@Roos: was het wel hetzelfde merk zwangerschapstest? Misschien was deze minder gevoelig dan de andere die je eerst had?
Wie eet er dan ook speculaas in september?! Je bent idd een beetje gek... Wacht maar tot Jip een jaar of 1,5 is, wordt boontjes doppen vanzelf leuk!
Whahaha! Nou, ik vind dat meisjes er ook wat van kunnen hoor! Alhoewel ik Lynnie niet echt vindt stinken, als ik een billendoekje er over heen heb gehaald, ga ik altijd haar billetjes "opeten", ligt ze helemaal in een deuk!
Oh lief! Nee! Wat naar voor je! Het kan idd wat Jessmin zegt een ander merk test zijn die meer hcg nodig heeft? Test anders morgen of overmorgen nog een keer! Ik hoop dat je toch wel een leuke avond hebt met Jan! (vind het wel weer ongelooflijk stoer dat je gewoon in een restaurant gaat testen, dacht dat je een grapje maakte! )
En kijk, zijn billetjes opeten zou ik dus nooooit doen door dat hij stinkybaby is hahaha. Ik rook ook altijd tussen dochters teentjes, nou als ik dat bij Noah doe val ik zo ongeveer flauw
Ik dop nooit boontjes. Ik had wel een andere zwangerschapstest net. Ik wacht nog een paar dagen en dan probeer ik het nog een keer als ik intussen niet ongesteld word. Ben eigenlijk behoorlijk depri. Zag het al helemaal voor me. Muts. De avond was al met al niet verkeerd. Luc en Bowie hebben zich goed gedragen bij mn zusje, het eten was best lekker en de film was hilarisch maar heb de halve film zitten janken omdat ik niet zwanger ben. Zo stom, want we waren er helemaal niet zo serieus mee bezig, maar nu vind ik het zo erg als blijkt dat ik echt niet zwanger ben.
Whahaha, echt? Ik geloof er niks van! Ik ben ook zó verliefd op de voetjes van mijn meisjes, bij Zoë deed ik het al en nu ook bij Lynnie, lekker voetjes snuffelen en opeten!
Ach meis, ik kan me dat wel heel goed voorstellen, hoor! Dat heerlijke gevoel dat je een klein smurfje in je buik hebt en dan keihard van die wolk afvallen als er geen 2e streep/plusje verschijnt. Ik heb dat gevoel 2 jaar lang gehad voordat Zoë bij ons kwam en dan kun je idd ook alleen maar huilen! Maar wie weet ben je gewoon super zwanger en test je over een dag of 2 weer positief! Ik ga er stiekem wel een beetje vanuit! Wel fijn dat jullie toch een goede avond hebben gehad! Heb je veel aan Bowie gedacht? Goed dat je toch lekker bent gegaan!
Hier gisteravond eigenlijk voor het eerst een kleine Lynn die niet wou slapen, dat is nog niet echt gebeurt de afgelopen 6 maanden. Ze bleef maar huilen alsof ze pijn had. Ik had een vriendin even op de thee, die kwam de paccodoeken voor haar kleine meisje lenen, dus ik heb Lynn mee naar beneden genomen. Ze lag heerlijk tegen me aan met haar handjes in haar mondje, zo schattig! *smelt* Om 21u heb ik haar weer naar boven gebracht en viel ze vrijwel gelijk in slaap, maar ik moest tot 00u30 wel zeker 5x naar haar toe omdat ze zo moest huilen. Ze heeft overduidelijk last van haar tandjes, ik vind het zo naar om te zien! Ik wou dat ik het van haar over kon nemen... De eerste is nu goed door en de tweede komt er volgens mij ook aan! Daar zal ze wel last van hebben. Zo en nu weer fris en fruitig op kantoor! Hoop dat jullie dames weer net zo gezellig zijn als gister, maakt mijn werkdag ook wat leuker!
@Roos Eet jij nooit boontjes of laat je ze doppen door Jan of Luc (of Bowie, zal me niks verbazen als hij dat ook al kan! ) ?
