De allerliefste reacties van grote broer of zus...

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Dottie, Jan 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. yake

yake Fanatiek lid

Jun 25, 2006
    2,791
    0
    0
    En sowieso iedere ochtend bij het wakker worden kukelt ze over me heen om haar zusje een kusje te geven, dan smelt ik gewoon!

2. Dottie

Dottie Bekend lid

Mar 8, 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Dat geloof ik!

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Onze tweede zoon (23) gaf Jesse (bijna twee) vandeweek een schone luier.
    Het kleine piemeltje bekijkend vroeg hij fronsend aan mij: dat komt toch wel goed met dat kleine ding?
    Hahahaha, hij was zeker bang dattie niet meer zal groeien!

4. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    haha kisbaba, wat grappig!

Hier ook altijd s'morgens zijn broertje bekijken of hij al wakker is en als dat niet mag (als hij nog slaapt) dan vraagt hij beneden elke minuut waar ze broertje is om mee te spelen....;)

Altijd moet "joho" ook mee, er is een keer een hele krijspartij geweest omdat Georgios naar opa en oma ging zodat we rustig in ballorig konden spelen, georgios moest persee mee.

V. wil altijd dat G. ook te drinken krijgt als hij drinkt, een koekje krijgt als hij er 1 heeft.

Toen hij 2 maandjes was en ik even naar de keuken liep zat er zelfs een stukje stroopwafel in G. zijn mondje, V. vondt het oneerlijk dat hij er geen had gekregen ;)

5. lidia

lidia Fanatiek lid

wat een super leuke verhalen om te lezen zeg,,

hier zegt mijn zoontje van bijna 3 steeds "mijn schatje" tegen zijn zusje van 9 maanden. en ze mag op zijn kamertje spelen en dan brengt hij steeds nieuw speelgoed..

wat ik het allerliefste vind is dat als ze 's morgens samen bij ons in bed liggen dat hij zijn liefste knuffel met haar deeld. hij geeft hem dan aan haar n zegt dan " hier schatje nu mag jij knuffelen":D zooooo trots op mijn kids

6. Dottie

Dottie Bekend lid

Mar 8, 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Hilarisch! :D

7. Dottie

Dottie Bekend lid

Mar 8, 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    superschattig!

8. Dottie

Dottie Bekend lid

Mar 8, 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    @ missym: Je jongste zal geen honger lijden met zijn grote broer in de buurt :D Onze oudste zijn trouwens bijna even oud.

9. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Het is misschien voor jullie niet zo bijzonder maar toen Onze jonste geboren werd was de oudste bij abuela dus toen we thuis kwamen toen ging mijn man haar halen en het eerste wat ze zei was ach ief en ze gaf een aai over haar bolletje en een kusje. Toen heb ik wel een traantje gelaten (ze was nog maar een jaar en 2en halve week).

10. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,480
    113
    Kylian die heel onstuimig Kinley omhelst en zegt

Wij zijn de beste vriendjes.

Groetje sAnita

11. Dottie

Dottie Bekend lid

Mar 8, 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Dit lijkt me juist heel bijzonder! Nog maar net een jaar en zo lief kunnen zijn!

12. Dottie

Dottie Bekend lid

Mar 8, 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    dan smelt je hart toch gewoon!

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mijn zoon moet altijd direct over mijn dochter heen hangen als ik met haar beneden kom.
    Hij zegt dan ook de hele tijd : Hoi moppieeee!
    Zo lief!
    Ze word overspoeld met kusjes en het als het zou kunnen zou hij de hele dag naast haar op de bank liggen en lekker knuffelen met haar.

14. misstiana

misstiana Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,565
    0
    0
    Luuk is dus een jongen

en ze zegt nog steeds ik heb er een zusje bij haahaha
    ze wou ook graag een zusje en tijdens de zwangerschap was ze dus ook tegen iedreen aan hetz eggen dat het ene zusje werd en wij lachen want wij wisten al dat hte een jongen zou worden. Ze was en si er niet vanaf te slaan.

15. misstiana

misstiana Fanatiek lid

Mar 13, 2008
    1,565
    0
    0
    oh en ze herkent zijn huiltje op kdv

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    3,914
    0
    0
    ergens in het gezell
    Wat lief al die reacties van grote broers en zussen.

Als Mila 's morgens wakker wordt en begint te huilen rent Luca haar kamertje op en roept "ach liefje niet huilen" of hij gaat naast haar bedje zitten en begint een liedje te zingen.
    Ook noemt hij haar regelmatig schatje.

17. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    onze dochter ging opa bellen.... hele verhalem.
    Toen liep ze naar haar broertje hielt de telefoof tegen zijn oor en zei van opa is aan de telefoon hoor je dat....

Van de week zaten ze TV te kijken ( ieder op haar/zijn eigen stoeltje) opeens lag onze dochter een arm om haar broertje heen en gaf een kusje en ging verder TV kijken en dan de hele tijd haar arm om hem heen gehouden.

18. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Hugo heeft zelf een liedje voor Julian verzonnen. Dat zingt hij al maanden. Het gaat zo:

Julian,
    als je kan,
    wil je met me spelen dan?

En toen we op vakantie gingen zat de auto zo vol gepakt dat Hugo Julian niet meer kon zien. Toen we 5 minuten onderweg waren zei hij: "Oh, we moeten even terug. We zijn Julian vergeten"

19. Dottie

Dottie Bekend lid

Mar 8, 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Leuke verhalen weer :)

Share This Page