Whahahahaha!!! Ja tuurlijk! Jan heeft die zetpillen gewoon apart gelegd voor vannacht! Dan jas ik er weer een paar in Fijn dat het bij jou goed ging vanavond. Het lijkt me inderdaad ook wel zwaar om alles altijd alleen te doen 's avonds. Jan moet binnenkort naar Texas en Nieuw Zeeland. De vorige keer toen hij een week weg was ging het heel goed, maar zie er toch een beetje tegenop. De bestraling gaat me toch ook niet in de koude kleren zitten. Erwin is dus gewoon feest aan het vieren terwijl jij thuis zit....dat is niet leuk.......
Het zit bij mij in de planning de postcodeloterij te winnen. Zodra dat gelukt is ben jij de eerste die het hoort.
Hahaha, misschien moet ik dat ook eens proberen hier met Erwin en zetpillen!!! Whahaha!! Oh lijkt me erg zwaar als Jan zolang weg is voor zijn werk (en zover, alleen het idee al!)! Heb je na de bestraling lichamelijk veel last? Het is emotioneel , lijkt me, vreselijk zwaar! Vind het ook heel erg knap hoe je het allemaal doet! PowerRoos! Ja, niks aan. Ik hoor in huis gewoon de muziek vanuit het dorp... Ik wordt er elke keer weer chaggie van dat (bijna) alle bekenden daar aan het feesten zijn!
Jeeeeej!!!! Dat zal even leuk zijn! Ik heb van de week 2 bonnen voor de Zwaluwhoeve gewonnen (sauna etc.)!! Maar een leuk bedrag met wat nulletjes was ook niet verkeerd geweest!
Heb lichamelijk niet heel veel last, maar merk wel dat ik ineens wel heel erg moe ben/word. Maar het is wel vreemd hoor, het ene moment zit je tussen de (dood)zieke mensen en het volgende moment sta je weer in de ah of op een schoolplein. Die omschakeling is raar. Ow, extra frustrerend dat je de muziek hoort!
Heb deze maand rozen gewonnen. Ook leuk....maar liever een heleboel nullen met een ander getalletje er voor.
Hier ben ik even kort, moet nog een hoop voorbereiden want word straks opgehaald door een vriendinnetje met haar kindje...gaan we lekker aan de Rijn zitten! Mijn vader heeft gister een slechte uitslag gehad....heb er niet van geslapen.... De bestraling slaat wel aan, maar nu zijn er weer eiwitten in zijn bloed gevonden en dit was heel slecht, kan dodelijk zijn, en duidt erop dat de kanker weer overal zit..... Hij heeft nog een laatste kansje....hij moet weer een transplantatie, maar zijn zus is ws te oud. Nu staat hij op de wl voor een donor...kan volgende week zijn maar kan ook 6 maanden duren. Deze operatie is zeer risicovol en dan is het daarna nog maar de vraag of zijn lichaam deze donor aanneemt.... maar het is nog zijn laatste kans...... Pfff....wat een KUTnieuws was dat zeg!! Ik heb er de hele avond en nacht over zitten malen, eigenlijk heeft hij gewoon te horen gekregen dat hij ws niet lang meer heeft.....ik zit spontaan weer te janken nu ik dit type. Wat komt dit dan opeens allemaal dichtbij. Je hoort het overal om je heen en opeens gaat het om je eigen vader. Die zijn kleinkinderen nog hoort te zien opgroeien...Jip is zo gek op zijn opa... Pff....ben blij dat ik zo wat leuks ga doen...ff mijn gedachte op iets anders zetten.,....
Ow lieverd, wat afschuwelijk nieuws! Pfff, jeetje. Kan me voorstellen dat je er slecht van geslapen hebt. Niet meer dan normaal denk ik. Hoop dat je vandaag toch ook even aan iets anders kunt denken. Heel veel sterkte. Moet hij voorlopig in het ziekenhuis blijven of mag hij wel naar huis terwijl hij op de wachtlijst staat?
