Wat fijn!!! Je meiden doen het dus bovengemiddeld goed!!!! En Welkom bij de tandenclub Lynnie!!!! Heeft ze er last van?
Whaha, ja, daar gaan je spullen! Bij Jip is de mobiel ook al een tijdje uit de box, die trok hem inderdaad kapot hahaha! Ik snap even je allergie verhaal niet? Heeft hij nu koemelkallergie en nog iets ernaast en dat is dan een van die drie dingen?
@Lisszy: ja, al die dingen als kapper enzo vind ik wel lekker, maar iuk gun mezelf de tijd er niet voor en dan vind ik het ook nog vaak zonde van mijn geld...slaat nergens op, want koop wel veel te veel troep hahaha! Nee, die vriendin heeft juist geen kinderen en snapt ook niet dat je leven er dan iets anders uitziet. Ze raakt geirriteerd als ik met haar bel en Jip gaat bv huilen. Ze doet nu de SPH opleiding (die ik al 10 jaar geleden heb afgerond by the way....) en denkt nu dat ze psycholoog in spe is....heel naar.....je kan geen normaal gesprek met haar voeren, ze wil heel interessant doen, bah! Ik wilde het dus laten doodbloeden maar het lijkt alsof zij dat aanvoelt en dit niet accepteert, omdat zij het nu niet in de hand heeft en dat wil ze wel graag! Maar goed..... heb er even aan de tel gehad en toen stond er iemand voor de deur, dus toen moest ik helaas ophangen hahaha! Zo, even de boel snel doen hier en spullen pakken, ga zo met zus en kids lekker lunchen in de stad!
@Lillibit: las het na en staat idd erg onduidelijk. Komt door slaapgebrek weer, helaas Nou, het zit dus zo. Ongeveer 8 dagen geleden begonnen met aardappel aan de dingen toe te voegen die hij kan hebben (zoals worteltjes en broccoli), na vijf dagen ook kalkoen erbij gedaan. Ondertussen ging hij wel wat onrustiger slapen in de avond maar dat heeft hij wel vaker, kunnen ook tanden zijn, verder niets bijzonders. De kalkoen heb ik nu twee keer gegeven, maar had ondertussen ook een Olvarit toetje vanaf 6 maand (met suiker, dat weer wel, rare Olvaritmensen) al vier dagen gegeven. En de laatste twee dagen zag ik dat hij uitslag begon te krijgen, en nóg onrustiger ging slapen. Dus nu denk ik dat dat toetje met koemelk de boosdoener is. Dus dat hij toch KMA heeft, waar de KA hem ooit al op had willen testen. Maar het kan dus ook zijn dat hij reageert op de kalkoen en niet op de koemelk. OF op de suiker in het toetje. OF dat hij reageert op de aardappel, omdat hij sindsdien al onrustiger slaapt in de avond. (alleen dus nog geen uitslag had). Nu weet ik het dus niet meer en ben ik terug bij af. Nu kan ik weer alleen maar worteltjes, broccoli, sperzibonen en bloemkool geven, zonder iets erbij. En fruit helemaal niet want daar kreeg hij weer reflux van. En ik had nog wel een fles willen laten vallen. Daarom kreeg hij dus 200 gram Olvaritpotje (met kalkoen dus) en een toetje. Zodat die fles wegkon. Wat geef jij nu voor eten aan Jip? Heb je een schema met hoeveelheid flessen, tijden en hoeveelheid bijvoeding?
Lisszy - wat fijn dat je meiden zo goed gaan! Boaz is volgens mij echt de kleinste hier, terwijl hij de oudste is... Hij was vorige week 70 cm en net 7 kg. Wat stoer dat Lynn nu ook een tand heeft, heeft ze er last van? Luc ging 'vroeger' altijd met mij mee als ik kleren voor mezelf ging kopen. Toen zocht hij altijd dingen voor mij uit. Nu dus ook voor bowie
Heeft jouw vader geen psychische hulp aangeboden gekregen in het ziekenhuis? Mijn vader baalde sowieso al van al de gebreken die hij de laatste jaren kreeg. Dit komt er nu nog bij, maar hij laat er niet veel over los verder. Ik moest een scan omdat ik ineens een rare bobbel op mn been heb. In het ziekenhuis vonden ze het ook een verdachte bobbel. Maar ik maak me er nog maar niet te druk om. In ieder geval, dat probeer ik. Haha, nee ik ben inderdaad geen blote kont/tiet huppelaar. Maar vind de sauna wel erg prettig.
