Mijn man en ik willen morgen met onze dochter naar zee. Wie heeft ervaring met deze badplaatsen? Onze dochter is 3,5 jaar. Of misschien weet iemand een nog leuker strand met strandtent. Het moet wel zuidelijk liggen.
Ik zou naar Rockanje gaan. Niet te druk en 2 prima strandtenten. Parkeren achter de duinen. En ook nog betaalbaar. Je gaat tenslotte voor het strand en de zee toch??
Wij zijn vorige week naar Rockanje geweest en ik vond het maar een ranzige boel. Toen we er net waren dan. Er werd toen ook heftig schoongemaakt. Daarna was het wel erg leuk! Scheveningen is super, maar misschien niet perse met een kleintje. Wij gaan eigenlijk alleen naar Scheveningen in het voor- of naseizoen, en we willen nog een keer met zn tweeën maar dan lekker daar eten enzo. Wij gaan graag naar Ouddorp, maar dat is dan misschien weer een stuk verder rijden voor jullie?
Wij zijn afgelopen week met onze kindjes (bijna 6 en ruim 3,5) een paar dagen naar Scheveningen geweest. Wij lagen in het Noordelijk Havengebied. Genoeg strandtenten, sommige met speelgoed voor de kindjes. Wij hebben ontzettend genoten! Parkeren kan mits je op tijd bent gratis in het havegebied.
Bedankt voor de reacties. We hebben vanochtend toch besloten om iets anders te doen. @Sidmick: Heb jij straatnamen of namen van strandtenten waar het makkelijk parkeren is? @Sarah: Ouddorp is ongeveer net zo ver voor ons, maar ik heb begrepen dat het strand niet zo kindvriendelijk is (mede door kitesurfers).
Wij zitten in ouddorp en de kitesurfers hebben hun eigen plekje bij de vuurtoren. Ga je ergens anders duin over, dan heb je geen last van de kitesurfers.
Rockanje. Heerlijk strand en zitten op de 1e en 2e slag aan de linker en rechterkant strandtenten. Scheveningen is te druk vind ik.
Wij hebben er inderdaad ook helemaal geen last van gehad. Die zaten echt een heeeeeeeel stuk verder. Zo ver dat Finn dacht dat het gewoon een vlieger was. En dat was maar op een dag, de andere keren hebben we ze niet eens gezien, pas toen we weg gingen tegen 18.00. Hebben jullie een fijne dag gehad TS?