Nee, hij mag vandaag naar huis, na de bestraling. Gelukkig maar, daar ligt hij ook maar te liggen....
Liefje, wat ongelooflijk slecht nieuws! Vreselijk!!! Ik vind het vreselijk voor jullie! Tuurlijk moet je huilen, dit is zo naar. Hoe zijn je ouders eronder? Hoe lang denken ze dat hij heeft zonder donor? Hoe hoog is de druk, zeg maar? Probeer maar te genieten vanmiddag, ookal blijft die donderwolk aldoor aanwezig. Dikke knuffel en kus voor jou!
Dat is in ieder geval wel fijn. Ook voor jullie lijkt me. Ik heb net gehoord dat mn vader aanstaande maandag onder het mes gaat.
Oh spannend! Is het een risicovolle operatie? Pfff.... Ik vind het allemaal zo erg voor jullie! Wat ene ongelooflijke k*ziekte is het toch ook!! :x
Lillibit - hoe gaat het met je? Heb je ondanks alles toch nog een beetje van de zon kunnen genieten vandaag? Lisszy - jij moest ook de hele dag binnen werken vandaag he!? Niet leuk met dit weer. Ik moet helaas morgen en overmorgen werken, dan is het 25 graden! Echt erg! Jessmin - waar ben je???
@Roos Gelukkig, maar het blijft naar! Bah! Oh jij ook werken dus? Ellende met dit weer inderdaad. Als ik depri ben, heb ik ook geen zin om van de zon te genieten maar de hele dag op katoor is weer het andere uiterste... @Lillibit Prachtige foto van Jip ern Elize! Wat een liefjes samen! Dus je middag was geslaagd, toch een beetje kunnen genieten? @Jessmin, inderdaad WAAR BEN JE?!?!?!
@Hier Ik voel me alweer wat beter, niet meer zo verdrietig. Ik heb gister een afspraak gemaakt bij de huisarts, maar die gai k weer afzeggen. Ik wil geen traject in, ik wil het eerst zelf proberen en met Erwin. Als ik wat meer tijd voor mezelf plan gaat het hopelijk beter. Ik kan het gewoon niet aan dat ik straks voor het huwelijk ook nog word doorverwezen naar een psycholoog (want dat gaat mijn ha aanraden). Muts ben ik, he? Hé ne meiden!!!! Nog ruim een week en dan zien we elkaar!!! Ik heb er onwijs veel zin in! (ben blij als we de autorit hebben overleefd, met 2 kids 2 uur in de auto.... )
@Jessmin: Jaaa, waar hang jij uit joh???? Je bent wel heel stil!!!! @Lisszy: Fijn dat je je weer beter voelt!!!! En je hebt bijna weekend met een heerlijk zonnetje!! Je had het er gister over dat Erwin een andere baan moet zoeken,. zodat hij s avonds ook thuis is. Wat vindt Erwin hiervan? @Roos: Zullen we je komen ontvoeren op je werk? zal ik je wegbellen? Je zegt het maar, hihi! Wij hebben gister heerlijk genoten aan het water! Jip heeft lekker liggen spelen met Elize en was de hele dag zwaar onder de indruk van het gras! Het voelde bijna aan als zomer, hihi! Fijn dat het het werekend ook nog zo blijft he? En jaaa, volgende week de date!!!! Echt leuk, heb er ook zin in!!!
Zoals ik dus, door Utrecht :x (inclusief bunny-oren en een sluier, welja :x Oja, en fout seksspeeltjesfeestje :x:x Maar goed, stiekem vond ik het ook wel weer hilarisch en honderd keer beter dan sieraden maken )
Idem dito @Lillibit: vooral het tot niets komen herken ik en me gewoon heel ontevreden voelen over het leven zoals het nu is. @Lisszy: heb jij er ook bij dat je je tekort vindt schieten tegenover je grote meisje? Ik wel (Maar dat gevoel heb ik wel altijd gehad hoor, maar nu is het wel extreem...)