De allerleukste mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door lillibit, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Voor al jullie allerleukste :), liefste :) en beste :) mama's:

*******Fijne Moederdag*******

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Jessmin
    Maar zo af en toe is het toch nog feest bij jullie, daarvan is kleine Noah het bewijs! :D :p
    Maar wat je zo omschrijft, is hier ook wel wat herkanbaar hoor.
    Het is gewoon niet meer zo als vroeger in onze kinderloze tijd!
    En dat is niet erg, tis anders. Op dit moment heb ik er ook nog geen behoefte aan, bij mijn vriend wel. Maar dat is alleen maar een goed teken dat hij a. na 2 bevallingen nog zin heeft en b. mijn nog aantrekkelijk vind met mijn niet zo'n strakke buikje meer, dikkere billen en laten we het over de boobies maar helemaal niet hebben! ;) Ik ga denk ik volg week dan ook weer mijn sportschool abonnement weer activeren en dan moet er maar weer even iets gebeuren. Want ik wil van het zomer ook gewoon weer mijn zomerkleding aan! Met dit prachtige weer pas ik eigenlijk alleen maar van die wijde rokjes van de H&M met een hemdje of t-shirtje In mijn broekjes en jurkjes lijk ik net een rollade! ;)

Waar ik ook behoorlijk in veranderd ben is in mijn kledingstijl.
    Vroeger had ik altijd hakken aan, mijn schoenencollectie van zo'n 90 paar schoenen bestaan voornamelijk uit mooie pumps en laarzen! En nu? Voornamelijk platte schoenen, gympen en platte laarzen...
    Ik zag er tiptop uit, ging vaak winkelen en nu ben ik al blij als ik een schone spijkerbroek kan vinden met iets fatsoenlijks erboven, hahaha! En ik mar altijd roepen dat ik qua uiterlijk niet ga veranderen als ik moeder ben! Yeah, right...

Hoe was je nacht verder? Noah lekker geslapen verder?
    Dus zo'n geweve doek is wel wat? Ik heb alleen een rekbare...

3. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hier heb ik besloten dat ik Lynn grotere flessen ga geven wat volgens mij heeft die arme liever aldoor trek!
    Dus ipv 150/5 krijgt ze nu 180/6. En omdat ze de nachtvoeding laat vallen zitten we op 5 flessen per 24u. Prima, dacht ik zo!
    Alleen gisteravond liep het even anders, ik had haar eindelijk om 22u stil en ben zelf om 23u naar bed gegaan. Ik heb haar niet wakker gemaakt voor een laatste voeding, dus toen was ze er wel weer om 2u30. Ook wel logisch want haar laatste voeding daarvoor was om 18u30!
    Dus ik moet haar wel rond 23u wakker maken voor een voeding, doen jullie dat ook of worden de boys zelf wakker?

Verder Kan Zoë iets nieuws. Ze zeggen wel dat wanneer een kindje heel ziek is geweest, dat ze dan iets nieuws kunnen in hun ontwikkeling.
    Nou, Zoë heeft ontdekt dat ze héél hard kan krijsen als ze haar zin niet krijgt! En dan maakt het haar niet uit waar ze is, in de tuin, in de Gamma, naast een slapende Lynn :x
    Ik herken mijn lieve rustige meisje niet meer, hahaha!
    Ja dames, volgens mij is het echte opvoeden voor mij nu begonnen.. ;)

Ik ga mijn dochter maar even een schone luier doen en dan maar weer even genieten van dit mooie weer!!

4. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Jessmin - helaas is het voor mij ook herkenbaar wat je schrijft. Al moet ik zeggen dat ik nu toch best weer een beetje zin begin te krijgen nu mn vriend al zo lang weg is. Maar wat je schrijft over dat gekunsteld heb ik ook wel. Als we het doen is het nu toch ook wel een beetje duffe sex, wel lekker, maar geen rodeo. Ligt trouwens allemaal aan mij. Voel me te veel moeder nog en verder niks. Maar toen lucas 2 was werd dat bij mij wel minder hoor, veel minder zelfs, wat betreft de sexuele escapades dan. Toen ging ik weer los ;) Maar toen was ik ook wel weer redelijk teruggeplopt, lichamelijk bedoel ik dan dus. Zie dat nu wat somberder in en ik kan toch ook moeilijk helemaal los gaan als ik mezelf lelijk vind. Het woord rollade zag ik bij lisszy al voorbij komen en daar kan ik me helaas maar al te goed in vinden.

Het vergelijken doe ik ook wel hoor, maar omdat lucas al bijna 8 is is het al zo lang geleden dat ik een heleboel al niet meer weet. Dat is wel fijn eigenlijk. Aan de andere kant is vergelijken volgens mij ook helemaal niet zo erg zolang je je maar bedenkt dat elk kind anders is.

5. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - ik ben nu toch wel heel benieuwd naar je kado hoor!
    Drinkt Lynn haar 180 ml flessen allemaal leeg? Boaz krijgt 150 ml, maar laat nog wel eens iets staan. Gister had Boaz ook 5 flessen waarvan de laatste om 18 uur, ik heb hem toen wel wakker gemaakt rond 22 uur, maar hij was echt niet wakker te krijgen. Had hem ook nog nooit proberen wakker te maken voor een fles en dat was dus geen succes. Normaal gesproken krijgt hij zijn laatste fles rond 20 uur en dan slaapt hij nu meestal tot 4 uur en dat deed hij gister ook gelukkig. Heb nog geen moeite met de nachtvoedingen en ik vind het ook wel prettig als ik even iets voor mezelf kan doen 's avonds.

Lucas heeft ook een krijsfase gehad, heel genant, heeft gelukkig niet lang geduurd :)

6. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Hier maak ik ook niet wakker. Dat is veel moeilijiker eruit te krijgen dan een 'natuurlijke' nachtvoeding. Laatste laten ze meestal na verloop van tijd zelf weg, maar eerste moet je echt afwennen omdat ze gewend raken aan het wakker worden en dus ook zelf rond die tijd gaan wakker worden als je het niet meer wil doen. Heb ik ook aan den lijve ondervonden trouwens. Maar ik ken ook zat verhalen van kindjes waarbij het wel goed werkt hoor..

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Goedemorgen meiden!!!
    Zo, weekend weer voorbij, de comnputer weer aan bij mij, hjahah! Heb wel weer van alles gemist zo te lezen, vooral de verhalen over het sexleven van Jessmin!!! :p;)

Weekend was erg leuk, maar zit onder de bultjes van de bosjes van Jessmin........ ;):p:D

Hoe was jullie weekend meiden? Ook zo genoten van het weer?
    Roos, heb je nog iets leuks tegen de verveling gevonden en was het fijn dat je moeder er was? Wanneer komt je man terug? Dat zal nu toch wel ergens zijn toch?

Lisszy- ben je goed verwend door je vent?
    En jij Jessmin?

Mijn moederdag was niet zo heel leuk, althans, de eersdte helft niet.
    We hadden zaterdag de verjaardag van Dirk, dat was erg gezellig geweest, alleen het huis was gesloopt! We hadden de BBQ aan, en hebben vanaf 16:00 (ikke dan, Dirtk drinkt niet, en kan dus op dat soort momenten goed voor Jip zorgen...) aan de rose gezeten, tot een uurtje of 12 's avonds! Was dit vroeger vrij normaal, dan is dit nu met kind erg heftig voor mij hahaha!
    Er waren vrienden en familie, erg gezellig, maar er waren er ook een paar bij waar ik echt niet blij van werd......
    Dirk heeft vrienden, met 2 zoontjes van 4 en 2 jaar en die kinderen worden niet opgevoed en mogen alles!!!!!! Nou, binnen 2 minuten was mijn hele huis gesloopt, stonden ze te springen op mijn mooie leren stoelen, was er over mijn houten vloer gekotst, was er een glas limonade over de nieuwe mobiel van mijn zussie gegooid, waren de planten uit de tuin getrokken, etc etc.... en straffen??? dacht het nkiet! Hier wordt dus niks van gezegd tegen die kinderen!!!! Nou, dan vreet ik me op van binnen! Ben uit verdriet maar maar gaan drinken haha!

