HOE GING HET?? Nou, ik ben wel alleen het gesprek ingegaan.... de mensen die ik er evt bij wilde hebben konden niet (werken etc) en mensen die wel konden waren mensen die ik er niet bij wilde hebben hihi! Ze kwamen dus met zijn twee-en, en waren binnen een half uur weer weg! Ik heb idd het aanbod gehad dat ik vrijgesteld ben van werk, tot eind oktober, einde contract. Hij had het liever anders gezien, maar denkt dat dat nu weinig nut meer heeft deze laatste twee maanden (jaa...duhh!! Had die gup dat niet eerder kunnen bedenken en me deze ellende kunnen besparen) Wel gaven ze mij het advies om me straks weer beter te melden...dit omdat als je ziek de uitkering ingaat, je een hoop gezeik krijgt bij het UWV. Daar moet je dan ook continu een bedrijfsarts bezoeken, verplicht op vacatures reageren in het kader van de reintegratie, bla die bla die bla. Ok, dat zal best kloppen inderdaad........maar dit doern die fuckers echt niet omdat ze het beste met mij voor hebben hoor.....ik bespeur hier een groot stuk eigenbelang! Of ze hebben me idd helemaal nog niet ziek gemeld en moeten ze dit alsnog doen als ik me niet beter meld, of er kleeft een ander voordeel voor hen aan. Heb iig gezegd dat ik alles op papier wil hebben zodat ik het rustig over kan lezen voor ik hier mijn toestemming voor geef! Maar goed......................................ik hoef dus niet meer te werken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat ze bij mij op het cb zeiden over die opvolgmelk...een kind gaat er niet dood van als hij een liter van die melk drinkt, maar omdat hij nu behoefte heeft/gaat krijgen aan vast voedsel moet je er niet te veel van geven. Dus geen liter, maar max 800 ml omdat een kind anders geen zin meer heeft in groenten en fruit e.d. Nou ja, ik zit nu op 4 flessen en ik ga er toch echt vanuit dat Bowie straks wel zin krijgt in de fruit en groenten prutjes. Ga hem vanmiddag in ieder geval een boterham geven. Zie het wel. Hij zal het wel niet willen....
Ach, heus wel. Maar misschien kokt hij er nog wel op. Dat vind ik zo irritant en naar om aan te zien dat ik er toch bij dochterlief meteen weer mee gestopt ben..
Waarom kunnen we dan trouwens niet gewoon op nr 1 blijven zitten als je toch gewoon een liter mag geven. Kan je beter een liter van nr 1 geven dan van nr 2 toch??
Jessmin - we hebben het ook gehad over het slaap gedrag van Boaz. Overdag slaapt hij gewoon in zijn eigen bed en de laatste tijd gaat dat zonder huilen. Leg hem er in, hij gooit zijn olifant op zn tetter en schud zn hoofd nog 3 keer heel hard heen en weer en dan slaapt ie. Maar meestal maar 45 minuten tot een uurtje. Wel 3 keer per dag. Hij gaat nu 's avonds ook eerder naar bed en ipv te gaan huilen gaat hij nu ook rustiger slapen. Dat is wel fijn. De nachten zijn nog steeds niet geweldig helaas.
Dat zei ik ook tegen dat CB-mens, maar dat moest ik ab-so-luut niet doen, daar zouden veel te weinig voedingsstoffen inzitten voor kindjes va 6 mnd!
Wat fijn dat Boaz wat beterr slaapt! Jipje hier ook hoor, overdag slaapt hij ook in zijn eigen bedje en in de ochtend gaat hij er vaak twee uur in, zonder te zeuren! En inderdaad, knuffel op het gezicht en het is goed!