Lisszy - Ik koop ze gedopt... Heb gister wel veel aan Bowie gedacht, heb mn zusje ongeveer 10 smsjes gestuurd. Maar het is allemaal wel redelijk gegaan. Het gaat nu wel weer een half jaar duren voordat ik weer zoiets ga doen hoor! Ik heb helemaal die ervaring niet van niet zwanger worden zoals jij die hebt, dus ik moet ook niet zeuren. Nou, Bowie werd vannacht weer een paar keer wakker, jammer hoor. Hij was steeds zijn olifantje kwijt en dat kan natuurlijk niet. Nu ligt hij al weer lekker te spelen met zijn sleutelbos. Hij is wel heel vrolijk, maar het lijkt of hij een beetje koorts heeft. Hele rode wangen. Maar misschien krijgt hij wel weer tanden. Dacht bovenin wat wits te zien, maar omdat hij met zijn ondertanden het tandvlees aan de bovenkant indeukt is het een beetje moeilijk te zien. Moet nu helaas gaan werken en daar heb ik ECHT geen zin in! Bah! Zag ook net dat het morgen super mooi weer gaat worden en dan moet ik dus ook werken. Wat erg! Ben trouwens nog steeds niet ongesteld. Ik vind het echt raar. Fijne dag!
Lisszy - heb je al wel iets voor Lynn tegen de pijn van doorkomende tandjes? Moeilijk als je ziet dat ze zo'n pijn heeft.
Nee! dat bedoel ik niet, hoor! Of je nou 24x teleugesteld bent of 1x, als je denkt dat je zwanger bent en je bent er blij mee, is het gewoon pijnlijk als het niet zo blijkt te zijn. Je mag net zo verdrietig zijn! Zoë had ook altijd rode wangen als er weer iets door kwam aan tanden, en nu je het zegt, Lynn eigenlijk ook. Ik geef haar drie keer per dag 3 druppels chamodent van VSM en gister dacht ik er aan om haar een zetpilletje te geven, maar omdat ze wel half sliep en ik haar niet helemaal wakker wou maken, heb ik dat niet gedaan. Maar ze had gister bij mijn schoonmoeder ook heel slecht geslapen, als dat vanmiddag weer zo is, geef ik haar voor de nacht wel een pilletje. Oh, jij mag vandaag ook wwer je begeven tussen de rookworsten, gillende en scheldende klanten, GEZELLIGHEID! Heb je het nog met Jan erover gehad dat je best geschrokken bent van laatst, dat hij Bowie zo liet huilen? DIt is toch de eerste keer na dat voorvalletje dat je weer gaat werken dus Bowie alleen bij Jan laat? IIg succes vandaag!
GRRRRR.......... :x :x :x :x Moet ik vandaag wéér tot 17u aanwezig zijn! Terwijl ik gister ook al een dag van 7u-17u heb gedraaid! Had gehoopt dat ik om 16u weg had kunnen gaan, maar gewoon weer vol ingepland! Gatver, wat heb ik momenteel ook echt een K*baan!!!! :x (zo dat moest ik even kwijt)
Ik vind mijn Noaz wel een lekkere stinkybaby hoor, maar naar Roosjes ruikt hij ZEKER niet hahahaha. Hij ruikt gewoon altijd best wel zuur naar ouwe melk en zweet, en ik mag wel vijf luierdoekjes gebruiken om z'n pieskont af te vegen wil hij ook maar een beetje lekker geuren daar haha. Maar eerlijk is eerlijk, hij gaat ook niet zo vaak in bad, omdat hij er niet meer in past en nog niet goed genoeg rechtop kan zitten om zittend gewassen te worden in zijn badje. En daarbij komt ook nog dat wij een vrij tochtige badkamer hebben (twee ventilatiegaten die dus tegen elkaar tochten ) en zijn bovenlijf dan boven water zou zijn en ik hem nog te jong vind om daar tegen te kunnen. Of nou ja, dat IK daartegen kan