De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Zooo. zijn er nog leuke weekendplannen gemaakt bij juliie?
    Hier vanavond lekker relaxen... laatste gt/st kijken en Lola zoekt Brood.
    Hier om de hoek staat Kane zo op te treden, dus misschien nog ff luisteren vanuit de tuin.
    Verders lekker rustig aan doen en hopen op mooi weer dit weekend!!
    En jullie?

2. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Roos: Nouuu met ov is het wel bereikbaar, maar tja, ik vind vanaf Den Haag centraal nog 20 minuten met een bus en dan nog 5 minuten lopen gewoon zelf heel veel gedoe. Maar ik woon niet IN de stad hè. Ik woon net tegen de grens met Rijswijk aan, aan een park. Je kan daar prima met de auto komen en er is overdag altijd parkeerplek en je hoeft ook geen parkeergeld te betalen; is gratis! Ik ga voor 19 juli trouwens; zal ik 'm noteren?

3. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @LIsszy: ik eis een foto van jou in de jurk :D

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Komt ie dames!
    Als jullie 'm allemaal gezien hebben,haal ik de foto's weer weg! Erwin mag 'm echt niet zien!

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Nog 1

6. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    En de laatste

7. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ooohh waaaaauuuw! Je bent echt net een prinses zeg! En hoe kom je zo absurd slank?! Ik kom alleen maar aan sinds m'n bevalling :x Alsof m'n lijf nog in de vet-opslag-stand staat (voor de borstvoeding die ik niet geef ofzo??) Hebben jullie dat ook, dat je ineens zo weinig lijkt te verbranden? Ik eet hoogstens 2 boterhammen en een pizza (dat zijn mijn meest ongezonde dagen, haha) en daar kom ik al van aan, kennelijk. Dat is ongeveer 2 keer per week, en de andere 5 keer eet ik nog minder, want dan eet ik vaak maar één aardappel, één schepje groente en een slavink ofzo (in plaats van de pizza is dit, haha). En nóg val ik niet af en ben zelfs een kilo aangekomen, aarrrghhh! Maar ja, ik loop ook amper want ik heb geen idee hoe ik met die twee kinderen ergens moet komen.

@LIsszy: hoe deed jij dat ook alweer met Zoë en Lynn? Had jij een tandemwagen of een tweelingwagen? Laatstgenoemde vind ik zo'n onding doordat ze zo breed zijn dat ik het daarom eigenlijk teveel gedoe vind om ergens heen te gaan. En meisje laten lopen en jongetje in de kinderwagen vind ik ook niet handig omdat het dan amper meer ontspannend is omdat ik peuterdochterlief steeds moet aansporen door te lopen, nee we gaan niet daarheen, nee kom terug!, hop ietsje sneller, en als je pech hebt gaat ze op de stoep zitten omdat ze te moe is om te lopen (zegt ze). Dussss... zelfs de boodschappen doet hubby na z'n werk :)

8. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Even heeeeel snel, want moet echt gaan slapen (wekker gaat om 6 uur). Maar Woooooooow!!!! Wat een mooie jurk en wat ben je ontzettend mooi slank! Super mooi!

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jessmin - 19e is goed!

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dank dames! :)
    Maar zo superslank ben ik niet hoor! Er zit een torselet onder die alles strak trekt en zo'n jurk is erop gemaakt om slank te lijken. Ik kan nog ademen en bewegen, maar die 4 kilo moet er nog wel ff af.....
    Heeft Lillibit 'm ook al gezien, want dan haal ik de foto's er weer af.

@Jessmin
    Ik had een Urban Jungle, in het begin best vaak gebruikt. Op een gegeven moment steeds minder omdat dat bakje voor Lynn zo klein is en Zoë steeds meer zelf wou lopen. Die wagen stond alleen maar id weg, dus weer verkocht via MP. Nu heb ik òf Lynn in de kinderwagen en Zoë meelopen (schiet inderdaad niet altijd op, ik herken dat moe zijn en dan gewoon op de stoep gaan zitten... ;) ) òf Zoë in de wandelwagen en Lynn in de Beco, dat gaat altijd goed.
    Zo'n loopding achter de kinderwagen werkte hier niet, Zoë wou er met geen mogelijkheid op... Eigenwijsje!

