lynn spuit ook de hele dag door. En na de fles spuugt ze veel, volgens mij meer dan normaal. Ze is heel huilerig en wil constant gedragen worden. Vannacht ben ik van 3-5 met haar bezig geweest.
    Wel komt ze binnen de drie uur voor een voeding en heeft met een fles van 150ml niet genoeg. Net heb ik er nog een flesje van 60 cc bij gemaakt en die ging ook helemaal op... Gelukkig woe weer naar cb, voor mijn gevoel gaat het helemaal niet lekker. Net als Boaz, krijst ze het uit, vooral in de ochtend en 's avonds.

Nou ja en verder rustig dagje hier.
    Vanmiddag iemand op gesprek gehad die 1 keer in de 2 wk komt schoonmaken, heerlijk! Want het schiet er tegenwoordig behoorlijk bij in, laat staan als ik straks weer 3 dagen van 9 uur aan het werk ben.

Oh oh, Lynn is er alweer. Ze is bekaf en ligt een uurtje op bed en nu alweer aan het huilen. Die rottige krampjes!!! Grrr...

Dag meiden!!!

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Haha, dan was je inderdaad vlakbij mij! :p
    Ouwehands dierenpark vind ik persoonlijk een erg leuke dierentuin....heb er zelfs een abonnement op, whahaha! Hij is ongeveer 500 meter van ons huis, vandaar, ideaal heen te lopen voor ons! Hij is mooi aangelegd, ruim, en voor kinderen veel te doen!

Zeker de moeite waard dus!

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ja, Jeesmin, via prive hebben wij elkaar ons hyves adres gegeven! We wachten af!:p

Tjee, zo te horen loopt het bij jullie nu helemaal niet lekker, Roosenzo en Lisszy!
    Bij jou willen ze dus maar niet beter worden, Lisszy- en nu heb je zelf ook nog eens de diarree te pakken? Klinkt niet echt fijn!

Roosenzo- ja, ik begrijp je gevoel van onmacht ook, zou ook tegen de avonden op gaan zien als ik weet dat hij toch gaat huilen, dat doe ik nu al.
    Ik had al eerder geschreven dat Jip elke keer huilt bij mijn ouders.... nou, ik ga nu dus tegen die momenten op zien, dat we naar mijn ouiders gaan!
    Gelukkig neemt het huilen van Jip wel iets aF, althans, de intensiteit.

Heel stom hoor, maar heb je wel eens nagedacht over een ostheopaat? Ik weet niet wat ik daar van moet denken, maar hoor de laatste tijd zoveel goede verhalen uit mijn omgeving, dat mensen met een "huilbaby" daar naartoe gaan en dat dat echt kan helpen.......
    We denken in ieder geval met je mee!!

Oh, Lisszy, dat zou erg fijn zijn, denk ik, iemand die je huishouden doet!!! Zou ik ook wel willen haha! Ben er nl niet zo goed in! ;)

@spijkerbroekje: Toevallig heb ik de eerste net op de waslijn hangen,. zodat hij hem van de week aankan!!!! :D

6. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Osteopaat loop ik dus ook nu met Noah, al is het alleen al om uit te sluiten dat die onrustige slaapjes overdag iets te maken hebben met lichamelijk ongemak.

7. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Missch ook wel wat voor ons, een osteopaat.

Net allemaal leuke kleertjes gescoord via mp voor Lynn!
    Mooi spul van oa Mexx! En ook nog hier in het dorp! Erg blij mee. :D

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hah, dat kan je dag weer goedmaken he, Lisszy, lekker dingen kopen via internet, martkplaats in dit geval! Via een winkeltje of tweedehands?

En Jessmin, merk je al of die osteopaat baat heeft?
    Ik heb er hier weer een die loopt te krijsen op dit momenty, net nu ik zo visite verwacht.
    Gelukig is mijn vriend met Jip naar boven, maar iok moet echt moeite doen om het huilgeluid uit te schakelen, want blijf er hier beneden ook naar luisteren en moet mezelf echt tegenhouden om er niet heen te gaan..........

9. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @lillibit: kan niet zeggen of het werkt of niet, want alles wordt heeel heeeeeel geleidelijk elke dag een klein beetje beter, maar dat kan ook komen doordat er eerst misschien een sprongetje was (oei ik groei), doordat de jbpm tegen het spugen werkt, of doordat hij gewoon ouder wordt. Tjah... maar zo weet ik wel dat ik alles gedaan heb om het voor hem beter te maken.

