De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ik reageer ook even.... Wij hebben een mega hond en die is vies. Dus ik stofzuig wel echt elke dag en dweilen doe ik denk ik ook wel 5 keer per week. Dat doe ik altijd 's ochtends en als ik dat gedaan heb mag de hond niet meer in de kamer anders vind ik het vies als Bowie op de grond ligt. Maar kan Noazje al vooruit komen dan? Boaz probeert het af en toe wel, maar zit nog niet veel vooruit of achteruitgang in. Hij kan wel op zn as draaien. Ook leuk.

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ja, klopt, maar heb leuke collega's. Het lullige is dat je je bonnetjes altijd moet laten tekenen door de baas....heb dat deze keer maar even niet gedaan.

3. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Alleen het woord 'griesmeel' al...bleeeh!
    Haha, maar Lynnie is dus ook lekker duidelijk met wat ze wel en niet wil. :D

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    En waarom mag je niet meer dan 800 ml geven.....omdat Noza dan te zwaar is/wordt of omdat dat niet mag met die voeding? Jip krijgt nu 4x210/7 van nr 2....

5. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Tja...hier is de vloer ook niet echt schoon hihi! Maarja, het is niet anders...straks gaan ze buiten spelen en zitten ze ook in de bosjes enzo, denk ik dan maar hahaha!

6. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Lisszy: hoe heet die pap dan? Ik ken alleen de granenpappen en rijstebloem van bambix?

@Roos: dus eigenlijk vier flessen 180/6 waarvan er eentje met granenpap is?
    Noaz die kan achteruit kruipen en om z'n as (tijgeren bedoel ik eigenlijk). Vooruit niet. Maar hij kotst de vloer onder dus moet toch eigenlijk wel gaan dweilen. Maar met al dat speelgoed hier is alles wat met vloer schoonmaken te maken heeft een doffe ellende ;)
    Ah leuk! Jan in Rijswijk. Zou tof zijn want dan kunnen we weer meeten :D

@Lillibit: dat klinkt wel heel naar ja :( Maar Dirk ziet er helemaal niet kak uit :( Maar om bij hem weg te gaan vanwege zijn familie zou denk ik ook niet de juiste weg zijn toch...?

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Whahaha, die Lynnie!!:D
    Ik heb vanmorgen zo granenpapje toegevoegd aan de fles van Jip, dat vond ie prima! Misschien moet je die eens proberen?

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Als ik lang ga wandelen, neem ik beide meiden mee! Of Lynn in de kinderwagen en Zoë mee lopen (duurt wel erg lang) of Lynn in de beco en ZOë in de buggy.
    Of, zoals afgelopen woensdag, Lynn in de kinderwagen en Zoë in de Beco!!
    Zoë wou in de kinderwagen, wat natuurlijk helemaal niet wil dus stelde ik voor dat ze wel in de Beco mocht. Nou, dat wou ze wel, ze vond het zo gezellig! :D En ik ook! Lynn lag in de kinderwagen met een Big Smile naar Zoë te kijken! Hahahaha!

9. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Lillibit: tja, ik weet het ook niet. Ze zei dat dat echt teveel was, maar waarom zei ze niet. Misschien ook gewoon omdat dat op het pak staat van nutrilon en omdat hij toch al best flink is? Hij is niet te dik hoor, maar ze zal wel denken 'bij deze jongen is nóg meer melk echt niet nodig'.

@Roos: allicht dat groente en fruit sneller verteert dan melk met verdikking? Of hij krijgt 's ochtends tegen 06.00 brandend maagzuur door het fruit van de avond ervoor?

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - oooooow lieverd toch! Wat een akelig verhaal. Ik zou echt precies hetzelfde hebben gedaan als jij vrees ik. Had je Jip niet bij je dan gister? Wat vervelend dat Dirk (denk bij die naam nog steeds aan mijn vorige hond) zo reageerde zeg! Zou ik redelijk woest van worden. Mijn ex deed negeerde mij ook altijd bij zulke gelegenheden. Hij had een super grote familie waarvan ik in het begin natuurlijk niemand kende en had daar ook totaal geen aansluiting. Zelfs op ons trouwfeest waar meer dan 400 man rondliep voelde ik me een beetje alleen en verloren.
    Hoop dat je snel weer een beetje uit je dipje komt. Is Jip wel gezellig vandaag?

11. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ja, ik ook hoor! Is het echt zo'n ramp? Ik blijf het gewoon lekker zo geven hoor!
    Ik denk dat het beter is om na het warme prakkie een fles te geven als toetje of iets van zuivel ipv fruit. Heeft iets te maken met het rottingsproces (goeiemorgen en eet smakelijk als je aan je ontbijt zit :p).

12. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Noazje ook al achteruit kruipen dus! Cool!:D Ja, ik snap je vloerschoonmaakprobleem. Maar het is wel waar wat Lillibit zegt...straks gaan ze buiten in de modder rollen.

13. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Wow, je grote kleine meisje in de beco? Wat voor rug heb jij?

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Jessmin: Nee Dirk is helemaal niet kak, en zijn zus en broer en moeder ook niet (een zus wel...) maar de rest van de familie dus wel!!! Echt ballen!!
    En nee, dit zou niet een reden zijn om bij hem weg te gaan hoor, maar ben echt zwaar teleurgesteld over de manier waarop hij mij liet zitten...en dat in combinatie met meerdere ruzies/discussies die we de laatste tijd hebben.....bah!

@Roos: oow, bah, dat klinkt ook heeel naar dat verhaal van jou, en dat op je eigen bruiloft!!!:(

Jip is nogal gillerig vandaag...of ik daar wat aan heb...;)
    Erger is dat mijn moeder net belde, die tumor van mijn vader groeit weer en ze hebben net het ziekenhuis gebeld, misschien moeten ze daar zo heen. Als dat zo is, willen ze mijn neefje hier ook nog droppen.....pffff..... dat zie ik zooo niet zitten, maar kan moeilijk nee zeggen. Dan zit ik dus helemaal aan huis gekluisterd, met twee van die kids hier......:(

15. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Als je hem nou 's middags zn groenten/fruit geeft en 's avonds gewoon een fles? Of gaat dat tegen je natuur in:p

16. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Voelt je vader die tumor gewoon groeien dan? Akelig zeg! Moeten ze in Utrecht naar het ziekenhuis? Anders rij je gezellig mee met je neefje en kom je hier koffie drinken. Heb net mn vloer gedweild...;)

17. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Lisszy- Wow, Zoe in de Beco??? Jij Bikkel!!!!!!:p

@Dweilen: Jip kan hier trouwens heel goed zelf dweilen! Hij is nu de vloer aan het likken terwijl hij achteruit glijdt...ideaal!!!!:p:p

18. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    He, dat had me wel gezellig geleken!!!! Maar helaas...... heb niet zijn Maxicosi erbij, die heeft mijn zus niet achtergelaten...:x
    Ziekenhuis is trouwens in Nieuwegein...
    Ja, vies he, dat dat ding gewoon groeit...je kan het zien, wordt steeds groter......

19. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Oh schat! Neee!!!!! Wat een drama gister!!
    Ik heb wel veel aan je gedacht, 2x een familiedag in 1 weekend, dat wil je niet! En als het dan nog iets van gezellig was, maar dit is echt een drama!!!
    En WAAROM doet Dirk zo?! Is er helemaal geen zinnig woord meer over gezegd?!

Denk je er zerieus over om bij hem weg te gaan? Je hebt het wel eens eerder gezegd dat je daar aan dacht.
    Ik vind het zo rot voor je! Als ik in de buurt was, had ik verlof genomen en was ik bij je langs gekomen! *kus-smiley*

20. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik doe trouwens mijn best om alles bij te houden en te reageren maar ik ben helaas verplicht om de komende 1,5 uur weer met ellendige klanten te praten... :x :x (heb zo geen plezier in mijn werk momenteel)

Deel Deze Pagina