Oh gaan jullie de 19e daten? Ik ben jaloers, ik wil ook!
    WAAROM woon ik in hemelsnaam altijd overal ver vandaan.... :(

@Lillibit
    Hoe is ie meis? Ik snap jouw gevoel helemaal! En heel goed dat je je. Morgen ziek meldt! Ze zakken er maar in daaro! En alweer goed gemaakt met Dirk? Hij snapt toch wel dat dit voor jou een onmogelijke situatie is?! Pfffff... Mannen!
    Weet je al wat meer over je rechten en plichten? Ik leef met je mee.

Hier een ietswat onrustig meisje. Ik zat zelfs vannacht om 2u30 met baby en flesje in bed!!! :$ ik kreeg haar niet mee in slaap en na anderhalf uur heb ik maar een flesje van 150/5 gemaakt. Daarna sliep ze weer lekker gelukkig.
    Ze sabbelt ook ongelooflijk op haar handjes en kwijlt alles eronder. Ik denk zelf onder een aantal witte puntjes te zien! Ik kan me het niet voorstellen, Zoë had pas met 8 mnd haar eerste tand! Maar goed, Lynn doet tot nu toe alles anders dan Zoë...
    En vnvnd moest ook weer zo huilen, arme schat! Ook heeft ze opeens last van haar bergplekjes op haar hoofdje. Ze krabt er aldoor aan.
    Al met al zit mn meisje niet in een hele makkelijke periode.

Zo, ik ga even De Klusjesmannen kijken, geniaal grappig programma! :D

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Even gauw...morgen meer maar wil ff zeggen dat je er geweldig uitziet lisszy!!!!!!! Wat een s hitterende jurk en wat staat hij jou ontzettend mooi!!! Echt een prinses..zoals ik al dacht!! Wauw!!!

12. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Lisszy: dat handen opvreten en heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel kwijlen, herken ik enorm! Hier kan ik voor elk slaapje wel weer een nieuwe romper aandoen omdat hij zeiknat is van zijn kwijl. Loopt dan nog net niet tot aan z'n navel, de kletsnatte plek. Maar kan me nou niet voorstellen dat het tandjes zijn hier. Schijnt dat sommige baby's (en peuters helaas soms ook nog, begreep ik) heeeeel erg kwijlen, en mijn man was er één van. Dus zal genen zijn hier?? Ik hoop dat het toch maar tandjes zijn, haha.

@Roos: We've got a date :D

@Lisszy: Kom gewoon ook, heb je geen auto? Dat scheelt al de helft joh; je kan altijd in de woonkamer blijven slapen, hahahaha. No joke, we hebben geen logeerkamer maar wel liefde voor onze visite, vandaar :D

@Lililbit: hoe gaat het nu met jou? Het lijkt me zo rot allemaal voor je... *digitale knuffel voor jou..*

@all: rollen jullie beebs al alle kanten op? Mijne rolt wel per ongeluk van buik naar rug soms (duidelijk per abuis want als hij buikliggen zat is gaat hij gewoon hoofdbonken en krijsen, en niet omrollen, if u know what I mean), maar verder niet. Is hij nou laat?

Noah superverkouden nu, hij heeft zo'n vreselijk nat slijmhoestje waar hij bijna in blijft. Echt sneu... Maar hij blijft onze überdrinker, laat niks staan. Het is tegenwoordig steeds vaker dat hij om 16.30 zijn derde fles pas krijgt (hij blijft steeds langer wakker maar slaapt nog wel steeds twee uur na elk wakkermoment), en dan krijgt hij zijn laatste altijd standaard om 18.45, dus dan drinkt meneer in krap 2,5 uur 2x 250 cc :$ Hij doet dan soms wel pieperig of wriemelig aan die laatste fles maar hij blijft maar zuigen totdat het op is, wel rommelig zuigen, maar toch.. Wat is dat toch, is hij een obsessief-compulsieve drinker ofzo? ;) Herkenbaar? (vast niet, haha)

13. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Dames!!!!!!

Hier ben ik weer!!!

@Kwijlen: Hier nog zo kwijlebal..... meneer propt zijn hele handjes in de mond en inderdaad...alles is nat van de kwijl!

