wat een schattige foto's zeg..*zwijmel.. hier 1 van mijn jongste, vond hem daar zo lief kijken.. Bekijk bijlage 17670
Oh wat een vreselijk schattige, mooie en lieve kindjes zie ik hier voorbij komen *zwijmel* Hier één van mijn lievelingsfoto's.... hij kon toen net lachen, en dit was de eerste keer dat hij echt constant aan het lachen was terwijl ik met hem speelde. Ik weet nog heel goed dat ik al jankend van ontroering deze foto maakte...hahaha
Wat een leuke foto's allemaal. Ik vind deze foto geweldig (voor het eerst op de camping), die lach van haar maakt mijn hele dag goed Bekijk bijlage 17689
Bekijk bijlage 17690 Ik vind deze foto zo leuk, dit konijntje heeft mijn zoon van mijn ouders gekregen 2 weken geleden, en hij is zo enorm blij mee dat straalt deze foto ook echt uit
"ik heb niks gedaan hoor!... echt niet!" De onschuld straalt van haar gezicht af... Bekijk bijlage 17694 Wat zijn we allemaal trots op onze kroost he! Geweldig!
Jamie super trots op zijn doopkleertjes heb nog zowwwwveel schattige foto's maar heb een foto gekozen die nog niet zolang geleden gemaakt is!
hoe doen jullie dat met die foto's ?? mij lukt t niet maar ik heb 2 van zulke lieve foto's die ik graag wil delen
als je op : Plaats een reactie druk staat er een paperclipje in! daarop drukken en de rest wijst zichzelf uit!