Morgen weer KA om te checken of het al beter gaat. Maar ja, hoe wil ze dat nu checken. Enige is dat ik kan zeggen dat het IETSJE beter gaat qua onrustig slapen en dat er minder spuug daadwerkelijk uit hem komt. Het komt nog wel omhoog, maar er niet meer uit zeg maar. Dus is dat voldoende om geen medicatie te willen?

10. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ooohhh wat zijn wij allemaal leuk zeg :D

Heb jullie allen op hyves gezien (Roos' knappe koppie had ik al eens mogen aanschouwen :D) en stuk voor stuk superleuk! Zijn wij nou echt maar met zijn vieren aan het schrijven hier? Had altijd het idee dat het er veel meer waren whaha :p

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Jessmin: Ja, leuk zijn wij he? We heten niet voor niets de allerleukste mama's!!! :p:D

Ja, eerst schreef Ella nog met ons mee, maar die is verdwenen.......
    Naja, de leukste mensen blijven altijd over he? ;)

Vandaag weer naar de KA jij? Ben benieuwd wat hij te zerggen heeft!

En ben ook benieuwd of er al een einde komt aan de ziekenboeg bij Lisszy! Khoor hier ook steeds meer mensen om mij heen die ziek zijn hoor!

Roosenzo- hoe is het met jou, zo zonder man nu? Is Lucas wel bijk jer deze week?

Gaat hier iemand nog bevrijdingsdag vieren? Hier is het de traditie om naar Wageningen te gaan, daar wonen we naast en daar wordt het altijd uitgebreid gevierd. Moet Jip maar meteen aan wennen he? ;) Neem denk dat, als het lekker weer is, ik wel even met hem overdag ga kijken, maar niet zo uitgebreid als andere jaren.

Helaas was het doorslapen van Jip gisternacht eenmalig.... vannacht kwam hij weer gewoon netjes na 5 uur, ahahaha!

Straks met mijn schoonmoeder op pad, die wil perse een babybjorn wipstoeltje voor Jip kopen, kennen jullie die? Ze vindt dat stoeltje zo mooi wippen...... ach ja, als zij daar blij van wordt.....:p

12. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jessmin - wij zijn niet voor niks de allerleukste mama's! Ik vind jouw dochter echt een prachtig meisje. Super haar! Hoe was het bij de ka? Gaan ze nog testen op reflux?

Lisszy - hoe is het met je meisjes? Voel jij je ook al weer wat beter? Leuk dat je kleertjes hebt gekocht, doe ik ook graag, al zijn er wel veeeeeel meer leuke kleertjes voor meisjes vind ik. Ik heb al een paar foto's met spijkerbroek, zal er later vandaag wel eentje op hyves zetten. Wat lekker dat er iemand af en toe schoon komt maken bij je. Zou ik ook wel willen al heb ik nu nog steeds een soort nesteldrangachtigeschoonmaakwoede. Heel irritant is dat. Maar mn huisje is wel lekker schoon.

Lillibit - dat is leuk dat jij zo dicht bij de dierentuin woont. Ipv een rondje door het park kan je gewoon een rondje dierentuin doen. Heeft Jip zijn spijkerbroek(je) al aan?

Ik ben een beetje huiverig om de hele mmm in te gaan met Boaz, heb dat met Luc toen ook gedaan en er kwam uiteindelijk niks uit (alleen een beetje reflux) en hij heeft zo veel nare onderzoeken gehad. Aan de andere kant vergeef je het jezelf natuurlijk ook nooit als je niks uit laat zoeken en hij blijkt uiteindelijk toch echt iets te hebben. Wacht het bezoek van het cb nog maar even af denk ik.

Gister hadden we ook een ontzettend goede dag eigenlijk. Boaz heeft zelfs zijn huiluurtjes overgeslagen. Zo raar. Was er helemaal op voorbereid, had mezelf ook helemaal 'zen' gemaakt, viel ie gewoon in slaap! Hij had om 20.30 zijn laatste fles, toen was hij wakker om 03.00 en daarna weer om 08.00. Vind dat wel prima. Lucas helpt ook erg goed met vanalles. Het is wel raar dat ik het nu zo moeilijk vind om het allemaal alleen te doen, want met Lucas was ik ook alleen. Het is ook maar wat je gewend bent denk ik.

Jullie nog heftige plannen voor vandaag?

Ik moet nu even een spelletje op de wii doen met Luc.