Gisterochtend werrden we dus wakker in een half gesloopt huis! Dus van een lekker ontbijtje of kopje koffie was even geen sprake! We zijn eerst troep gaan ruimen en ben toen lekker gaan douchen. Ik had toen een beetje verwacht, dat als ik beneden zou komen, er toch weel een ontbijtje zou staan...... nee dus! Ligt Dirk op de bank met Jip! Nou, dan kan ik moeilijk mijn teleurstelling verbergen...mede omdat ik ook nog eens erge honger had en daar chaferijnig van kan worden......ruzie dus!!!! En dat heeft gezellig de halve dag geduurd!!! :( Maar goed, eind van de dag toch maar besloten om normaal te doen tegen elkaar en toen zijn we nog ff naar de dierentuin gegaan, 5 min lopen hier vandaan.

Verder was het weekend erg relaxed, met dit weer, en ...... Jip heeft vannacht doorgeslapen!!! :D Gister om half elf de fles gegeven en vanmorgen om half zeven zelf maar besloten om hem eten te geven omdat anders de hele dag in de war komt!!!!! :D Hij ligt nu heerlijk vrolijk naast mij in bed!

Hoe gaat het met de middagslaapjes van jullie kids? Dat wil nogniet echt bij Jip.... zeker niet als ik hem dan boven leg.... krijsen dat ie dan doet! Moet hem echt beneden in slaap laten vallen, in de wandelwagen ofzo.

@figuur: nou, ik ben blij dat ik wat kilo's ben aangekomen tijdens de zwangerschap, want ik was veel te mager, maar beetje jammer dat dat dan wel in de vorm van een blubberbuik is en putten op de billen! Mijn borsten waren al niet veel.... werden opeens heel veel na de bevalling, en nu is er niks meer van over..... :(
    Kleding wordt tegenwoordig snel gekocht en thuis gepast........ :)

Zo, dat waren mijn veel te langdradige egoverhalen weer!!

Weer een nieuwe week voor de boeg.... hebben jullie nog leuke plannen??

8. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wij zitten ook nog steeds te trutten met de voeding hoor! Ook wij maken Jip vaak nog wakker voor de laatste fles, rond een uurtje of elf. Ben bang dat als ik dat niet doe, hij net weer komt begin van de nacht, als ik in een diepe slaap lig......

9. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - wat jammer van je eerste moederdaggevoel. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van Dirk (had een andere naam in mn hoofd, raar). Ik zou er ook echt niet tegenkunnen als mn huis overhoop gehaald zou worden door een paar onopgevoede kinderen. Ben ik sowieso behoorlijk allergisch voor. Als je het al niet doet als je kinderen 2 en 4 zijn, hoe moet dat dan als ze ouder worden? Lekker dat Jip doorgeslapen heeft zeg!

Heb weer veel te weinig plannen voor deze week. Lucas moest vandaag weer voor het eerst naar school na de vakantie. Hij had er geen zin in. Vond het ook weer best een gedoe om Boaz weer op tijd klaar te krijgen om Luc naar school te brengen.
    Mn vriend komt morgen terug.

Zaterdag zou mn moeder om 11 uur met de trein aankomen en ik zou haar op gaan halen. Wij om 10 uur al vertrokken. Had ze vertraging en niet zo'n beetje ook. Uiteindelijk was ze er pas om half 3! Er was iemand voor de trein gesprongen, ze had zelfs de stukjes mens op haar raam zien zitten. Bah. Maar goed, had geen zin om dat hele eind 2 keer te lopen, dus we zijn maar in de stad gebleven om daar te wachten. Heel stom, maar eigenlijk wilde ik het voor boaz zo rustig mogelijk houden omdat ik toch het idee heb dat hij erg heftig reageerd op te veel prikkels. Als je prikkels wilt vermijden is het centraal station niet echt een goede plek. Maar goed, we zijn lekker wat gaan eten op het terras van het cafe/restaurant waar mn zusje werkt. Boaz heeft daar een flesje gedronken en daarna lekker zn luier heerlijk vol gepoept. Heb hem maar verschoond in de kinderwagen...niet zo heel praktisch...haha!