Owww... Roos zit nu lekker in Parijs.... jaloersssss!!!!! ;)

@Jessmin: mag ik niet komen?? :(;)

Nou, mijn werk.... tis echt drama! Ik word gewoon vet gechanteerd door mijn baas, echt niet normaal! Hij is mij aan het uitlokken, zodat ik de schreef over ga en een misstap bega, zodat hij mij op staande voet kan ontslaan..... ik weet het nu zeker. Ze zijn me giga aan het treiteren en word er bijna depri van. Ik moet nu 8 aug op kantoor verschijnen, waar ik voor de rest van de tijd administratief werk kan gaan doen, de zakken! Kom ik niet, is het werkweigering en vlieg ik er per direct uit, zonder uitkering. Ergste van alles is..... ik moet nog met de trein komen ook! Helemaal naar onderin Brabant! :x:x Dan krijg ik wel een auto mee terug, maar dit is toch te erg voor woorden, dat ze me daartoe kunnen verplichten?
    Ik haat die gasten echt uit de grond van mijn hart... dat willen jullie niet weten!!!

Klein voordeel..... heb dan ws wel weer ff een autootje tot mijn berschikking waardoor het daten wat makkelijker word. Ik moet ws ma, di en do gaan werken, heb voor de rest van de dagen ouderschapsverlof opgenomen. Maar ik zie er zooooooo ontzettend tegenop, dat willen jullie niet weten!
    Nog drie maanden in die kutsfeer daar gaan zitten, weant reken maar dat er nu zwaar over mij geluld word daar....gatverdamme! Wens die lui niets dan slechts toe.........

Maar goed.....

Jipje is heel druk mete het draaien, Jessmin.
    Hij deot dit al heel goed, zowel heen als terug. Groot nadeel is dat hij nu veel op zijn buik ligt, waardoor hij ook veel meer spuugt? Kennen jullie dit en wat doen jullie hier aan?
    Jip wordt nu ook sneller boos, want meneer vindt op de rug liggen geen zak aan meer, maar wordt moe van op de buik liggen...... lekker dramatisch kan die doen dan!

Ik ben dus begonnen met de fruithapjes en het ging er goed in bij Jip. Ook nu s avonds een papfles... dat kostte hem nog wel ff wat moeite!

Zo maar ff naar de winkels..... schoonmama en schoonzus komen eten en moet nog een cadeautje voor een buurmeisje kopen.....

14. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @lillibit: duh, dat je moet komen, maar dacht dat je al had bedacht dat je echt niet kwam met ov enzo :( Maarree... als er nog ruimte tot onderhandeling is: de 19e in mijn achtertuin, en dan dit keer NIET in de bosjes duiken hè vies meisje :D

Maar serieus, natuurlijk zou het super zijn als je komt, maar ja, ik snap het natuurlijk als je het teveel gedoe vindt met dat zeik-ov. Het is ook geen kort traject ofzo.

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Even snel over daten: kan ik Lillibit niet oppikken?
    Ik zeg maar wat, maar volgens mij lukt dat wel!

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Gelukkig...was al bang dat ik alleen vanuit de bosjes naar jullie mocht gluren, hihi! :p
    Ik ben echt een muts wat dat betreft.... met de auto zou ik zo heel Europa doortoeren met Jippie (wat we overigens twee dagen later ook gaan doen...;)), maar inderdaad... dat kut ov.... het diee dat de tein veel te laat komt en dat ik dan nog eens twee uur met een huilend kind in een overvolle trein zit.... ppfff, hahaha!
    Maar ik heb een geweldig voorstel gekregen van Lisszy,.... dus wie weet... toch met zijn allen een date!!!!

17. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Zou wel hilaaaarisch zijn, met z'n allen in de kleinste tuin (ongeveer 16 m2 ;)) van ons allemaal, whaha :D Suuuperleuk als het gaat lukken dat de andere twee dames ook van de partij zijn :D

18. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik wil ook iedereen wel op komen halen hoor in mn botsauto! Helemaal geen probleem. Voor Lisszy lijkt het me wel heeeeeel erg ver om naar Den Haag te rijden... Mij maakt het in ieder geval allemaal niet uit. Ik rij overal naar toe.

Lillibit - wat afschuwelijk van je werk. Kan behoorlijk goed voorstellen hoe je je moet voelen. Heb je wel een oplossing voor Jip? Heb je je al eens goed verdiept in je rechten? Want vind het allemaal wel erg belachelijk klinken hoor. Heeft Dirk al wat meer begrip voor de situatie? Jip aan de olvarit zag ik! Stoer! En wat goed dat hij dat zo netjes naar binnen werkt.

Jessmin - hoe gaat het met kleine Noah? Nog steeds zo verkouden? Dat drinken wat jij beschrijft heeft Boaz niet. Hij laat nog steeds regelmatig wat staan. Dat hij 2 uur slaapt overdag...dat is wel erg lekker. Boaz doet daar helaas niet aan. Af en toe een uurtje, maar dat is echt lang voor zijn doen. Meestal is het maar een half uur.