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - had je laatste berichtje nog niet gezien... Bevrijdingsdag ga ik niet vieren denk ik. Misschiend dat ik wel even de stad in ga, maar ik vond ook dat er niet echt leuke optredens waren overdag.
    Leuk dat je schoonmoeder weer iets wil kopen voor Jip, ik ken die stoeltjes niet, maar ze wippen vast prachtig!

Heb trouwens net, na heeeeeel lang twijfelen en uitstellen, toch maar mn werk gebeld. Ik ga voorlopig 2 dagen werken. Niet dat ik er zin in heb, integendeel zelfs, maar het geeft nu wel rust dat ik weet waar ik aan toe ben. Hoef ook pas eind mei te beginnen en dan in juli weer 3 weken vakantie. Dat overleef ik wel. Denk ik... Daarna wil ik ook eigenlijk niet meer terug, maar daar moet ik dus nog wat op verzinnen. Want kan mn contract dus niet tussentijds opzeggen. Maar als we naar het buitenland gaan ga ik gewoon, dan zoeken ze het maar uit daar. Komen ze me maar halen! ;)

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dag allerleukste mama's!! :D :D :D
    Ik vind met z'n vieren kletsen meer dan genoeg hoor! Ik heb het wel eens geprobeerd bij de maartmama's of destijds met Zoë bij de augustusmama's maar dat gaat allemaal veelste snel en is veelste veel. Dat houd ik allemaal niet bij...
    Toen Zoë geboren is, heb ik via Hyves contact gehouden met 3 dames, nog steeds erg leuk contact mee trouwens! :)

@Lillibit
    Ja, dat zijn hele mooie wippers! Wat een verwennerij! Lieve schoonmama hoor (nu wel ;)).

@Bevrijdingsdag
    Nee, niks bijzonders hier. Toen ik nog in Groningen woonde gingen we altijd na zo'n festival maar daar ga ik nu niet meer heen.
    Mijn (stief)zusje met haar zoontje die 1 wk ouder is dan Lynn komt op visite! En 's avonds komt een vriend wat dingetjes opmeten in de keuken want wij krijgen deze maand een nieuwe!! :D

@Ziekenboeg
    Zoë wil nog steeds niet echt eten, drinken wel. Ze blijft wat lusteloos en vanmorgen weer de huisarts gebeld (kan echt wel een abonnementje nemen) en volgens de assistente kan dit wel 1,5 tot 2 wk aanhouden! Als ze maar drinkt.
    En ze had vandag weer van die blauwe lippen en ze was heel koud. Gek om te zien/voelen, want Zoë is eigenlijk een meisje die het nooit echt koud heeft.
    Lynn heeft nog steeds meerdere spuitluiers op een dag. En als jullie denken dat de krampen ook minder zijn: nee hoor! Misschien wel erger. Ze is erg onrustig, gisteravond tot half 2 aldoor slapen/huilen/slapen/huilen. Ik had haar ook voor het eerst in de Puckababy, toen weer in de paccodoeken en toen heeft ze tot 530 geslapen.

Oh, typ straks weer even verder.
    Alsof ze het aanvoelt: Lynn is wakker... ;)

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ben ik nog even snel! Lynn ligt een gesprek te voeren met Woezel en Pip die aan haar mobieltje hangen! :D

@Jessmin
    Leuk om nu ook eindelijk te weten hoe jij eruit ziet!
    En je dochter is echt om op te vreten met die krullen en haar bolle toet! Wauw, mooie meid hoor! Ben ook heel benieuwd naar Noah! :)
    Oh en trouwens, niet alleen de leukste mama's maar jullie zijn ook allemaal mooie mama's! Volgens mij zijn we allemaal wel zo'n beetje van dezelfde leeftijd.

@Roosenzo
    Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om de mmm in te gaan. Eigenlijk wil je gewoon lekker genieten van je mannetje. Ik denk dat je zelf moet bepalen wat je doet. Wat zegt je gevoel? Ik denk dat ik ook maar eens naar een ostheopaat ga, Lynn begint bijna altijd te gillen als ik haar op haar rug leg, net alsof ze pijn heeft.
    Misschien kan je dat ook met Boaz proberen, zoal Lillibit al zei.
    Wel fijn dat hij je gister even gespaart heeft! Fijn zo'n rustige avond!
    2 dagen werken is te overzien toch? Maar goed, als je het neit naar je zin hebt, zijn 2 dgen natuurlijk ook al veel. Wel goed van je dat je eindelijk gebeld hebt. Hoef je je daar niet meer druk om te maken!

