Nee, dan snap ik dat je liever even wacht. Heb je nog wat van je werk gehoord? Nog maar 62....en net met pensioen, hoe zuur Bij mijn vader is er nog geen nieuws verder.
Ik heb maat 74 besteld en maat 80. Welke maat heeft Jippie nu? Als ik het binnen heb zal ik het ff showen met boaz als model.
Jippie zit nu in de 68 of 74, ligt een beetje aan of een merk groot of klein valt. Het is nu veel dat 68 te klein wordt en 74 net iets te groot is...heel handig!! Was vanmiddag zijn mooie Adidas schoentje al verloren in de supermarkt! Gelukkig wel weer teruggevonden, maar dat is dus nog niks...schoentjes! Ik wacht de fot's nieuwsgierig af! Ga zo broccoli maken, ook voor Jip! Ben benieuwd wat hij ervan vindt! Hij ligt gelukkig ff op bed want werd knettergek van hem! Wat was hij strontvervelend en jengelig vandaag...om achter het behang te plakken! :x Ik weet zeker dat kinderen heel goed aanvoelen hoe je je voelt en daar dan lekker een schepje bovenop doen!
Ow, daar ben ik ook echt van overtuigd. Gister was ik super chago (wist eigenlijk niet precies waarom) en bowie maakt dan met zijn gezeur en gepiep alles nog 10 keer erger. Vandaag was ik een en al zen en is bowie ook super chill. Hoe vond Jip zijn eten? Hoe ziet zijn eet schema er nu uit? Ik was na 3 keer eten geven weer gestopt, want Bowie leek er toch nog wel erg veel last van te hebben. Ook wil hij die papfles niet (dwars). Nu geef ik hem de pap uit een schaaltje en langzaam doe ik er steeds wat meer fruit doorheen. Want hij is ook al bijna 6 maanden en dan heeft hij het echt nodig natuurlijk. Boaz zit nu ook tussen maat 68 en 74 in. Best irritant. Maar goed, hij zal er snel genoeg ingegroeid zijn. Heb nog geen schoentjes voor Boaz, doe ik denk ik pas als hij gaat lopen. Of als het heel koud wordt.
Hi meiden! Long time no talk! Het komt omdat ik geen smartphone heb nu (BB nog steeds op reparatietrip) en de laptop er ook mee opgehouden was. Af en toe kon ik even hyven via Erwins BB maar dat was het ook wel. Nou heb ik een hele lieve schoonpapa die ons een andere laptop gedoneert heeft! Dus I'm back on the web! Als eerst Lillibit, Lieverd, wat een vakantie-drama's! Ik had het jullie zo gegund! Ik kan me voorstellen dat je helemaal geknakt bent... En nu zo'n slecht nieuws over je vader! Ongelooflijk dat ze dit niet eerder hebben gezien... :x Ik leef ongelooflijk met jullie mee. @Roos Wat fijn dat Lucas er weer is, die arme lieverd zal wel blij zijn om weer bij zijn kleine broertje te zijn. Lekker verwennen! En nu even op vakantie bij oma, gezellig voor hem! @Jessmin Wat een prachtige foto's weer van Noah op Hyves! Lekker knulletje hoor! Lynn haar berg is op 2 plekjes van een halve cm weg! Jeeeeej!!! Ik weet niet of het door de creme komt, die smeer ik niet op haar bolletje maar meer op haar wangetjes en voorhoofdje. Daar heeft ze aldoor jeuk en rode plekken. Dus Noah al helemaal uit de doeken?! Wat goed! Hier schiet het nog niet echt op hoor. Nu een paar ochtenden zonder doeken en gister de hele dag. Ze sliep maar wel erg onrustig en snel wakker. Vandaag weer alleen de ochtend zonder doeken en de rest van de dag met. En de 2 slaapjes met doeken waren gelijk 3 uurtjes en 2 uurtjes! 's nacht uitbakeren durf ik echt nog niet hoor!
Jeeeee!!! Lisszy heeft weer een laptop!!!! Dank u schoonpapa! Hoe was de verjaardag van je grote (toch nog best wel kleine) meisje? Wat heeft ze allemaal gekregen en wat vond ze er zelf van? Hebben jullie nog leuke dingen gedaan in de vakantie?