@Lillibit Hèhè!! Eindelijk! K* dat er eerst zoveel ellende overheen moet maar uiteindelijk een goede afloop! Idd, wacht eerst maar tot je alles op papier hebt, voordat je je beter meldt! Maar ik ben héél erg blij voor je!!!! @Jessmin Hij is echt roze roze! Maar je had ook neit anders verwacht van mij, toch?! Dat ie er nog niet is? Morgen vast! @Roos Dat klinkt al ietsjepietsje beter, het slaapgedrag van Bowie. Maar zou toch fijn zijn als hij 's nachts eens goed zal doorhalen en dan niet voor één of twee nachten! Was Lucas ook zo in zijn slapen als baby? Jullie hebben de boys toch af en toe ook al in de kinderstoel? Hoe lang dan? Ik heb haar na 5 min er maar weer uitgehaald, toch het idee dat het niet goed is voor haar ruggetje... @Melk Nou ik zit op 880ml per dag ongeveer en dat blijf ik lekker geven hoor! Vanaf 6 maanden ook maar eens groente proberen, maar ik wil eerst even naar het cb om te kijken hoe ze nou in gewicht is. Op zich wel logisch verhaal dat de melk 1 niet meer voldoet vanaf 6 maanden! Hier staat nummer 2 al in de kast (gekregen van mijn collega van wie har dochtertje kma heeft, is toch mooi weer een tientje! ). Gister voor het eerst Lynnie in de kinderstoel aan tafel gezet! Whahaha, hylarisch! Ze werd er helemaal hyper de pyper van! Heel gezellig! Ik heb alleen geen babyinzet in de tripp trapp, dus had haar vastgezet met een dikke handdoek, niet helemaal verantwoord maar wel lekker zacht!
Hij sliep overdag altijd al wel redelijk en ook altijd in zn bedje. Maar bijna nooit zonder eerst te huilen, dat doet ie nu gelukkig niet meer zo vaak. Het zou heeeeeel erg fijn zijn als hij ook 's nachts wat beter zou slapen.
@Lisszy: Waar stop je die handdoek dan tussen? Heb je wel een beugel? In de kinderstoel bedoel ik he? Ik heb Jip er eigenlijk heel weinig in hoor, heb ook het idee dat het nog niet zo goed voor hem is en hij gaat er erg in naar voren opzij in hangen.....ff wachten dus nog maar!!!
Lisszy - ik heb wel een baby inzet voor de trip trap, maar dan heeft hij nog steeds best wat ruimte over (mijn kleine slanke ventje ) dus ik prop er nog een dekentje tussen zodat hij wat steviger zit. Hij heeft van de week voor het eerst aan tafel gezeten terwijl wij ook aan het eten waren. Hij vond het geweldig. Luc had een vriendje uitgenodigd voor het 'diner' dus bowie had veel om naar te kijken. Maar langer dan 15 minuten laat ik hem er ook nog niet in zitten hoor. Lucas sliep al heel snel de nachten door eigenlijk. Daarin verschillen ze nogal van elkaar...
@roos- hier hetzelfde hoor.. jip heeft ook nog een handdoek nodig bij het inzetstuk! pff sterkte met de boterham! ik hou daar ook heel niet van... dat gekok en gestik. mijn neefje deed dat ook heel erg en mijn zus vond het allemaal best..stikte die echt, dan stopte ze haar vinger in zijn keel om het eruit te peuteren. ik vond dat zo vreselijk dat ik me toen heb voorgenomen dat ik dat niet ga doen bij jip. gaat hij stik/kokgedrag vertonen, dan vind ik datv hij er nog niet aan toe is en wacht ik lekker nog even! laat je horen hoe het gegaan is? doe je er eigenlijk iets op?
Hahaha! Oooow! Was echt dom! Ik dacht dat dat best zou kunnen, afwasmiddel in de vaatwasser. Maar was dus geen goed plan....
Ik heb op de boterham van Bowie zijn vruchtenhapje van vanochtend (wat hij dus weer niet wilde eten) gedaan. Daardoor werd de boterham ook wat zachter en was het makkelijker te eten. Heb wel hele kleine stukjes gegeven hoor. Maar hij vond het lekker en heeft aardig wat stukjes gegeten. Voor zijn doen dan...ik denk dat hij een kwart boterham gegeten heeft. Zonder kokhalzen gelukkig, want daar word ik panisch van.
@Lisszy: dus jij geeft 880 ml verdeeld over 4 flessen? Laat ze dan tegenwoordig 10 cc ofzo staan per fles? @Roos: STOER!!