Jessmin - kleine Noaz is vandaag ook precies een half jaar! Hoop toch voor jullie dat hij geen kma heeft. Wat een gedoe... Ga je hem nu ook brood geven of wacht je daar nog even mee? Bowie krijgt nog wel elke dag een stukje brood. Maar zoals van alles eet hij er niet veel van.
Maken jullie nu alle fruit/groentenhapjes zelf of ook wel uit potjes? Wat maken jullie dan? Vroeg me ook af hoe lang jullie kindjes nu wakker zijn. Bowie is meestal 2,5 uur wakker en gaat dan weer even slapen. Soms is hij ook wel 3 uur wakker. En hoe zorgen jullie er voor dat ze hun hoofd niet op de grond bonzen als ze aan het rollen zijn. Bowie rolt namelijk heel snel van zijn kleed af.
Hier is No ook ongeveer 2,5 uur wakker. En ik ben echt een potjesmama geworden, want ben allang blij als hij iets WEL verdraagt dus dan geef ik dat de hele tijd en kan moeilijk elke dag worteltjes eten ofzo. Vroeger deed ik dan met dochter wel elke keer een pannetje vers maken voor haar, maar met twee kindjes vind ik het veel te veel gedoe om - naast een bord met alles in hapklare stukken - ook nog een pureetje van een apart pannetje te maken. Zucht, ben echt een slechte multitasker hoor *bloost hevig*
Oja, Noaz bonst ook flink met z'n kop hoor, vooral bij het terugrollen van buik naar rug. Dan hoor je altijd 'pok', haha. Tja, doe je niets aan denk ik? En hij huilt er ook niet van dus zal hij het wel kunnen hebben denk ik...
Boah gaat wel huilen als hij van buik naar rug gaat. Ik vind dat 'pok' ook best een rot geluid eerlijk gezegd. Ik wil eigenlijk het liefst allemaal matrassen in mn woonkamer leggen zodat hij niet meer 'pokt'.
OMG!!! Echt?! En nu deze ochtend, nog geen ongi?! Je gaat heeeeel blij zijn hè, als je een klein broertje/zusje voor Luc en Bowie in je buik hebt?
Ik ben ook neit zo goed in multitasken, geloof ik... Lynn heeft alleen nog maar potjes gehad en dat blijft ook nog wel ff zo. Ik heb gewoon geen tijd om het allemaal vers te maken, bovendien moet ik eerst een goede staafmixer hebben. Net als bij Jessmin, deed ik het bij Zoë wel vers (afgewisseld met potjes). Ach, ik geloof echt dat de potjes net zo goed zijn. Gemak dient de mens! Lynnie is nu zo'n 3 uur wakker. Ze zit op meestal 2 slaapjes per dag van ongeveer 1,5 en ruim 2 uur, maar soms leg ik haar ronds etenstijd er ook nog even in als ze erg jengelig is. Lynn rolt alleen nog van rug op buik en nog niet bewust terug. Dus nog geen gepok hier! Alleen rolt ze ook 's nachts! en vervolgens wordt ze huilend wakker omdat ze niet meer terug kan. Ik moet er elke nacht wel minstens 1x uit om Lynn terug te draaien!
Zoë pokte ook veel toen ze eenmaal heen en terug kon rollen! Ik legde idd door de hele kamer kleden, hahaha!
@Roos: was jij niet aan de pil dan? Sorry hoor, heb je vast verteld maar weet het echt niet meer (heb genade, vannacht moest ik er vier keer uit ). Jullie waren neem ik aan niet bezig voor nog één al toch?
Nog steeds niet ongesteld geworden en ook nog steeds misselijk. Heb gisteravond toch maar even een testje gedaan. Deze was positief, maar vond het wel een heel erg vaag streepje... Maar vaag is ook goed toch? Ga er straks nog een paar halen.
Ik heb luc ook vaak potjes gegeven, maar wil het nu toch liever zelf maken, zit waarschijnlijk meer in mn hoofd dat dat zo veel beter is hoor. Lynnie is dus ook best lang wakker. Is ze dan heel de tijd gezellig? Bowie heeft echt zn 'zeik momentjes'.
Haha, je moet echt meer gaan slapen hoor! We hebben het er inderdaad over gehad (dacht ik.... of toch niet???). Slik de pil niet. We waren er niet gericht mee bezig, maar als het zou gebeuren was het goed. Heel erg goed zelfs wat mij betreft.