Boaz heeft het de afgelopen week echt geweldig gedaan. Alleen maar lachen als hij wakker was en overdag 3 keer slapen in zijn eigen bedje. Dan huilde hij ongeveer 2 minuutjes en dan sliep hij. Was zo blij. Maar sinds gisteravond was het feest voorbij. Hij heeft gisteravond zo hard gehuild en zo lang ook. Ook de hele nacht is hij heel onrustig geweest. Heb bijna niet geslapen. Boaz ook niet helaas. Nu ligt ie even te slapen ik hoop dat hij straks een beetje blij wakker wordt. Want ben serieus echt bang dat hij weer zo is als voor vorige week. Hij sliep de afgelopen week ook super goed. Vond ik...hij werd altijd nog wel een keer wakker 's nachts, maar hij was dan al wel om 20 uur gaan slapen. Hij sliep dan dus wel 9 uur achter elkaar. Wakker maken voor een fles heeft bij Boaz geen zin, krijg hem niet wakker. Heel stom, maar voel me al weer helemaal gestressed worden bij het idee dat hij weer gaat beginnen met huilen.

Genoeg gezeurd...

10. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Hij heet trouwens Diederik hoor, haha, maar noem hem altijd Dirk, uit gemak! :p

11. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Roosenzo- wat vervelend dat het dan gister toch weer zoi huilen was! Kan me helemaal voorstellen dat je nu alweer gestressed raakt van het idee dat hij weer gaat huilen.....
    Was het misschien de warmte, waardoor hij slecht sliep?

Pff, jij moet natuurlijk ook Boaz klaar hebben om Lucas naar school te brengen! Pittig hoor! Moet je ver weg of is dat op loopafstand? En dat moet je dus elke dag doen? Lucas had er dus zelf ook geen zin in? begrijpelijk, hahaha!

Tjee, dat was een flinke vertraging die je moede rhad zeg! Bah, de stukjes mens op het raam! Uiteindelijk nog wel gezellig geweest? Je zusje werkt dus in een cafe daar? waar zit dat precies?
    Haha, wat een gedoe, zo verschonen!!

Weinig plannen dus?
    Hier ook nog niet veel plannen hoor.... vandaag is Diederik officieel jarig, maar we hebben het dus al gevierd. Wel komen zijn moeder en zus en mijn ouders hier ff eten, mijn schoonmoeder maakt een grote pan met curry, mmm!!!

Zo, en nu mijn ontbijt!!!

12. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Dag lieverds!

@Roosenzo
    Wat heeft Boaz een goede week uitgekozen om zich voorbeeldig te gedragen! :D Dat scheelt echt een hoop. En bij jou is het natuurlijk 's morgens spits nu je mannetje er niet is. Knap hoor, mij lukt het echt niet om optijd uit bed te komen, vanmorgen was om 8u45 de schoonmaakster er en ik was nog met Lynn bezig, Zoë lag nog in bed en ik liep nog in mijn slaaptenue en moest nog douchen...
    En menselijke resten aan het raam?! Gatverdamme!! Daar zal ik spontaan en trauma van krijgen, hahaha! Hoe was je mama eronder? brrrr..
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je helemaal gestressed bent na gisteravond en vannacht. Ik ken dat gevoel ook zo goed! Bah, gelukkig ben je morgen niet meer alleen en kan je het ook even weer uit handen geven om je rust te pakken, je zult wel moe zijn nu! Had hij gewoon even een terugval? Of waren het krampjes?