Lisszy - heb je al vaak over je jurk gedroomd? Je zag er echt super mooi uit! Hoe gaat het met de kleine Lynn? Zie je al tandjes? Bizar dat die zo vroeg kunnen komen he!? Boaz had er vanavond ook weer zo veel last van. Intens irritant...baby zijn.

Wij zijn weer thuis na ons Parijs avontuur! Was echt super grappig met Bowie in Parijs. In de auto heeft hij geen krimp gegeven. Maar hij heeft wel ongeveer het hele metronet van Parijs stil gelegd met zijn gegil. Dat was dus geen succes. Maar verder hebben we het erg naar ons zin gehad. Over 2 weken misschien naar Londen, maar dan met de trein...dus daar moet ik nog even heel goed over nadenken. Want het metro drama zit nog vers in mijn geheugen...

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    hé meisjes!

Even snel, want ik moet noooodig mijn bedje in aangezien morgen om 5u30 de wekker gaat... grrrr...

@Lillibit
    Ja, nopg even over je werk, het is echt een ware soap geworden, was het al maar nu echt een hele erge! Je hebt je nu ziek gemeld neem ik aan? Nou, dan laat je dat toch zo! Je kan 8 augustus (Zoë's verjaardag btw)niet komen omdat je ziek bent. punt.
    Wat een enorm K-situatie is dit voor jou!

@Roos
    Geslaagd dus!! Wat heerlijk, heb vaak eventjes aan je gedacht afgelopen dagen... Ik zie het helemaal voor me, jij en Bowie in de metro, arme schatten! Het zal ook echt iets voor mij zijn! Lynn weet namelijk ook altijd hele goede momenten uit te zoeken om even heerlijk door het lint te gaan... ;) Met de trein naar Londen lijkt me ook erg spannend met de kleine, ik zou het niet aandurven met mijn kleine temperamentvolle meis!
    Ik heb nog geen tandje gespot maar jemig wat een gekwijl! Ik denk witte puntjes te zien, maar ik weet het ook niet zeker. Ik had het op het cb gevraagd of ze even wou kijken, maar toen ze haar vinger in Lynn haar mondje wou steken, zag ik de donkere randjes onder haar geel gerookte vingers! :$ Gelukkig werkte Lynn niet mee en zei ik snel "Nou laat maar, ik kijk zelf van de week nog wel een keer!"

Mijn jurk... zucht! Ja zo'n plaatje! Ik haal 'm maandag op!

Even over dinsdag,

Het is voor mij te ver om vanuit Roden eerst naar Rhenen te rijden en dan nog naar Den Haag. Ben daar ruim 3uur mee kwijt. Dat wordt te gek denk ik voor mijn meisje (en voor mij ook hoor)!
    Dus hadden Lillibit en ik het idee om samen af te spreken, maar als Roos Jessmin wil ophalen dan kunnen we met z'n allen in Utrecht daten! Dan haal ik Lillibit op en dan kunnen we misschien bij Roos afspreken?
    Het lijkt me zo gezellig om jullie allmeaal te zien, aangezien ik niet heel vaak in de buurt ben! :D

Nou, ik duik erin!

Baaaaaay

20. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    #820 Jessmin, 14 jul 2011
    Laatst bewerkt: 14 jul 2011
    Past denk ik niet in Roos' auto om twee maxi-cosi's (grote voor mijn 2,5-jarige dame, en de babyvariant voor Noah) en mij daarin te gaan vervoeren. Want ze zal haar koter ook nog ergens moeten laten. Dus vermoed dat het dan twee seperate dates gaan worden... Maar we kunnen elkaar in de toekomst ook vast wel met aanhang gaan ontmoeten (tenzij we elkaar bij deze dates in het echt ineens heel saai blijken te vinden :p) en dan zien we elkaar wel allemaal tegelijk.

@Roos: eerst Roden en dan Rhenen ofzo?? Hahaha, oei, dat lijkt me wel een hele erge toer hoor.;) Ik zal iig 19e trouwens zorgen dat er hier iets te lunchen valt, yummieyummie in my tummie :D, wel zo fijn na een ritje autorijden. Neem je trouwens je grote knaap ook mee? Neem aan dat ie naar school moet maar ja, misschien heeft hij geen zin :D

Deel Deze Pagina