De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Lillibit
    Dat is toch juist goed dat ze de fout ingaan!! Stelletje sukkels daar!
    Maar tis voor jou inderdaad zo vervelend...
    Deze huisarts begrijpt jou wel helemaal?
    Wat een gezellig dagje heb je gehad en vnvd idd mosselen zag ik op FB!!! Heerlijk he? Erwin had ze laatst ook klaar gemaakt, jammie jammie! :D
    Ja, ik dacht: kom laat ik er weer eens wat nieuws opzetten.
    Wil ook nog eventjes wat foto's van Zoë plaatsen, nu is alleen of ik foto's van Lynnie maak! :)

Zullen we dan zondag 9 oktober aanhouden? Zondag 25/9 is er hier een groot dorpsfeest, altijd gezellig maar dan kan ik Zoë niet bij Erwin laten omdat hij biertjes wil drinken met de jongens...;)
    Misschien kan Zoë wel mee maar tis voor mij relaxter om alleen met Lynn te komen en aangezien de kleine meid van Jessmin er ook niet bij is, is het voor Zoë niet zo heel veel aan denk ik.

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - niks mis mee toch dat ze fouten maken!? Ow mosselen! Zo lekker! Vind het ook altijd gezellig om ze te eten. Maar Jan lust ze niet...dus heb ze dit jaar nog maar 1 keer gegeten.

Lisszy - super leuke foto's op hyves! Ben je al vaker gaan zwemmen met Lynn? Die foto van jullie vieren vind ik echt ontzettend leuk. Mooi gezinnetje heb je.

Jessmin - wij missen Noaz!

Zondag 9 oktober vind ik een goeie dag! Zal het nog even met Jan in de groep gooien, maar kan vast wel. Maar waarom komt het meisje met het geweldige haar van Jessmin niet mee? Hoe meer zielen...

3. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Goh, boaz is vandaag precies 6 maanden. Heel raar, het lijkt nog maar heel even geleden dat hij geboren werd, maar voor mn gevoel ken ik boaz al jaren. Mn lieve schatje!

Hij heeft vandaag ook een koekje gegeten. Hij zat helemaal onder, maar hij werd er heeeeeeeel erg enthousiast van en dat was de eerste keer dat ik zag dat hij blij van eten werd. Heel schattig om te zien.

Vandaag ook weer fijn gewerkt. Ik heb een halve rookworst retour moeten nemen van een mevrouw die vond dat de worst anders smaakte dan normaal, maar ze had al wel de helft op(???). Ik heb een verhaal van een man aangehoord over onderbroeken van de hema waar veel te snel gaten in zouden komen...ik weet nu, tegen mijn wil in, wat er gebeurd als een man een gat (aan de onderkant wel te verstaan) in zijn onderbroek heeft. Deze man had er in ieder geval erg veel problemen mee, weet eigenlijk niet hoe dat bij de gemiddelde man zit. Ook ben ik nog uitgescholden voor 'dom kutwijf' en ik wist niet eens waarom. Nu word ik eigenlijk nooit uitgescholden en als iemand dan zoiets tegen me zegt wil ik graag weten waarom dat gezegd wordt. Maar dat wilde ze niet vertellen. Erg flauw. Maar goed, heb het weer overleefd. Over een paar weken gaan we op een zaterdagavond naar de efteling. Door een aantal hema's is de hele efteling een avond afgehuurd. Er schijnen 2000 hema medewerkers te komen. Het leek mij iets te veel hema voor 1 dag, maar aan de andere kant....wanneer maak je zoiets nou mee!? Met alleen maar naar worst ruikende mensen in de achtbaan.

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    #1084 Lisszy, 27 aug 2011
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
    Oh zelfde gedachte wij!! Ik heb net gereageerd op Bowie en z'n koekie op hyves! My God, alweer 6 maanden, betekent dat Lynn dat ook is over 1,5 week...

Ik ben benieuwd hoe Lynnie op haar eerste koekie reageert, Zoë had die pas met 7 maanden opgeknabbeld.