@Plannen vandaag
    Niks bijzonders. Mijn vriendin uit de uk komt eind vd middag, blijft eten en helpt me met de meisjes. Erg gezellig dus.
    En morgenochtend moet ik met Lynn naar het cb voor de prikjes.
    Even weer een check, ga gelijk vragen of ze wel genoeg voeding krijgt! Wat ze blijft ontevreden na een 150 cc fles...

Fijne dag vandaag meiden!!

16. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Wat lief wat jullie allemaal over mijn dochter zeggen :) Maar goed, je kunt je dus voorstellen hoe erg ik het vond dat ze een bril moest op haar lieve mooie hoofdje. Nu zit ie erop en ik vind het stiekem heel leuk als ze 'm steeds afzet haha :D Sinds gister heeft ze een koordje om het op haar hoofd te houden omdat hij van haar neus afzakt en helaas wil ze steeds dat ik het koordje om de bril doe zodat ie goed blijft zitten, want ik vond het dus juist fijn als ze 'm af en toe afdeed. En doordat de glazen niet ontspiegeld zijn zie ik haar oogjes minder goed, snik :( Maar dat is reteduur en bovendien wordt ie dan sneller vies en raakt ie sneller beschadigd, schijnt.

Zeg, leukerds, wie komt er binnenkort in mijn achtertuintje een roseetje drinken (en een stiekem sigaretje roken :D:D:D)?

17. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ben wel heel benieuwd hoort, naar haar brilletje, Jessmin! Toevallig stond er op koninginnedag een meisje naast ons, met krulletjes en een stoer zwart montuurtje, en ze zag er erg hip en cool uit hahaha! Heel anders dan vroeger hoor, toen had je alleen nog van die halve gare montuurtjes!!!

Lijkt me wel ingewikkeld trouwens, een klein kindje aanleren om die bril op te houden! Kan me best voorstellen dat zo'n meisje hem telkens afzet!!
    Maar ook hiewr wachten we op een foto! :p

@Roseetje: Staat hij al koud? ;)

18. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Heb net gezien dat ik alleen nog rode wijn heb, hmm.. Anders had ik 'm koud gezet. Heb helaas geen auto, anders was ik jullie allang op komen zoeken want verveel me soms echt de *** hier, en aangezien ik geen meerijplankje op de wagen heb en dochter soms gewoon te moe is om verder te lopen, durf ik ook niet bepaald een heel end te gaan wandelen ofzo...

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - sterkte met de prikken (of heeft ben je al weer thuis?), hoop dat Lynn er lekker van gaat slapen en er niet te veel last van gaat krijgen. Wat lief dat Lynn ook zo geniet van haar mobiel. Boaz kan zijn hysterische mobiel ook erg waarderen. Heb er een gekocht die er het gekst uit zag. Dat is gelukt :) Hoe was het met je vriendin gister? Over de mmm en wat mijn gevoel zegt...dat is eigenlijk elke dag anders. We hebben nu 2 goede dagen gehad en dan denk ik toch dat er niks aan de hand is, behalve wat buikkrampen. Maar als hij nu vanavond weer begint met huilen en dat ook weer een paar dagen vol gaat houden denk ik daar vast weer heel anders over.

Jessmin - toen ik de foto's van je dochtertje bekeek moest ik er inderdaad aan denken dat ze nu een brilletje op moet. Kan me echt voorstellen dat je het daar een beetje moeilijk mee hebt. Denk dat ik hetzelfde zou hebben, weet het wel zeker eigenlijk. Hoe was het gister bij de ka? Waar woon jij eigenlijk?

Het gaat eind van de week heel mooi weer worden (zeggen ze), weer voor een roseetje (of alcohol in het algemeen) dus! :)

20. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ik woon in Den Haag, net aan de grens met Rijswijk (zh, dus ;))

Zie foto van mijn mooie meid met bril op hyves, speciaal voor jullie!

Maar helaas dus dat ik geen auto (noch rijbewijs trouwens) heb, want anders had ik allang eens wezen buurten hoor :D Maar allicht dat jullie wel een auto (en zin?) hebben om te komen buurten, dan staat de deur van mijn mini-tuintje open hoor! Doordat het zo klein is met een schutting en veel planten wordt het ook keiheet daar dus dat vergroot het zomergevoel whahaha. En er staan een zandbakje en waterbakje voor de kindjes; wordt altijd een enorme pestbende met die modder hahaha

Deel Deze Pagina