raar ziek?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by ikke1981, Feb 1, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Wil even jullie mening weten/horen/ideeën ofzo...

Quinn had donderdag 38,4 op zich niks raar natuurlijk (is voor hem nog laag als hij ziek is)

MAar goed, vrijdag weinig aan de hand, beetje stilletjes geen koorts meer. oke
    Vrijdag nacht, spugen, spugen en nog eens spugen. Zo zielig, nog steeds geen koorts

Zaterdag, flinke diaree, niet willen eten(dat vind ik dan niet zo drama) hij dronk minimaal, en in de avond had hij weer 38,4.
    Verder niet gespuugd ofzo.

Zondag de gehele dag schommeld, zo was het 37, en dan ineens weer 38,5, en dan weer 37, dit ging de hele dag zo door.
    De gehele dag niks gegeten, behalvein de avond ineens wel wat gegeten maar wel weer erg weinig gedronken

Vandaag, geen koorts 37,6 was het net.
    Vanmorgen wat gedronken, maar dat ligt er al weer iuit met spugen, en 2 flinke luiers diaree.
    Wil nu niks meer drinken, eten ook niet.

Ik kan mijn vinger er niet op leggen wat er nou aan de hand is. lijkt op een buik griepje.

Verder is Quinn erg snel moe, hangerig, in en in wit, en zo is hij weer heel vrolijk en dit wisseld zich de hele dag af

2. Marni

Marni Bekend lid

Apr 26, 2007
    770
    17
    18
    Heb je al ORS geprobeerd, want ze drogen heel snel uit hoor, even goed in de gaten houden als hij ook niet meer wil drinken, anders gewoon even de huisarts bellen voor de zekerheid.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Nou weer de hele boel ondergespuugd, zn luiers is nog steeds droog!

Geen koorts, wilde net ors gaan halen met hem, maar aangezien hij alles weer heeft ongespuugd wil ik het hem niet aan doen om naar buiten te gaan.

Weet zo snel ook niemand die even voor mij ors kan halen..... iedereen is aan het werk of wonen niet in de buurt.

Mijn eigen Ha is met vakantie, de vervanger is pas tussen half 2 en half 3 bereikbaar

Doet even een diepe zucht

4. Marni

Marni Bekend lid

Apr 26, 2007
    770
    17
    18
    Ik zou nu zeker de huisarts straks even bellen, anders vragen of hij een recept maakt voor ORS en het laten bezorgen door apotheek. Probeer steeds kleine slokjes te laten drinken, sterkte, het is ook zo jammer dat ze nog niet netjes in een bakje of emmer spugen ;)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    15.20 moet bij de ha zijn!

6. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Buikgriep heerst heel erg.
    Hier ook al! Gelukkig gaat het hier al een stuk beter.

Hoe gaat het bij jullie?

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    Idd een flinke buikgriep, Quinn zit nu ook aan de ors en hij heeft onrustige longen weer :(

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey drinkt geen ORS. Daarom heb ik altijd wat Extran of een AAtje in huis. Dat drinkt hij wel en bevat hetzelfde als ORS.

Wat zei de huisarts?
    Sterkte met je kleine man!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    heb de ors met een beetje siroop gemengt en geef ieder half uurtje een beetje.
    Dat gaat nu wel goed, voor de rest wil hij eigelijk nouwelijk drinken dus ben allang blij dat hij nu wat binnen krijgt

10. Marni

Marni Bekend lid

Apr 26, 2007
    770
    17
    18
    Het heerst zeker, bij Tristan op school ook al een paar, hoop dat hij het niet krijgt maar helaas is zijn weerstand nooit zo best.

@ikke1981, gelukkig drinkt hij nu weer wat, hopen maar dat hij snel weer wat opknapt

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    op het kdv van Quinn was het oko erg, erg veel kinderen ziek, zo zielig, zelfs een kindje van 4 maanden :S

Share This Page