Verschonen in de kinderwagen, hahaha! Toen wij vorig jaar naar Engeland gingen met de auto, stonden we ook in de file. En Zoë (toen 7mnd) had ook gepoept en die arme lieverd zat er tot d'r nek in! Toen heb ik haar verschoond op mijn schoot achterin! Best goed gelukt, aangezien ALLES eronder zat en de auto witte bekleding had... ;) Maar sindsdien ben ik heel handig in overal verschonen! :)

@Lillibit
    Wat een ongelooflijk %%$##@@$%-kinderen! (geen idee waarom dit roze lettertjes zijn) Oh, ik zal me echt niet stil kunnen houden... Ik ben wat dat betreft een beetje een flapuit. :) Gelukkig had je de rosé nog, whahahaha!! :p :D
    Maar wel een beetje jammer van je eerste moederdag, gelukkig heeft Dirk het goed gemaakt met mooie cadeaus van Jip!
    Gefeliciteerd met hem trouwens en vnvnd lekker curry eten, heerlijk!!

@Jessmin
    Ben je ook verwend gister?!

13. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    #173 Lisszy, 9 mei 2011
    Laatst bewerkt: 9 mei 2011
    Ik had het al op hyves gezet maar ik heb dus een all-inclusive sauna bon gehad (incl 3 gangen diner). Zo lief! En Erwin heeft er ook 1 aan zijn mama gegeven, dus we gaan met z'n 2en. En ik heb een hele lieve schoonmama dus ik vind het heel gezellig!
    En natuurlijke de prachtige zakdoek van Zoë! Word toch wat emo als mijn meisje zelfs iets heeft gemaakt, net als haar paaskip, ik was zó trots! :D

Hier is het doorslapen ook begonnen, denk ik. Durf het bijna niet hardop te zeggen, net als dat het eigenlijk best wel heel goed gaat met het huilen de afgelopen dagen! Voelt echt even als een adempauze!
    Maar ik moet Lynn wel nog rond 23u voeden, anders redt ze de nacht niet. En ik voed liever rond die tijd dan 's nachts. Ik ben namelijk niet zo'n nachtelijk wonder zoals Roosenzo! ;)
    En ze drinkt telkens de 180cc-flessen leeg. Als ik nog meer doen, drinkt ze dat denk ik ook... Ze zal het wel nodig hebben. Volgens mij heeft ze ook gewoon heel veel honger gehad met de 150cc-flessen. Dat ik hier niet eerder op ben gekomen!!

Nou, hier is het weer saai, donkere wolken met af en toe een bui.
    Vanmorgen bezoek gehad en de schoonmaakster de eerste keer! WAUW!!! Ik raad dat iedereen aan! Het huis is schoon en ik heb er niks voor hoeven doen!! :D
    Straks komt mijn allerliefste vriendinnetje met haar dochter van bijna 1 jaar. En ze is weer zwanger dus ik heb alle zwangerschapskleding voor haar ingepakt zodat zij ze weer aan kan. En voelt voor mij weer een stukje afsluiten, lekker weer mijn eigen kleertjes aan! :)

En vnvnd hebben Erwin en ik ons voorgenomen om het weer eens gezellig te maken met een lekker drankje, toastje met lekkere kaas en..... ;) Hopelijk werkt Lynn ook mee en gaat ze na haar badje lekker in haar eigen bedje slapen ipv tegen mij aan!

14. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lillibit - mn vriend kan lucas best vaak 's ochtends naar school brengen, dus dat scheelt een hoop. In principe kan het ik het lopen naar school, maar dat doe ik alleen 's middags. Want het is toch wel een half uurtje lopen. 's Ochtends ga ik met de auto.
    Het cafe waar mn zusje werkt zit op het Janskerkhof, waar op zaterdag altijd de bloemenmarkt is.
    Haha, je vriend heet dus Diederik! Dat komt me bekender voor dan Dirk! Ik had vroeger een hond die Dirk heette....hihi
    Wonen jouw ouders en schoonouders allemaal in de buurt? Lijkt me best prettig.

