@Roos: en ijzerpillen slikken? Moet dat ook? Zou je er misscien ook bij kunnen doen? Oja, en meiden, het is weer sprongetjes-tijd voor onze baby's! Dus @Lisszy: ik denk dat ze niet verwend is, maar een sprongetje heeft. Oei ik Groei zegt het zelf! En ik merk het dus ook aan Noah want in de vooravond gaat hij als vanouds weer uit z'n plaat. Maar nu tijdens het slapen ipv ervóór. Hij wordt driekwartier na bedtijd (19.00) wakker en gaat dan heel erg hard huilen en ik kan wel honderd keer speen geven maar hij huilt met speen erin gewoon door. Zelfs als ik hem op de arm pak huilt hij nog een beetje. En als hij stil wordt en ik doe maar één stap van het bed af begint hij alweer te gillen. Heel zielig... Hij doet er zo driekwartier over met huilen en een minuut stil en weer huilen en weer minuut stil voor hij weer in slaap valt Ik heb zo met hem te doen. En hij snikt ook zo zielig. Maar ik zou niet weten wat ik er eigenlijk mee aan moet... Hij moet er denk ik weer doorheen vrees ik. De sprong duurde iig minimaal 4 weken volgens mij dus we moeten ons hart vasthouden, aaarggghhh!
@Roos: lijkt me trouwens een raar idee; andermans bloed.. Heb je een makkelijke bloedgroep en geen irregulaire antistoffen? Schijnt dat je dan een bloedgroepenkaart moet en dat je dan 'speciaal', zeldzamer bloed krijgt. Ik vind het wel echt klote voor je hoor, dat je je nu zo K*T voelt. Is het niet een goeie reden om eventueel met een doktersbrief de Hema even een paar weken vaarwel te zeggen? Je gaat deze week toch hopelijk niet meer werken hè?
Heb al erg vaak bloed gehad, maar ik moet er ook niet te veel over nadenken want dan vind ik het heel vies. IJzerpillen slikte ik al, mn hb was nu 4,2...dacht al, waarom voel ik me toch zo slapjes. Lig nu al in bed. Ga maar even grey's kijken. Heb het volgende seizoen al besteld bij bol, maar komt pas in november uit... Bowie slaapt trouwens nog niet en ligt nog vrolijk te praten in bed. Hij was vandaag wel erg hangerig en pieperig. Jammer.
@Roos Ach lieverd! Zo K** dat je je zo voelt! Ik zit te klagen dat ik er doorheem zit, terwijl jij het allemaal maar "gewoon" doet maar er nu ECHT doorheen zit! Je echt een topwijf, maar nu moet je echt naar je lichaam gaan luisteren hoor (zegt mama Lisszy)! Dat advies van dokter is een hele goeie, je gaat je dus nu wel ziekmelden, neem ik aan? Bowie nog lekker aan het kletsen dus... Hoop dat hij je lekker laat slapen vannacht, en anders Jan eruit drukken? @Jessmin Volgens het boek zit Lynn juist niet in een sprong! Ze was afgelopen zondag 31 weken en dan moet ze juist weer vrolijker worden. Nou, vrolijk is ze ook wel, ze wil alleen niet ALLEEN slapen overdag! Maar onze methode schijnt te werken, vanmiddag hoefde ik maar 1x heen en sliep ze na een kwartier huilen.... @Lillibit Doe mij het nummer van jouw psych!! Legaal de stad leegkopen, dat lijkt me wel wat! Heb je leuke dingen geshopt?! Ik mag donderdag dus, ik heb er zooooooo'n zin in!! @hier Misschien toch geen vrijgezellenparty komende zaterdag. De jurkjes van de meisjes zijn namelijk binnen en toen ik mijn schoonzusje belde om te vragen of we komende zaterdag heen kunnen om te passen, kon ze wel! Of we gaan 's avonds of 's middags iets doen, nou ja ik zie het wel!! Lynnie is vnvnd lekker gaan slapen, maar ze zal zich vast nog wel weer gaan melden vnvnd rond 23u... Ik ben nu de bedankjes aan het maken voor het trouwfeest! Jaja, toch een creabea-talent hier! Dit ben ik trouwens aan het maken: Inpaktip - Bedankjes maken - Creatief inpakken En dan met 2 gelukspoppetjes erin va neen bruidje en een bruidegommetje.
@Lillibit!! Dank voor het opsturen van mijn armband en het onwijs lieve kaartje erbij! *kus* Ik had je al ge-what'sapped maar blackberry ligt er al 2 dagen uit... Grrrrr..
@Lisszy: Hier staat in het hoofdstuk van de sprong dat je baby de sprong op z'n vroegst al met 32 weken kan voelen aankomen, dus als ze nog een weekje wacht dan mag ze 'legitiem' gillen hihi
@Lisszy: huh?? Ga jij donderdag ook naar een psych? Dacht dat je niet meer wou? En heb je er echt zin in of was dat sarcastisch?
Goedemorgen meiden! @Roos: Meis hoe voel je je nu? En inderdaad je gaat toch niet werken deze week he? @Jessmin: Whahaha, ik denk dat Lisszy het shoppen bedoeld donderdag, niet de psych!! @Lisszy: de armband is dus gelukkig aangekomen!! Je schoonzus zegt misschien wel expres dat je zaterdag wel kan! Die cadeuatjes zien er super uit! Wel een werkje zeg!!!
