Gaan jullie trouwens nog wat leuks doen het weekend, behalve van de zon genieten? Ik organiseer morgen een BBQ, voor de buren en buren van twee huizen verder met alle kids erbij....gezellig!! Zo ff de inkopen gaan doen! gelukkig maakt iedereen wat, dan is het nog een beetje te overzien hahaha! Lisszy- Jij bent dit weekend vast druk met je bb Zou ik wel zijn whahaha!
Goeiemorgen meissies! Hoe gaat het met jullie? Lisszy- heb jij ook een gezellige BBQ gehad? Hoest met de meisjes? Erwin weer aan de slag vandaag? Jessmin-alles goed daar? Roos- Ik las op Hyves dat de slaapgebrek weer is toegeslagen...werkt de bank niet meer? Is er al meer bekend van jullie B&B? Hier heeft Jippie sinds een week een soort van omslag gemaakt, durf het bijna niet hardop te zeggen hahaha! Sinds hij naar het cb is geweest, doet hij het opeens geweldig goed in bed.... (uummm....dat klinkt raar...) Hij doet nu elk dutje in zijn eigen bedje en maakt opeens ook veel langere slaapjes overdag! Ik doe hem nu ook bij de eerste klaagklank naar bed, favo knuffel op zijn bolletje, speen inm de mond en meneer gaat zowaar slapen! Hij vindt zijn bedje nu zelfs zo ok dat hij nu ook geregeld wakker wordt en gewoon gaat liggen spelen in zijn bedje! Wat een verademing! Heb mijn hele huis al aan kant vanmorgen, twee wassen gedraaid en buiten opgehangen, stofgezogen, afwas gedaan, bovenverdieping opgeruimd...goed bezig dus! De BBq het weekend was errug gezellig! Had heerlijke sangria gemaakt en die ging erin als limonade haha! Wat een weertje nu weer he? Heb zin om aan het water of in een park te gaan liggen..maarja...dat doe ik dan weer niet in mijn uppie (en Jip natuurlijk!)
Jaaaa daten!! Ik kan in principe niet op 26 september.. maar das nog ver weg! Ik ga ervan uit dat we op een zaterdag gaan daten? 10 september kan ik ook, dan moet ik echter wel met de trein naar Utrecht, dus dan zullen we in de stad af moeten spreken. Verrder roept u maar!
Ja, ik ga ook voor de zondag, maar 2 oktober vieren we de verjaardag van mijn dochter dus dan kan ik niet. Andere data moet ik altijd bij hubby in de groep gooien vanwege zijn studie enzo...
Meiden wat zijn jullie stil, gaat het wel goed allemaal? Ik kan in principe wel veel zondagen, alleen niet op 11 september, dan heb ik familiedag.....jippie.... Maar hoe gaat het verder met jullie? Mis al jullie verhalen hier!!!
Hi lievies, hier druk druk! Maar alles goed, alleen een vreselijke opstandige peuterpuber! Ben er zo klaar mee... Gelukkig doet Lynn het super. Ik kan inprincipe elke zondag wel, even kortsluiten hier thuis ivm erwins voetbal. Reageer later even uitgebreid! KUS!
Hier ook alles goed, maar zoooooo moe! Ik heb het eerste weekend van september een familieweekend (joepie) en de 18e kan ik ook niet... Ik kom ook later even uitgebreid reageren. Zit hier weer met 4 achtjarige jongens die pannenkoeken willen en een beetje chago baby...
hier ook zoooooooooooooooo moe, en wel door een opstandige peuterpuber, jaja, en ik ben er niet echt meer in m'n hoofd. Erg warrig, loop hele dag als kip zonder kop, hang achter laptop, peuter verdrietig natuurlijk dat ik niets samen met haar doe. Ook nog ongi dus heel veel buikpijn, dus ik split 'm weer Kussies..
Ow ongesteld is zo irritant. Dat is wel een voordeel van zwanger zijn...dan heb je die ellende niet. Ik heb er sinds ik de pil niet meer slik ook veel meer last van. Bleehh. Zit dan ook een week helemaal onder de pukkels. Feest dus!
Omg!!! Heb net m'n sportkleding maar eens aangetrokken en ECHT ik weet waar mijn overtollige kilo's zitten...geen gezicht! Zelfs Luc had er een opmerking over 'mam, ik zou echt die trainingsbroek niet uittrekken, je knie blubbert'. Dussssssss....
We kunnen ons wel even de ongi-mama's noemen, hier ook sinds vanmiddag! Bleeeehggg!! Vandaar dat ik vanmorgen zo'n koppijn had en ongelooflijk chaggie was! Maar Jessmin ook een opstandige peuterpuber dus? Misschien moeten we de 2 dames bijelkaar zetten, deur dicht en de mama's even lekker relaxen samen! Ik wordt ook helemaal dol van Zoë, wat een energie! Gelukkig nu stil, beter dan gisteravond, wat een drama! @Roosenzo Ach meis, zo herkenbaar! We hebben er iets prachtigs voor terug gekregen maar oh wat zou het fijn zijn om ons eigen lichaam weer terug te hebben... Hier flink aan de Sonja B en ik ben ook gestopt met roken dus voel me helemaal gezond! Hahaha! Hopelijk over 8 weekjes een paar kilo lichter! @Daten Dan blijft alleen 25 sept nog over die maand en volgens mij kan ik dan niet, maar dat weet ik neit zeker! Kom daar morgen even op terug. En anders 2e zondag in oktober?
Owww....ben ook weer ongesteld en het lijkt me lichaam uit te stromen! Ik dacht afgelopen keer, ik slik voortaan de pil door, word ik ook niet meer ongi! Nou, dat was een veel groter drama....was dus idd niet ongi (met de pil word je trouwens uberhaupt niet ongi, maar dat noem ik het maar ff als je echt bloedverlies hebt), maar nu had ik de hele maand echt bruin-bijna zwart verlies (sorry, ranzig verhaal). Dus toch maar weer een stopweek in de pil, en hup, ook meteen weer ongesteld en gister de hele dag migraine gehad (heb ik altijd in de stopweek...)
Whahaha, je knie blubbert! Dat zou ik graag willen zien!!!! En ja...ik ga hier ook steeds meer balen van die blubberbuik en puttenbenen...... om te huilen is het! Vooral omdat ik bang ben dat het nooit meer goed komt en ik later zo'n uitgezakt oud wijf word!!!
Goedemorgen meissies!!!! Zo, is dit dan nu echt het einde van de zomer? Wordt hier al heel donker...bah! Ben vanmorgen weer bij de dokter geweest, daar moest ik na twee weken weer terugkomen. Heb van de week een mail gehad van de bedrijfsarts, met daarin een aantal uitspraken, die hij heel niet had mogen doen volgens de dokter. Ook denkt hij dat ze mij niet hebben aangemeld bij het UWV, om zo geld te besparen, maar dit magf dus niet!! Ze gaan dus echt op meerdere punten de fout in! En zo sleept de zaak zich voort...... Maar goed.... Gister ben ik de hele middag met mijn schoonmoeder en Jip op pad geweest...lekker gelunched.... vervolgens heeft ze de halve Hema leeggekocht voor Jip, daarna nog een ijsje gegeten, gezellige dag! Straks richting mijn ouders en dan komt Dirk daar ook uit zijn werk heen en eten we daar mee....ik hoop mosselen!!! Leuke fot's had je weer Lisszy! Roos, hoe is het met je B&B??