Lisszy - Boaz heeft inderdaad een super week gekozen, waardeer dat ook heel erg van hem :) Maar ik weet nu wat voor vrolijk ventje het kan zijn en als hij dan weer zo veel huilt vind ik dat ook zo ontzettend erg voor hem. Extra erg. Heb toch het idee dat hij last van zn buik heeft. Maar waarom dan???
    Mn moeder was wel geschrokken van de zelfmoord. Haar beste vriendin heeft een aantal jaar geleden zelfmoord gepleegd en mijn moeder heeft haar gevonden (hangend in het trapgat). Dus dat blijft een heel gevoelig onderwerp voor haar.
    Verschonen in een auto vind ik echt super knap haha! Zeker als het dan ook nog lukt!
    Ik ben 's ochtends altijd behoorlijk vroeg uit bed. Ben eigenlijk altijd wel voor 9 uur onder de douche geweest (ga zelf altijd als laatste) en aangekleed enzo. Maar nu moest ik nog een uurtje eerder klaar zijn.

Willen jullie eigenlijk nog meer kinderen? Ik heb nog steeds ongelooflijk veel behoefte om zwanger te zijn, mis dat echt heel erg. Niet alleen het zwanger zijn mis ik, maar op de een of andere lugubere manier mis ik het bevallen zelfs. De kraamweek vond ik ook heel fijn en bijzonder. Schijnt door de hormonen te kunnen komen, maar zou het liefst nu al weer zwanger zijn...

15. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    @Roosenzo
    Wat naar voor je moeder! Ka me inderdad voorstellen dat alles van haar vriendin weer naar boven komt... Bah!!
    Ik weet niet precies hoe de ontwikkeling van de darmpjes gaan, maar ik kan me van Zoë herinneren dat het ook een tijd goed ging en dat ze dan weer een terugslag had. Net alsof dat laatste stukje nog even moeilijk was. Ik ga er dan ook vanuit dan hier ook nog een nare periode komt voor Lynn.

Na de bevalling van Zoë was ik na een maand of 2 voor mijn gevoel er ook wel weer aan toe om zwanger te worden. Ik miste mijn buik enorm...
    Nu heb ik dat gek genoeg helemaal niet! Ik denk dat dat komt omdat onze eerste weken gewoon niet zo lekker gingen en ik nu pas een beetje tot rust kom. Ik heb het nu zo anders beleeft dan bij Zoë.
    Toch ben ik er niet van overtuigd dat dit mijn laatste kindje is. Ik ga de babyspulletjes nog niet verkopen (box etc). Maar ik wil niet weer binnen een jaar zwanger worden, dan het liefst als de meisjes allebei al naar school toe gaan en lekker zelfstandig zijn. :)
    Maar ik weet als geen ander dat je dit niet kunt plannen (Zoë 2 jaar bezig geweest, uiteindelijk via iui verwekt en Lynn was daar opeens, onze grote verrassing)! Misschien besluit moeder natuur wel dat het zo mooi is geweest voor ons..

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @Lisszy-- oww, jij hebt een lekker avondje voor de boeg!
    Liggen ze nog lekker op bed bij jou? Ik heb Jippie inmiddels aLweer naast mij liggen op de bank....;)
    Ja, mijn schoonmoeder maakt echt heerlijke curry, nu al zin in!! Ik heb me zaterdag echt moeten inhouden hoor! Ben wel af en toe even flink gaan klagen bij mijn vriend en heb zelf wel een paar x tegen die kids gezegd, nu is het afgelopen, maar de ouders sprongen er niet op in! Slecht hoor!!!!!!

Die schoonmaakster..... ben jaloers hoor!!! :)

@Roosenzo- Dat is fjn, dat je vriend Lucas ook af en toe naar school brengt! Dat zal idd een hoop schelen voor jou!
    Janskerkhof is mij wel bekend ja!!
    Ja, mijn ouders wonen in Veenendaal en mijn schoonmoeder in Achterberg, beiden nog geen kwartier rijden! Handig hoor! En net ver genoeg dat ze niet zomaar voor de deur staan hahaha!

