de allerleukste verjaardag!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Cygnet2, 11 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Onze zoon is vandaag 4 geworden, een echte kleuter. Al sinds hij kan praten (en dat kan hij nu de helft van zijn leven) is hij al een enorme ouweneel maar vandaag maakte hij het wel erg bont...

Vlak voor dat hij naar bed ging - na een drukke maar super gezellige verjaardagsfeest - riep hij alle nog aanwezigen even bij elkaar (papa, mama, opa en oma in dit geval).. hij moest nog even wat zeggen..

Dit was de allerleukste verjaardag die hij OOOOOOOIT had gehad! :D

Zo lief!

Het was ook erg gezellig vandaag en hij heeft weer erg mooie kadoos gekregen. Zo'n afsluiting is wel de kroon op een prachtige dag.

Mijn peuter is nu een kleuter (with an attitude!):D

2. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Gefeliciteerd, Cygnet! Dat lijkt me echt een mijlpaal: de vierde verjaardag. Hopelijk heb je zelf ook volop genoten, net als je kleuter.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Absoluut! Van elk moment

4. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Heerlijk toch, kinderen die zo bijdehand zijn? Mijn dochter zei laatst: "Mama, weet je wat jij bent?" Na even dramatisch wachten zegt ze: "Een spraakwaterval." Toen nog geen 3,5 jaar...ik bleef er bijna in!

Wat heeft je zoontje van jullie gehad, Cygnet?

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nou ja, je weet wel van wie ze het heeft :D:p

Een houten hijskraan van Fagus (prachtig ding, bijna een meter hoog) en een bel (hij is gek op bellen en klokken op het moment.. de buren zijn niet zo blij .. hihihihi)

6. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Even afbeeldingen van de hijskraan bekeken op Google, maar die is ècht heel mooi! Ik begrijp de opmerking van je zoontje nu helemaal. Zulk speelgoed wil ik nog wel krijgen. :D

Hier is een regel wat betreft 'lawaaispeelgoed': niet voordat de buren 'wakker' zijn (of mama, maar dat weer mijn dochter nog niet).

7. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Och wat heerlijk!

En gefeliciteerd natuurlijk. Heeft hij al zin in de kleuterschool?

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, wat een heerlijk kind:D
    Mijn dochter wordt ook zo'n tuttebel.. Ze begint haar zinnen regelmatig met: ' mama, ik heb even nagedacht en....' of: 'mama, luister eens, ik heb een goed idee...'
    Gisteren zei ze tijdens haar eerste fietstochtje naast mij op de fiets:'mam, nu ben ik net een vrouw.. Ik fiets naast jou op de grote fiets én ik heb oorbellen! Nu denkt iedereen 'huh, is dat een vrouw?' maar nee, ik ben het! Dan is iedereen in de war'
    En na een uur(!) fietsen en kwekken vroeg ik of ze moe was..'Nee' zei ze, 'maar mijn stem is wel moe'. En daarna 'wat zal ik vanavond lekker kunnen slapen hè mam, van dat fietsen'
    :D

Gefeliciteerd nog trouwens! Wij vieren vandaag de verjaardag van de jongste. Dochter mocht ook een kadootje voor hem uitzoeken En heeft heel zorgvuldig een vrachtwagen uitgezocht samen met opa. Zo schattig. We liggen nu nog met elkaar in het grote bed maar gaan zo maar naar beneden:)

9. adi

adi Niet meer actief

Cygnet van harte met jullie stoere kleuter!!!

10. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    :D:D:D Geweldig!!

Fijne dag vandaag, Maja!

11. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ook hier hartelijk gefeliciteerd met jullie grote zoon!
    En wat een dankbare afsluiter van zo'n geweldige feestelijke dag...

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Gefeliciteerd! Wat een mijlpaal, 4 jaar :) . Heerlijk dat hij zo genoten heeft.

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Te gek zeg dat hij dat zo dankbaar is en dit uit :D! Gefeliciteerd met hem.

@Maja, hahaha wat een meid zeg!

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heerlijk he, die wijze uitspraken? Zo grappig hoe elke leeftijd weer z'n eigen ontzettend leuke dingen heeft! :)

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dank allemaal voor de lieve felicitaties!

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haha, leuk! Gefeliciteerd!

17. Storm

Storm Niet meer actief

Gefeliciteerd met de allerleukste verjaardag ooit van je zoon!!

Deel Deze Pagina