De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Over blubberknieen gesproken....ik wil echt van de putterige bovenbenen af! Bah, vind mijn eigen benen gewoon vies!! :(
    Heb gister wel goed hardgelopen, 6.10 km! Wel stukjes hiervan gelopen, maar ik ging als een speer hahaha! Was vast eenmalig....:)

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Nee, ik bedoel een andere...deze is donkerder blauw en dikker. Deze heeft ook mouwen die je er op en af kunt halen. Maar die slaapzak die jij bedoeld heeft Bowie ook.

Ow, mijn benen hebben echt geen putten, het zijn echt kraters! Dat had ik nooit. Bah. Echt super goed dat je dat hardlopen blijft doen. Ik ga morgen maar weer badmintonnen, al heb ik nog wel een blauwe teen van vorige week...:(

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    #1103 Lisszy, 30 aug 2011
    Laatst bewerkt: 30 aug 2011
    @Lillibit
    Wat goed, 6,1 km!! Wauw!! :$
    Ik heb gister me weer uitgeslooft bij bodypump, vanaf volgende week weer 2 keer per week (nu 1 keer pwk omdat er een zomerrooster is). Ik hoop dat mijn blubber-putjes benen een beetje bijtrekken! ;)

SB is wel een aanrader hoor, niet zo moeilijk. Je eet gewoon heel gezond en gevariëerd maar alleen wat minder. ALs ik er mee stop moet ik er wel om denken gezond te blijven eten (lees: niet elke dag chocokoekjes, stukje chocola bij de koffie, broodjes pure chocovlokken JAMMIE!! etc), anders zit het er zo weer aan, vrees ik...

@Roosje
    Nou dan neem ik Zoë misschien wel mee. Ik ben ook supertrots op mijn grote dreumes en wil haar ook graag laten zien natuurlijk! En als Jessmins meissie er dan ook is, hebben ze het samen vast heel gezellig!

Ik heb voor Lynnie een rood met witte stipjes-slaapzakje gekocht! Ik ben dol op stipjes, hahaha! Volgens mij is het geen winterslaapzakje, maar ook niet echt zomer. Beetje tussenin.
    Wat hebben jullie schatjes aan als ze slapen? Lynn een romper en een pyama-shirtje. Maar ze blijft nooit onder de dekens liggen, vannacht moest ik er 2 keer uit omdat ze compleet dwars in bed lag en d'r hoofdje aldoor tegen de spijlen stootte. Zoë bleef altijd netjes liggen, grappig dat Lynn juist zo bewegelijk is! :)

Verder hier blijft Lynn haar eczeem maar komen! Wordt er een beetje wanhopig van.
    Ik gaa vandaag Dermalex Atopisch Eczeem-crème proberen, want de vaseline crematohuppelepup werkt helaas niet meer..
    Eigenlijk moet ik uitzoeken of het niet iets van kma is, maar ik ben er zo bang voor! Stom hè? Maar ik zie er gewoon zo tegenop, als dat het is, dat ze andere melk moet, niet normaal kan eten, geen pap meer mag. Pffff.... een ramp! Maar aan de andere kant, als ze daarvan beter wordt, moet dat natuurlijk gewoon gebeuren. :(

Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh en wanneer doen we de groepsdate?
    zondag 25 sept of zondag 9 oktober?

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hier ook ktraters hoor Roos, enne....ik heb dat ook nooit gehad! Opeens na de zwangerschap zijn ze erin gesprongen! Echte oudewijvenpoten heb ik nu!!!

En ik snoep ook veel te veel! Voordat ik zwanger was moest ik juist veel snoepen om op gewicht te blijven. Wij trokken hier echt elke dag een zak snoep open en vaak at ik ook nog wel iets van chipjes, koekjes, chocolaatjes etc etc etc...
    Nu kan dat dus eigenlijk echt niet meer! Maar dat vind ik niet leuk!!! :)

Daten komt mij het beste uit op 9 oktober....25 septmeber heb ik al wat staan....opruimen burendag hahaha! ;)

6. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Lisszy- kan me goed voorstellen dat je er niet aan wil, aan die kma....wat een ellende is dat inderdaad, al het eten aanpassen!!

Wat gaan we doen vandaag?? Ik ben hard aan het opruimen hier en straks mis nog heel ff naar de stad, moet nog ff wat halen...en jullie?

Oja.... morgen komt mijn baas langs (de manager) met de verzuimbegeleidster. Ik heb gevraagd om een UWV arts, en direct daarna belde hij. Hij kon alvast zeggen dat de inhoudt van het gesprek gaat over dat ze mij NIET!!! Meer aan het werk gaan zetten!!!!!!!!!!! Gaan ze het nu dan eindelijk begrijpen????????
    Ben heeeeeeel nieuwsgierig naar dat gesprek van morgen!

7. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ha lieverds! Ga straks nog inhoudelijk reageren hoor, maar voor nu even de vraag of iemand nog een draagdoek heeft om te lenen die hij/zij niet meer gebruikt (vanwege dat je je kindje te zwaar vindt om nog te dragen ofzo, weet ik veel :))? Die kokerdoeken die ik had zijn nu eigenlijk te klein aan het worden voor Noah en zonder draagdoek kan ik nergens heen omdat meneer dan uit z'n plaat gaat, want niet slaapt in de wagen. Ben ook al marktplaats aan het bekijken, dus ik dacht, tja.. ik vraag het hier ook maar even... En aangezien Noah over een half jaar denk ik echt niet meer te dragen valt, zou lenen ook wel prima zijn, want ik ga echt geen derde kindje meer krijgen ;) Maar mocht iemand 'm willen verkopen, mag dat ook hoor ;) nu even fles erin gooien!

Dag schatjes!

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Jessmin: Wat voor draagdoek bedoel je? Ik heb wel een van tricot, maar dat is denk ik echt niet meer te doen, Noah daar in vervoeren, dat rekt veel te veel uit.......

Oja, Lisszy- wat betreft wat Jip snachts aanheeft.... Ik heb geen dekentjes in zijn bedje omdat hij inderdaad ook 180 graden omdraait in bed, veel te gevaarlijk dus!
    Hij heeft nu, nu het weer wat kouder is, een pyamaatje aan en een slaapzakje, de zomervariant. De afgelopen dagen toen het wat warmer was legde ik hem alleen in zijn pyamaatje in bed. Heb het ook wel eens andersom gedaan, alleen een pyamatruitje en dan het slaapzakje. En in alle gevallen natuurlijk een romper aan hoor, een met korte mouwen hahaha!

9. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Lisszy- haha, ben ik nog een keertje...
    Jij ging toch met Lynn naar een speciale therapeut toe, weet ff de naam niet meer? Is dat niks geworden?

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - wat mij betreft is 9 oktober ook beter. Leuk als je allebei je meisjes mee kan nemen. Boaz heeft een pyjama aan 's nachts en een slaapzak. Hij trapt zijn dekens ook weg, dus die slaapzak is ook wel nodig. Boaz draait vaak genoeg 180 graden in zijn bed en vaak genoeg stopt hij bij 90 en ligt dan ook met zn hoofd tegen de spijlen te bonken. Niet fijn...

Lillibit - nou, leuk die benen van ons.... wat dat betreft is het maar goed dat het niet zo'n mooie zomer is geweest. Anders hadden we mensen moeten confronteren met onze benen of altijd lange broeken aan moeten doen terwijl het te warm was.
    Goh, morgen weer een gesprek. Hoop dat het nou eindelijk eens klaar is met al het gezeur en dat ze je een zak geld geven en verder met rust laten.

Jessmin - draag je Noaz nog steeds in een doek? Knap hoor! Ik heb helemaal geen enkele doek. Had eerst een lodger shelter en nu een beco. Misschien zou een beco iets voor je zijn, daar kan je Noaz nog heel lang in dragen zonder dat je eigen rug er aan gaat. Maar ja, die zijn nogal prijzig. Misschien 2e hands te vinden op marktplaats?

11. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ja bedoel idd zo'n tricot slen of bykay-doek. Want die geweven doeken vindt hij helemaal niets omdat die heel strak moeten. Die tricot-doeken kan je heel strak knopen en dan gaat hij wat losser zitten door de rek en dat vindt meneer fijn, haha. Ik had van dat tricot dus een kokerdoek, maar ja, die past nu neit meer, die kun je niet verstellen.

@lillibit: gebruik je jouw doek nog? Anders zou ik hem kunnen lenen (als het mag :)) of eventueel overkopen als je bang bent dat de rek er teveel uit gaat door mijn tientonner :) Denk dus dat ik het ding nog een half jaar zal gebruiken ofzo..

