Niet dat de andere kindjes niet mooi, knap en aandoenelijk zijn, want dat zijn ze zeker! Maar ik vind Novalie echt zoooo'n mooi koppie hebben! Ook als ik je avatar zie
Wat een schattige koppies allemaal !!! Ik heb al mijn foto's op de pc staan en maar heel weinig op de laptop, maaaaar toch ga ik ook wel wat plaatsen van onze knappe zoon Voor mij zijn alle foto's van onze zoon superleuk. Op deze foto was hij echt nog een baby'tje van 2 weken oud geloof ik en was hangend aan t slapen
Bekijk bijlage 41554 Hier nog 1 uit de oude doos... Sjonge jonge, wat lijkt dit lang geleden zeg! *snik*
@wendyp: dankje voor je complimenten! Badje vind hij absoluut niet relaxed!!!! whahaha, na 2 min al gillen en duwen met zijn voetjes aan t uiteinde ( de foto is gemaakt ff net snel voordat t zover was hahaha) @jusi: whahaha, moest echt lachen om je comment, rapster Jij ook thanks meid. Vind hem ook echt om op te vreten als een sweet candy . Jou foto is ook zooooo schattig, tijd vliegt voorbij he? @jaimy en remco: wat een schatje!! En die mooie oogjes, kwijl kwijl
Nog 1 hihiihihihi, jaaaaa ik heb de smaak te pakken meiden, maar ik wil ook andere kindjes zien hoor. kan er geen genoeg van krijgen zulke schattige kindjes te bekijken
Bekijk bijlage 41566 Ok, van mij dan ook 1 laatste Deze is van van de week, toen zat ze zowat IN de tv
Wat een lieve foto trouwens die laatste! Echt een heel ander koppie dan die andere die je liet zien. Vind ie het badje niet lekker joh! Is toch heerlijk een beetje badderen (bij ons hielp het trouwens, om het water iets warmer te maken )