De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Och, dat ook nog!! Meen je! Wat naar van je vader! Potverdorie, zo oneerlijk!
    Ik kan me voorstellen dat je nog een kleine uk er nu even niet bij kan hebben voor je gevoel, maar misschien wordt Jip er wel heel blij van!

Lynn is overigens ook nog steeds aldoor om niks ana het gillen hoor! Word er af en toe helemaal mesjokke van!

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Lisszy:
    AAah, dank voor je steun..lief!!!!
    Jij ook mooi balen.....op zo werkplek zitten waar je het heel niet naar je zin hebt!!

Ja, irritant dat gillen, kan daar slecht tegen hoor!!

Tja, weggaan bij Dirk is gewoon een hele slechte optie nu.....dan wordt ik precies wat ik nooit gewild heb,.....zonder baan....met kind thuis zitten zonder vent.....
    Maar er moet wel het een en ander veranderen, want nu maken we elkaar niet gelukkig!

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Mijn rug
    Hahaha, was te doen hoor met een meisje van 13,1 kilo!
    Dat is zo mooi van de Beco, het gewicht wordt perfect verdeeld!

@dweilen, dat doet LYnn nog niet, ze rolt alleen maar of draait rondjes om haar eigen as! :D

@Maat kleding
    Lynn past nog steeds 68! Qua lengte wel 74 maar qua omvang nog niet...

4. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Jessmin
    Dat is Nutrilon Griesmeel Melkpap (net zo'n soort verpakking als de Nutriton jpbm).

Ga maar eens een ontbijtpapje van Nutricia proberen.

5. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Op je eigen huwelijk? Wat ongelooflijk naar! Al gedoemd te mislukken dus?

Wij hebben max 80 mensen uitgenodigd voro het huwelijk, meer dan genoeg. :D

6. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Het enige spannende deze week is dat ik dinsdag naar de bioresonante met Lynn om haar te laten testen of ze kma heeft.
    Haar eczeem op wangetjes neemt gewoon niet af, het wordt eerder erger en breidt zich al uit naar haar slapen en achter haar oortjes.
    En ze heeft zoveel jeuk, zo zielig...
    Mijn schoonzusje wees mij weer op de mogelijkheid van bioresonantie en ik ben maar eens gaan bellen.
    Nu kan ik morgen al terecht en de vrouw heeft me verteld dat wanneer het wel een vorm van kma is, ik niet over hoef te gaan op andere voeding maar dat zij het waarschijnlijk kan genezen.
    Ik ben benieuwd, ik hoop het zo want het is nu eigenlijk geen houden meer aan en ik vind het zo vervelend om Lynn zo te zien... :(

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Lisszy: Arme Lynnie, heb echt met haar te doen!! Hoop dat jullie er snel achterkomen wat het is en dat het makkelijk te behandelen is! Daar waar jij het over hebt, bioresonantie, ik ken het niet:)

Hoe gaat het eigenlijk met Erwin nu hij weer aan de slag is? heeft hij nergens meer last van?

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    En oja.....ook hier niets spannends op de agenda.... het meest spannende dat ik mee ga maken is het loopje naar de Appie! :p

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Dan gaat het wel hard...als je het zo snel ziet groeien. Eng idee he!? Ik had vroeger zelf ook regelmatig dat ik dacht dat er iets groeide, maar meestal was dat gelukkig niet zo. Lijkt me heel naar. Jammer dat je een maxicosi tekort kwam...:(

10. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Hoe komt het dat je het niet meer zo naar je zin hebt? Had het idee dat je het altijd wel leuk vond...

11. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Ja, inderdaad, gedoemd te mislukken. Heb de avond voor mn huwelijk er nog aan gedacht alles af te blazen. Maar helaas niet gedaan. Ik was toen net ziek en dacht dat ik het nooit zou overleven en ook shockeerde ik er mn ouders mee, dus trouwen was voor mij toen 2 vliegen in 1 klap...;):)

12. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Bowie is trouwens vandaag ook nogal gillerig/zeurderig/pieperig. Heb hem nu maar even in bed gelegd. Mag hij het daar even uit gaan zoeken. Heb hem al wel een zetpilletje gegeven, heb het idee dat hij veel last van zn tandjes heeft.

Hoe zorgen jullie er voor dat jullie kindjes niet constant omdraaien in bed?

13. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Tjee Roos, jij hebt wat dat betreft ook al heel wat meegemaakt.....:)

Boaz ook al pieperig? Jip was het hele weekend ok, maar vanmorgen liep hij ook weer druk tre doen en te schreeuwen/zeuren. Maar hij ligt nu al dik anderhalf uur te pitten....nadat hij vanmorgen ook al ff op bed heeft gelegen....weet niet wat me overkomt!!:)
    Mag van mij nu wel wakker worden want ik wil boodschappen doen!!!

Neefje is gelukkig niet gekomen, ouders hoeven pas morgen naar het ziekenhuis.

@Draaien in bed:
    Welke kant draait Boaz dan op Roos? Jip draait direct naar zijn buik en slaapt of op zijn buik, plat op zijn gezichtje, of op zijn zij. Jip heeft wel een aerosleep matras en daar ben ik erg blij mee!

14. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hoe doen jullie het trouwens met eten geven/schema als jullie kindjes slapen?

