Haha, ja dat heb ik dus ook. Dan zit ik maar een beetje te zitten...tekeningen betalen doe ik sowieso zelden eigenlijk
Die opmerking van Lillibit snapte ik ook neit helemaal... Ach, waarschijnlijk zit ze met haar hoofd teveel bij het betalen van haar tekeningen!! (sorry, ben een beetje vervelend vandaag)
Ben net toch maar even snel naar de stad gegaan. Heb mn theepot uitgezocht die ik voor mijn verjaardag voor mn zusje zou krijgen. Ik ben er blij mee! Had bowie in de beco, blijf dat gezellig vinden. Zit nou ineens toch weer heel erg te twijfelen over die zwangerschapstest van gister. Het was echt wel een heel licht streepje.... maar geloof dat ik nog wel steeds een soort van misselijk ben. Jan neemt zo nog een test mee, dus dan doe ik er gewoon nog eentje. Toen ik net zwanger was van Bowie heb ik er ook wel 5 gedaan ofzo. Hoezo zonde van het geld...
Hmmm, allicht klopt je cyclus deze maand niet precies (latere eisprong bijvoorbeeld dit keer) en ben je dus korter zwanger...?
Ja, dat zou kunnen hoor. Ga er in ieder geval NU nog eentje doen. En dan waarschijnlijk morgen of overmorgen nog eentje....
EN?!!!!!!!!! De testen bij Lynn waren bij mij ook heel licht, ik was echt net zwanger! Ik heb echt wel 7 testen ofzo gedaan!
Ja fijn he? Heb gister ook boodschappen gedaan met Lynn in de Beco en Zoƫ in de winkelwagen. Ze gaat dat Lynn allemaal kusjes geven omdat ze het zo gezellig vindt! *smelt* Ik vind de Beco echt een werelduitvinding!