Whahaha, lieverd toch! Wat een verhalen weer over de favo Hema!
    Hoezo breng je een rookworst terug?
    Unbelievable! En jij een "dom kutwijf"? Hoe haalt die vrouw het in d'r hoofd om zoiets te zeggen?! Ben je rustig gebleven? Ik zie het helemaal voor me! :D "Mevrouw, kunt u mij vertellen waarop u deze onaardige benaming voor mijn wezen heeft gebaseerd...?" (uiterst serieus gezicht...) :D:D:D
    Maar goed, klinkt spannend met teveel Hema dan je kan hebben in de achtbaan! We horen graag je ervaringen!! :D

Ik was vandaag ook nog in de Hema om binnen 10 minuten €60,- euro uit te geven...;) (Lynn besloot namelijkl tot 16u15 te slapen, daarna nog een fles dus was ik om 16u45 in de Hema...) Maar wel nodige dingetjes voor Lynn als pyama, slaapzak, rompertjes etc. Voor mezelf nog een €5,-beha! Love It!!! :) Een jurkje en mascara-remove-pads.
    Overigens vindt Zoë het altijd fantastisch in de Hema, loopt standaard naar de tuitbekers om vervolgens ze allemaal te proberen of er ook iets in zit...;)

5. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Aangezien Jan er ook bij zal zijn vermoed ik :p mag ik misschien mijn hubby wel meenemen en dan komen we dus met de auto en kunnen mijn dochter en Noaz ook mee. Noaz wil Boah natuurlijk ook weer graag meeten ;) En dan heeft Z. weer een sparringpartner in speelgoed afpakken aan mijn dochter hahaha

6. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Roos: love your writing :D Super weer!

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Goeiemorgen!!

Lekker weekend gehad?
    Beetje jammer van het weer he?
    Wij zijn zaterdag wezen shoppen in Arnhem en gister maar ff naar de dierentuin gegaan...al was dat niet al te lang.....wat een buien zeg!

@Mosselen: Oooww, I like mosselen! Dirk lust ze ook niet, dus kijkt af en toe mijn ouders even lief aan. Dan maken zij ze klaar, en voor Dirk wat anders. Ga dat toch niet voor mezelf alleen zitten maken!

@Roos: Wat een verhaal weer, van de Hema, whahaha! Je maakt daar in ieder geval nog eens wat mee!

En 6 maanden alweer, niet normaal he? Kan ook niet wachten voor Jip een koekje mag, hij is ze nl nu uit mijn hand aan het kijken, de arme jongen!

@Daten: oh, was het de bedoeling dat de mannen meekwamen? Zal het hier eens in de groep gooien hihihi!

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Lisszy- Whahaha, geweldig, hoe Zoe door de Hema gaat!!

Kwekken jullie kids (de kleintjes dan) jullie ook de oren van de kop momenteel? Jip heeft echt hele verhalen en wordt s morgens al kwekkend wakker! Ben zo benieuwd wat hij te vertellen heeft, hahaha!

9. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Even snel want ben weer druk op 't werk maarre ik krijg Erwin niet mee, hoor! Hij zegt dan dat dat iets van mij is en ik maar lekker zelf moet gaan. :)

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Van mij hoeven de mannen ook niet mee hoor, maar Jessmin kan Noaz niet meenemen als haar man niet rijdt, dus dan is de keuze wat mij betreft snel gemaakt. Als we hier bij mij afspreken (want ik dacht dat dat de bedoeling was) krijgen jullie Jan er gratis bij want hij woont hier namelijk ook...

11. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - haha, ja waarom ik nou voor dom kutwijf uitgescholden werd...was me echt van geen kwaad bewust. Geld uitgeven in de Hema is niet zo moeilijk he!? Heb voor Bowie ook weer een nieuwe pyjama en een winter slaapzak gekocht. Vond die nieuwe slaapzakken erg leuk.

Lillibit - die 6 maanden zijn echt super snel gegaan, niet normaal inderdaad. Eng snel gewoon! Maar ik denk dat Jip zo'n koekje ook wel kan waarderen hoor. Ik denk dat ik hem er vandaag, vlak voordat ik hem in bad ga doen, nog maar eentje geef.

Ons weekend was rustig. Moest zaterdag natuurlijk gewoon werken en zondag zijn we naar mijn ouders gegaan, want mn vader was jarig. Vannacht weer uren wakker geweest door kleine baby boaz. Dus nu lekker verrot. :)

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja idd, zo had ik het ook begrepen.
    Ik bedoel, ik vind het prima als manliefjes erbij zijn, maar ik krijg de mijne niet mee naar Utrecht voor een gezellig middagje met de meiden en babies! :D
    Als Jessmin de kleine grote meis ook meeneemt, kan ik Zoë eventueel ook wel meenemen, als het dan niet te druk wordt voor jou, Roos? En dan zal ik eventueel 25 sept ook al wel kunnen.

