Dit is een van de allerliefste foto's; Thije is helemaal verzadigd bij mama op schoot in slaap gevallen!
Wat een schattige en lieve foto's allemaal ik ga ook nog even zoeken... Hahaha Maar vind die van mijn manneke en pooh zo mooi en lief en schattig dat geen enkele foto in dit album dat overtreft Maar zal nog even kijken...
Eerste dag Bekijk bijlage 17730 Zooo lief vergeet deze dag en de 32 uur die vooraf ging nooit weer en de 9mnd ook niet
Bekijk bijlage 17733 ooooooooooooooooh en deze dan in de tummie Dat was even de laatste heb er nog wel meer maar dan staat het straks helemaal vol dit vond ik toch de mooisten
En Eva een paar dagen terug, voor de eerste keer liggen op de bank (meestal stuitert ze nogal ). Een heel ander soort schattig dan al die lieve kleine baby's, maar (voor mij in ieder geval wel ) wel heel schattig. (en wat is ze al groot...)
Weet niet meer wie t was, maar als er staat uploaden mislukt dan is de foto te groot en moet je hem eerst verkleinen.
Oh ik vind de namen van jouw dochter geweldig! Mocht ik ooit een meisje krijgen nog eens...dan kies ik er een van de andere twee namen hihi..heb de derde al voor mijn eerste meisje