Hier alles chill! Lynn doet het lekker, slaapt lekker, speelt lekker, eet lekker, kortom een lekker meissie! Fruit gaat er goed in, ik geef een half potje van olvarit per keer. Ik geef nog geen groentes. Omdat ze zo'n gevoelig huidje heeft, wil ik goed in de gaten houden of ze ergens heftig op reageert. Vandaag heb ik de schrik van mijn leven gehad, de wereld stond stil.. Tweede slaapje vandaag begon om 13.00u en om 16.00u was ze nog niet wakker. Visite wou Lynnie ook graag even zien, dus ging ik even naar boven naar haar kijken. Dus ik liep haar kamertje in, lag ze met haar hoofd opzij, oogjes half open en mondje open. Ik begroette haar als gewoonlijk (Hééé lieverd, ben je al wakker?!) maar ze reageerde niet, ze lag daar gewoon muisstil. Ik kon ook niet goed zien of ze ademde! Mijn god, ik dacht ECHT dat ze niet meer leefde. Toen ik mijn hand op haar borst legde en heel hard "Lynnie" riep, schrok ze op! Pfffff.... Ik krijg nog hartkloppingen terwijl ik dit typ! Wat een vreselijke angst! Vandaag Zoë 2 geworden! Dank voor de felicitaties! Het was een geslaagde dag! Niet te druk maar wel de hele dag door visite! Meisje is weer enorm verwend, zo leuk! We hadden vorige week voor haar al een peuterbedje gekocht en dat gaat heel erg goed! Trots op onze peuter-girl! Gaan we nog een keer afspreken met z'n viertjes? Ga verder even bijlezen, mèt mijn welverdiende roseetje!
Ze heeft best veel gekregen maar even wat leuke dingetjes: - Speeltentje (kinderen vinden dat echt fantastisch) - een eigen elektronische kassa - mooie badjas - echte centjes voor op de spaarrekening - kleding - puzzlebeestjesbus, volgens mij van de Hema! En van ons haar nieuwe bedje en wat Jip en Janneke spulletjes, ook uiteraard van de Hema! We hadden gisteravond de huiskamer versierd met ballonnen en vlaggetjes, nou ze had het niet meer vanmorgen! Totaal door het dolle heen, zo mooi vond ze het! hahaha! Wij hebben nog weinig leuks gedaan. Leukste was wezen zwemmen met z'n viertjes! Lynn vond het prachtig! Zal snel even fotootjes plaatsen. En zaterdag gaan we naar Duinrell met een bevriend stel. Dan gaat Lynn naar mijn schoonouders. Ik ga haar wel missen denk ik... En we wouden nog naar Burgers Zoo, maar dat weten we nog niet zeker. Centjes zijn een beetje op namelijk. We hebben vorige week ook nieuwe meubels geshopt namelijk.
@Roos Even wat anders: Gister zag ik Spuiten en Slikken op vakantie en die Nicolette Kluiver was in Saoudie Arabië. Mijn god, dat is geen leven voor een vrouw daar!!! Als jullie daar heen gaan, moet je dan ook gesluierd over straat, mag je geen autorijden, sporten etc? Alleen maar shoppen in dure winkelcentra? Ik heb echt met verbijstering gekeken en kan me niet voorstellen dat je zo kan en wil leven!
Klinkt goed dat feestje! Leuk dat ze zo blij was met de versieringen. Luc gaat woensdag met mn ouders naar de dierentuin, misschien dat Jan, Bowie en ik daar dan ook wel naar toe gaan die dag. Alleen houdt Jan niet echt van dierentuinen, dus weet niet of ik hem zo ver krijg.
Je wordt er inderdaad absoluut niet blij als je als westerse vrouw in Saoedi gaat wonen. Gesluierd over straat hoeft niet altijd, wel een hoofddoek. Sporten mag je alleen op de compound en autorijden mag echt niet. Het is geen feest inderdaad daar. Maar op de compound kan je wel gewoon alles doen wat je wilt. Daar is in principe ook alles wat je nodig hebt. Maar daar wil je natuurlijk ook geen 2 jaar blijven zitten. De enige reden dat ik dat zou doen is geld. Toevallig hebben ze Jan vandaag gevraagd te reageren op een vacature op Aruba. Dat trekt me wel iets meer
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent van je meisje. Boaz slaapt regelmatig met zijn ogen open en dat ziet er ook heel gek/eng uit. Hoeveel drinkt Lynn op het moment per dag? Wat goed, dat ze de potjes zo goed eet.