@Roos: nou ja, knap, ehm.. noodzaak want niet overal kan ik een campingbed kwijt haha. En als ik mezelf anders wil verplaatsen dan lopen (en dat moet bijna wel want in de wagen slaapt ie niet met gekrijs na een uur tot gevolg, en dat haat ik echt in winkels), dan moet ik dus met de fiets. En hij kan nog niet in een zitje, dus dan doe ik hem maar in de draagdoek onder mijn fleecetrui. Klinkt lekker onverantwoord allemaal hè, haha. Maar doe het niet vaker dan één keer per week bij echt noodzakelijke dingen. Zoals dat hij naar de huisarts moest een keertje. Tja, wat doe je dan. Dat is dik een half uur lopen en zolang kan mijn meisje van bijna drie nog niet zelf lopen. Die kan niet meer in de buggy, want ik heb de buggy al voor Noah (in dit huis is geen plaats voor een tandem, en zo'n duowagen achter elkaar zeg maar, die kan ik niet betalen), of ik zou hem moeten dragen terwijl ik loop maar dan is een half uur best lang...

Dus vandaar deze oproep hihi

12. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @lillibit: Jeeez, goh zou het kwartje van je baas nou ein-de-lijk gevallen zijn? :x Wat een etter is dat!

@Lisszy: Goed man, van die 1,5 kilo! Ik word alleen maar dikker :) Overigens superfoto's op hyves van je zwemmertje!

13. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Roos: zo'n beco is idd duur en durf het ook tweede hands niet echt aan omdat hij zo'n fan was van die rekbare doeken.

@lillibit nog maar weer eens haha: ik zag op internet dat de tricot slen tot 18 kg zou moeten gaan...

14. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Lillibit
    Ik ben heel erg benieuwd! Zorg je er wel voor dat je niet alleen bent? Vertrouw die baas van jou voor geen meter! Hopelijk een einde aan deze ellende!

@Jessmin
    Je mag mijn doek ook wel gebruiken hoor! Ik gebruik alleen nog de Beco. Hij is alleen wel roze!! :D Ik fiets ook met Lynn in de Beco hoor, en dan ook nog Zoë achterop, je moet wat als je geen auto bij de deur hebt (of geen rijbewijs)!

Over het zwemmen, die band waar Lynnie inzit, is van het zwembad. Maar we hebben zelf ook één, destijd gekocht in Engeland, maar ik heb ze ook zien liggen bij de Blokker en Bart Smit! Ideaal hoor!

Maar 9 oktober is een feit dus?! GEZELLIG! Dan kom ik met mijn meisjes bij Roos!

Hier net even met de kids naar Gamma geweest om verf te halen, daar hebben ze SUPER winkelwagentjes! Een zitje voor Lynn en daarnaast een stoeltje voor Zoë! Ideaal en Zoë en Lynnie vonden het zo gezellig naast elkaar! (@Jessmin, misschien kun je zo'n karretje "lenen" van de Gamma, kan gewoon buiten blijven staan! Whahhaha :D :p )

Ik ben nu aan het wachten tot het droog is zodat ik even snel met Zoë met de hond kan lopen, Lynn ligt lekker te slapen!

15. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Lisszy: Superlief! Dat zou wel heel relaxed zijn want bykay is minder uitrekbaar dan een tricot, alleen ik bedenk me net wel dat als je nog een derde kindje zou willen, dat ik die draagdoek dan misschien wel teveel uitrek door die tientonner van mij en dan kun jij 'm daarna misschien niet goed meer gebruiken voor een eventueel babietje?

Tenzij je dat risico wil nemen of toch geen derde wil :D Haha, ik kan een derde echt niet handelen kan ik je vertellen :p
    Ah, gelukkig jij ook een wegpiraat :D

16. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Jessmin
    Ik neem het risico wel hoor, alhoewel ik er niet zeker van ben dat we nog voor een derde gaan hoor! Voorlopig is het wel goed zo, hahahaha! :D Ik kan 'm je opsturen als je 'm snel wilt en anders neem ik 'm 9 oktober mee. Zeg maar, maakt mij niet uit!

17. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Nou, dat is dus kut...... kheb niemand die er ff bij kan zitten:( Dat klinkt trouwens wel heel zielig hahaha, maar ik bedoel dat echt al mijn vrienden werken, op vakntie zijn, etc etc. En mijn vriend is dan weer iemand die zegt dat er iemand bij moet zitten, maar het zou niet in hem opkomen om hier zelf een middag vrij voor te nemen.....

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Jessmin: Begrijp ik dat de doeken nu geregeld zijn? Vind het wel heel knap hoor, dat je Noazzz nog steeds draagt in zo'n doek! Ik vind het al bijna niet meer te doen in de Hoppediz draagzak!

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ow, mannen...kan je het niet gewoon aan hem vragen?;)

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Heb ik gedaan, maar dat kan natuurlijk niet zomaar he, meneer is onmisbaar!;)
    In mijn volgende leven word ik lesbisch:D:D:D

Deel Deze Pagina