En is Lynn nog wakker geworden? Jip staat hier ook al twee dagen op de klaag-modus. Daar kan ik slecht tegen hoor.... Hij is heel erg aan het krijsen te hele tijd...kan het niet eens nadoen..het geluid is een kruising tussen janken, brullen en heel hard persen....zwaar irritant! Niks is ook leuk op het moment, ofg maar een minuut! En dan ook nog dat slechte weer, dus kan niet eens ff lekker naar buiten met hem! @Jessmin: En Noah? Hoe is het daarmee? Ook nog zo aan het huilen?
Heb je de jurkjes laten maken of heb je ze ergens besteld? Jullie gaan er volgens mij zo mooi uit zien met zn viertjes! Even een heel onbeschofte vraag hoor, maar hoeveel weeg je nu? Je kadootjes zien er mooi uit! Erg crea bea.... Ga vanmiddag even langs mn werk om het allemaal eens even in de groep te gooien daar. Ze weten namelijk niet eens dat ik ziek ben. Maar moet eerlijk zeggen dat als ik daar aan het werk ben het altijd zo druk is dat ik nergens aan denk en dat is ergens ook best prettig. Jij mag trouwens gewoon overal over klagen hoor (klagen is niet het goede woord). Ik kan me ook gewoon nog druk maken over een pukkel
Noaz huilen??? Kan me het niet eens voorstellen...hij is altijd zo lekker chill. Wat zielig voor hem.
@Jessmin Nee, ik ga niet naar de psych!! Whahahah! Ik ga donderdag keihard shoppen!!! De 8,5-mnd sprong (die heb ik echt al allerergst ervaren bij Zoë ) kan zich aandienen rond 34 weken (32-37), dan is ze wel erg vroeg! Maar goed, wat niet kan! Vanmorgen weer een waar krijsconcert maar ligt nu EINDELIJK te slapen! @Lillibit Oh Jippie dus ook zo klagerig... Irri he? Op een gegeven moment ben ik gewoon door alle entertain-trucjes heen en dan ben ik er wel klaar mee. Maar gelukkig heb ik Zoë nog, als ik Lynn bij haar op ene kleedje leg is het altijd goed! Alles wat ZOë doet, is leuk. Lynn is vannacht neit meer wakker geweest! Heerlijk weer eens het bed voor ons alleen! Alleen was ze al iets voor 7:00 uur wakker! Beetje te vroeg, als je het mij vraagt. Normaal is ze er rond 8:00uur! @Roos, HOe is het met je vandaag?
Ow, Jip ook al zo aan het zeuren? Bowie ook. Niks aan he? Ik leg hem gewoon veel vaker in bed en meestal valt ie dan ook nog gewoon in slaap ook. Weet nog niet of ik ga werken, denk misschien een paar uurtjes ofzo.
@Lisszy: Doe mij Zoë een weekje!! Jip heeft dezelfde nacht achter de rug....lekker doorgeslapen maar om kwart voor 7 was he alweer uhh...uhh....:x Hij ligt nu lekker al anderhalf uur te slapen....dan is ie op zijn best vandaag hihi! Ben ook heel benieuwd hoe je meisjes eruit gaan zien in hun jurkjes, vast geweldig!! @Roos: Tjee, je werk weet dus niet eens dat je ziek bent? Ik snap dat ook wel een beetje hoor....je zit er verder ook niet fulltime en werken kan dan inderdaad soms ook een fijne afleiding zijn.
Ik heb de jurkjes besteld, ze komen uit Amerika. Heel schattig, Zoë heeft 'm zelf uitgezocht! Foto volgens hoor! Whahaha, valt wel mee hoor, zo onbeschoft is ie niet hoor! Ik weeg nu 61 kilo en het is eigenlijk wel goed zo. Toen ik zwanger werd van Lynn was ik 64. Die cadeautjes zijn idd werg leuk, maar wat een werk!!! En toen zei Erwin ook nog even heel subtiel dat hij het onzinnige cadeautjes vond! Grrrrr....:x Mannen! Dat wat je zegt over het werk, heb ik ook wel! Als ik op het werk ben, is het even een andere wereld en ik merk dat als ik thuis kom, weer beter tegen kan. Maar voor jou is het blijkbaar echt teveel. Wel moeilijk om het aan te geven, maar het is nou eenmaal zo! Is Boazje is een beetje chill? (as usual!)
Ze zijn dus allemaal aan het zeuren als ik het goed begrijp? Zullen we ze bij elkaar leggen....een oppas huren, of Zoë erbij zetten en lekker met zijn vieren gaan shoppen???
Zei hij dat echt?!?! Grrrr!!! Wat leuk dat ze zelf haar jurkje heeft uitgekozen. Ben echt benieuwd hoe ze eruit gaan zien. Wow, gewoon 3 kilo lichter dan voor je zwangerschap. Knap hoor! Ik vind mezelf te zielig om nu te gaan lijnen, vind dat ik heel veel koekjes en snoepjes verdien Maar moet er straks ook echt wel weer wat aan gaan doen. Boaz is op dit moment heel chill want hij slaapt. Verder was hij vanochtend nogal gefixeerd op mn telefoon en laptop. Ben benieuwd hoe gezellig hij straks wakker wordt. Hoe is Lynnie vandaag?