Ik ook!! En ik wil ook met Bowie knuffelen en natuurlijk ook weer met lieve Jippie! Staat 9 oktober nog steeds?!
Nou! Ik voel me in de zeik gezet door jullie!!! :x Bij die laatste fles staat toch echt 7.30!! Dat klopt toch niet??? Of ben ik nou gek???
Huh? Waarachter??? Ik ga met de dag achteruit hier....op de bank! Wordt straks nog een of andere domme doos hahaha!
Volgens mij ben je gek! Volgens mij klopt het wel hoor! whahahaha! En jou in de zeik nemen? Schat, we zouden niet durven!
Ja! Ze vindt het zo gezellig! En ik dus ook! Ik doe liever boodschappen met de Beco dan mc mee op het winkelwagentje!
Owwwwww.wacht!! HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! IK BEN ECHT EEN GEIT!!!!!! iK BEDOEL JOU SCHEMA lISSZY!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja Roos!!!!! Waar blij je nou??? En mij is altijd gezegd.....alle streepjes zijn zwanger, dus ook een heel vaag streepje!!! HeHe, ik heb eindelijk wat aan JIP! Ik kan hem inzetten in het huishouden!! Hij heeft net de vloer voor mij gedweild, met zijn tond en kwijl welteverstaan!!!!! En maar likken en maar achteruit kruipen hahahaha!