Jip vond de broccoli niet te vreten!! Bijk elke hap vet kokken en het uiteindelijk ook weer uitspugen, hahaha! Dan denk ik dat hij het ook echt niet lekker vond, want dit doet hij verder nooit! Heb uiteindelijk maar een fruithap gemaakt! Hoe ver gaan jullie met eten geven als ze iets niet lekker vinden, als baby? Jip krijgt nu 4x 210/7, eentje smorgens als hij wakker wordt, de volgende 4 uur later, de 3e weer 4 uur later, dan rond etenstijd een fruit of groente, vers of uit een potje (eet hij trouwens helemaal op), en de laatste fles afhankelijk van hoe laat hij gaat slapen...valt hij laat in slaap, krijgt hij deze rond half tien, valt hij al vroeg ik slaap, maak ik hem rond een uurtje of elf wakker. Deze fles is trouwens een papfles!
@Lisszy- over die berg...ben je wel begonnen met het smeren van de creme op de berg zelf? Ik wil het ook van Jips hoofdje af hebben!
Pfffff......ik kreeg al hartkloppingen toen ik dit verhaal lees!!! Kan me voorstellen dat je vreselijik geschrokken moet zijn!!!!! Jaa.... we moeten echt met zijn vieren daten hoor...... Jessmin.....heeft jou vriend geen auto...dat je die bv een keer op een zaterdag leent, en we bv in Utrecht afspreken?
Nou, ik heb de hutsemutsetrutsefluts creme gehaald, maar weet nog sateeds niet precies of ik dit nu op de berg moet smeren of niet. En hoe lang laten jullie dit zitten...bv vlak voor een badje of gewoon de hele dag? Vanavond ga ik naar Harry P, 3d!!!! Ben benieuwd!!!
Even snel van hier @Lillibit Ik smeer de hele dag door, elke keer na het slaapje. Dus vaker dan 2x per dag als op de tube staat. Je kan Jips berg er gewoon lekker mee insmeren hoor!
@Lisszy: Van 22 weken tot en met 27 weken is er een sprongetje dus ik denk eerder dat Lynn daarvan last heeft en niet zozeer het zonder doeken slapen. Hier sliep Noah ik erg slecht overdag, maar ook eigenlijk mét de puckababy. Welke doeken sliep Lynn in? Pacco? Dat is natuurlijk wel iets strakker.. Ik heb gewoon even doorgezet zonder puckababy omdat ik zag dat hij ook een sprong heeft, en nu merk ik dat hij overdag ineens wel prima slaapt en de nacht ook prima zonder puckababy, alleen de vooravond van 19.00 tot 22.00 is wat jengelig, maar dat is ook nieuw. Dat had hij eerst zonder pucka ook niet. Is gewoon dat sprongetje vermoed ik.. Gister ook ingeënt en meneer gaf geen kick Niet gewend van hem (oh is ook zonder ck, maar goed, hhahaha). @Lillibit: ik heb ook geen rijbewijs Maar ik zou wel met de trein zonder kindjes kunnen gaan? Maar ja, dan ben ik enige zonder beeb, hmmmz.. nou ja, moet kunnen.. Ik smeer die zalf ook vaker dan 2x per dag, maar hoeft niet hoor, blijft lang genoeg vet. Ik smeer het op de berg (hij heeft maar één klein plekje). En tja, je kan het dik doen, maar uitsmeren ziet er wat fatsoenlijker uit overdag Hoorde net van Roos dat je het in je handen kan wrijven en dan over z'n bol smeren als gel zeg maar. Dus nu doe ik dat denk ik ook. Beter dan zo'n plakkaat op z'n voorhoofd LOL Hahaha, ik moest lachen om je broccoli-verhaal. Noah reageerde er PRECIES hetzelfde op. Maar gister vond hij het ineens wel te kanen. Maar oeiiii wat gaat z'n poepie ervan meuren zeg, zoooooheee. Vandaag maar voor het gemak bloemkool uit een potje. Had niet veel tijd meer over om te koken want hij werd om 16.30 wakker en kreeg toen een fles, waar hij tegenwooridg een half uur over doet. Moet jbpm dus weer ietjes minderen, want grotere spenen zijn er niet van tommee tippee. Noah is nu 70 cm lang en 9.2 kilo. Hij kan maat 68 echt niet meer aan, maar maat 74 is voor zijn benen wat lang. Hij heeft volgens mij een lang bovenlichaam (én een groot hoofd Luv my little lampie ) @Lisszy (nogmaals, haha): wtf! Dat verhaal! zou me echt wezenloos schrikken. Zitten die doeken strak? Anders zou ik inmiddels wel bang zijn dat ze nog eens op haar buik draait met die dingen om?
@lillibit: waar hangt Jips bedtijd (voor de 'nacht') dan vanaf? Ik stop hem standaardom 19.15 erin eigenlijk, ongeacht de vorige fles. Ik geef dus standaar 18.30 de laatste.