Ik wil het eten van Jipper langzaam op gaan voeren. Dwz ochtends (pap)fles, 10.00 fruit, klein portie, 12.00 fles, 16.00 fles, 17.30 groente klein portie, 20.00 papfles.
    Maar vandaag bijvoorbeeld ligt Jip te slapen rond fruittijd en wordt dan om zo'n tijd wakker dat hij alweer de fles moest. Nu dacht ik, dan vanmiddag het fruit, maar hij ligt alweer te pitten en moet zo eerst boodschappen doen, en daarna is het alweer tijd voor de fles. ij komt zo dus niet aan het fruit toe. Ik geef hem dan vanavond wel zo groot potje (6+ mnd), maar ben benieuwd hoe jullie dit doen!

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Bioresonantie is een alternatieve geneeswijze die werkt met de energiebanen in het lichaam. Wanneer bepaalde energiebanen verstoord zijn door bijvb een allergie, vecht het lichaam hier tegen waardoor er bijvb ezeem kan ontstaan.
    Het klinkt wat zweverig maar bij mijn schoonzus en ook bij mijn nichtje die al baby ernstige kma had, helpt het. Ook in haar vriendenkring lopen er mama's met kma-kinderen of baby's met een lactose-allergie bij deze vrouw en is er zichtbaar verbetering.
    Ik zie het wel, verwacht er niet teveel van, maar ik hoop wel dat het werkt!

Erwin is alweer vol aan de bak. Niks aan maar het gaat wel heel goed. Hij heeft 2x p wk fysio en dat gaat heel goed.

16. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Roos
    Oh echt waar? Jemig, was je toen al zwanger van Lucas, toen je ging trouwen?
    Inderdaad, jij hebt ook al een hoop meegemaakt! Heftig hoor!

@Draaien
    Volgens mij is er daar niks aan te doen! Ik moet er 's nachts ook regelmatig uit omdat Lynn weer op haar buikje ligt of klem ligt tussen de spijlen omdat ze overdwars ligt...;)
    Ik wil haar niet vastleggen, vind dat ze lekker moet kunnen bewegen, ze wordt vanzelf wel rustiger (hoop ik).

@werk
    Opzich ben ik ook wel blij met mijn baan. GOed salaris, goede arbeidsvoorwaarden bij het Rijk maar het is een drukke periode waardoor we vol in de lijn van de klantenservice moeten.
    Je komt nergensm eer aan toe en de meeste klanten bellen om niks, zo onnozel!!!:x Na een dag va n5 uur aan de lijn, ben ik echt gaar...

@voedingen
    Tja, ik blijf dat ook moeilijk vinden. Als Lynn een dag heeft dat ze veel slaapt, schiet het fruit er ook wel eens bij in. Mijn strakke schema's werken niet echt hier...
    Maar ik had het nog helemaal niet verteld, maar Lynn vindt groente niet lekker!!!!! :( Of dat het nou komt dat het warm is, ze drukt alles weer uit haar mondje. Of het nou boontjes of worteltjes zijn, maakt niet uit! Gister onder enig dwang een half potje (4+ mnd) worteltjes erin gekregen.... ;)
    GIster ook een stukje brood geprobeerd (was niet de bedoeling, maar ze zat bij mij aan tafel en keek zo verlekkerd naar Zoƫ's broodje...) en dat ging erin als zoete koek!! :D

@Lillibit
    Gelukkig toch nog een beetje rust vandaag!
    Balen van je vader en klinkt heel erg eng, het voelen groeien!!
    Ongelooflijk dat hij eerst schoon is verklaard! :$

17. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Boaz draait elke kant op. Van rug naar buik en soms weer terug, maar hij ligt ook vaak ondersteboven of overdwars in bed. Moet er 's nachts weer extra vaak uit om hem goed te leggen. Op zijn buik slapen doet hij niet. Heb ook zo'n matras als jij, dus ben er niet bang voor dat hij zo in slaap valt, maar hij wordt boos.

Lekker dat Jip zo lekker slaapt. Boaz heeft net ook een dik uur in bed gelegen. Hoorde hem wel af en toe 'praten'. Heb nu maar zijn cd opzet, dan is hij altijd stil. Zo raar. Ben die cd meer dan zat, maar goed. Boaz blijft het mooi vinden.

18. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Plan het er een beetje omheen. Ons schema is wel bijna hetzelfde als die van jullie trouwens. Maar als Bowie een keer wat langer slaapt, verschuift het gewoon een beetje.

19. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Nee, toen was ik nog niet zwanger. Valt Lynn wel eens op haar buik in slaap?
    Tot hoe laat moet je vandaag werken? Hoop dat je dag een beetje snel voorbij gaat.

20. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Lisszy: Wel fijn dat het zo goed gaat met Erwin!
    Haha, en die Lynnie met haar groente! Jip heeft hier gister voor het eerst een 6 mnd potje op, pompoen, aardappel en zalm. Ik ging bijnas over mijn nek van de geur maar meneer leek het lekker te vinden!
    Ik doe het fruit nu zoveel mogelijk vers en groente uit een potkje....Hij vindt het toch niet lekker als ik het zelf maak en die eerste smaakcombinaties...dat zijn allemaal dingen die ik zelf helemaal niet eet!! :)

@Roos: Ja, zo draait Jip ook in zijn bedje, hij lijgt er meestal andersom in dan dat ik hem erin heb gelegd. Bij zijn middagslaapje kan hij hier idd boos om worden, 's nachts meestal niet!

Deel Deze Pagina