@ zwangerschap: Ik heb dat gevoel soms ook, Roos. Ik zou het liefst een gezinnetje hebben met drie kindertjes, nog twee te gasan dus! :p
    Het zwanger zijn mis ik ook soms, alleen niet de laatste paar weken. Maar als ik iemand zie lopen met een mooie ronde buik, dan denk ik, ik wil ook weer! Herkenbaar dus! Zal helaas alleen minimaal een jaar moeten wachten, anders scheurt mijn wond uit! ;)
    Hoeveel kindjes zou jij het liefst willen?

17. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Lisszy - klinkt goed dat avondje van jou! ;) Hoop dat Lynn mee gaat werken, doet ze vast wel!
    Ik hoop zo dat dit voor Boaz zijn laatste darmenterugslagje is. Vind het echt heel erg. Ben gewoon verwend de afgelopen week en nu valt het zo ontzettend tegen...
    Maar Lynn was dus een verrassing? Boaz ook :) hij is zelfs door de map heen gefietst. Jij was behoorlijk snel weer zwanger, lijkt me best zwaar, als je zwanger bent, maar nu ook. Van Lucas heb ik afgelopen week echt gemak gehad. Hij is ook echt super lief voor Boaz. Lief kind heb ik hoor! Kinderen... :)

Lillibit - lijkt me echt prettig als mijn ouders wat meer in de buurt zouden wonen. Mn schoonouders mogen wel blijven wonen waar ze wonen :) Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik nog graag 2 kindjes willen. Maar ik weet niet zo goed of ik nou al meteen zwanger zou willen zijn, of even zou willen wachten tot Boazje wat groter is. En je weet natuurlijk nooit of het wel mag lukken...
    Jij bent ook overtijd gegaan met Jip toch? Ik ook met Boaz en op het moment zelf vond ik dat niet zo fijn, maar achteraf gezien weer wel omdat zwanger zijn toch ook wel iets heel bijzonders is.

18. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    @Roos: werkt ze bij de Broers? (Heb in Utrecht gestudeerd :D)

Ben beetje gaar dus niet veel te vertellen hier. Noah prikjes gehad maar toch in de bakerzak te slapen gelegd. Manlief laat thuis wan is basketballen met collega. Ik ga zo lekker Grey's anatomy kijken :D

Oja, en ik wil maar twee kindjes. Meer kindjes kan ik niet alles geven. Ben een perfectionist en een controlfreak, met drie in totaal zou ik ze stuk voor stuk tekort doen voor mijn gevoel. Er was al amper ruimte voor een tweede, maar mijn dochter heeft mij laten zien dat er ook twee kindjes naast elkaar op een voetstuk kunnen staan. Elke keer als ik tegen haar zeg dat ik van haar hou en dat ze het fantastischte kindje op aarde is, vraagt ze: 'baby Noah ook?' Ja baby Noah ook! 'Liefste kindjes van de heeeeele wereld', zegt ze dan. Ze wil ook altijd naast hem liggen met haar arm om hem heen en haar wangetje tegen de zijne. Echt zielig, gister had ze in de zandbak gespeeld en moest ik steeds zeggen dat ze beter niet aan hem kan zitten omdat hij dan overal zand kreeg. En in bad verzuupte ze 'm bijna omdat hij begon te huilen en zij hem helemaal vast wou gaan houden met twee armen om z'n hoofdje 'Stil maar, baby Noah, wees maar rustig nu'. *smelt* ....

Nu gauw Grey's. Volgen jullie dat ook? Vind Mc Dreamy echt fantastisch, hihi :p (En toch vind ik mijn hubby knapper trouwens, whaha :D)

19. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ok, stupid me, maarree.. 'door de map gefietst'? Wattes? :)

20. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    map = morning after pil :p:D

Deel Deze Pagina