Hier weer druk aan het werk, blegh... wat een drukte en een zeurende klanten!
    Weekend was koud en regenachtig! Niks bijzonders; boodschappen gedaan in een stampvolle, geplunderde AH met 2 kids, dat was wel mijn grootste avontuur moet ik zeggen.

Lynnie trekt sinds gister een heel raar bekkie, net alsof er iets in d'r mondje zit wat er niet hoort! Dus ik op zoek naar een eventuele doorkomende tand, maar dat valt nog niet mee! ;)

En al 1,5 kilo kwijt met SB!!! Mijn buikje is bijna weg, I LOVE SONJA! :D ;)

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    NOAZ!!!!! :D :D :D :D :D (en BOAH :D)

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Mijn idee was ook om zonder kerel te komen hoor......denk dat Dirk ook dentk dat doe je maar lekker zelf! Lijkt mij so wie so een beter plan, dan vier kerels erbij die denken, wat doe ik hier!!!:D

15. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Jaa, die nieuwe slaapzakken zijn errug leuk! Toevallig heb ik er vorige week ook een gehaald, althans, mijn schoonmoeder heeft betaald! :D
    Ben toen toch maar voor de neutrale grijs wit getreepte gegaan, maar zag net dat die met de autootjes in de aanbieding zijn deze week, dus moet denk ik toch maare een keertje terug hahaha!

Ik ben Jip nu aan het laten oefenen met zelf de fles vasthouden en drinken.....meneer kan wel bijna zelf met een lepelo eten, maar de fles normaal vasthouden....ho maar!! :)
    Heb nu zo Difrax gekocht met opening in het midden, speciaal voor kinderhandjes. Daar wat diksap in gedaan (ga natuurlijk niet klooien met de normale voeding, die moet hij gewoon binnenkrijgen), en oefenen maar! Lukt hem nog voor geen meter hahaha!
    Maar hij keek ook alsof hij kots in zijn mond had met die diksap!

16. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Wat goed dat je al 1,5 kilo kwijt bent. Ik moet ook echt wat gaan doen, vooral aan die blubberknieen...:)

Haha, Boaz trekt ook af en toe van die gekke bekken. Hij gaat nog steeds vaak met zn tong over zn tanden heen, terwijl hij ze toch al 3 maanden heeft. Hij steekt dus erg vaak zn tong uit. :p

Als je het ziet zitten zou ik ook gewoon je grote kleine meisje meenemen hoor. Het is hier dan toch al vol, want heb een mini huisje...maar zo'n klein meisje kan er altijd nog wel bij.

17. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Denk dat Jan het wel humor vindt. Alleen vind ik hem in zulke situaties vaak irritant worden omdat hij zich overal mee gaat bemoeien. Dan is het wel handig als de man van Jessmin ook mee komt. Kunnen ze elkaar een beetje bezig houden....

18. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik heb de slaapzak met blauw/witte blokken gekocht. Of zijn dat ook strepen die dan blokken worden omdat ze elkaar kruisen???:( Met bijbehorende pyjama.

Bowie heb ik ook laten oefenen met een lepel. Hij heeft hem wel een paar keer in zn mond gekregen, maar hij vindt eten nog steeds niet echt geweldig, dus het werd al snel een bende omdat met eten spelen leuker was dan het eten zelf. Ik was toevallig vandaag iets te enthousiast met de staafmixer waardoor het fruitprutje iets te dun was, dus toen heb ik het ook maar in zn fles gedaan. Maar dat vond Bowie heel raar. Hij trok ook een heel raar hoofd. :D

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Hier verder weinig te melden...

Heb zin om nieuwe kleren te kopen, maar mag dat van mezelf pas als ik die 4 kilo kwijt ben.

Vanmiddag moet ik met Boah naar het cb. Ben toch altijd weer erg benieuwd hoeveel hij weegt enzo.

Ow, wat wel heel leuk is. Mn schoonzusje die zwanger is van een tweeling (na ongeveer 10 jaar geprobeerd te hebben zwanger te worden) krijgt een jongen en een meisje! Zo leuk. Kan ik toch nog een beetje roze kleertjes kopen :)

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Grappig he, dat die kinderen zo goed in de gaten hebben dat er iets anders in de fles zit?

Oww, die slaapzak heeft Jipper ook, dat is die zomerslaapzak toch? Of is hij er nu ook in het dik? En ik denk toch echt dat het strepenm zijn die elkaar kruisen!! :p

Deel Deze Pagina