hahaha ja ik werd wakker en toen lagen ze zo naast me ik denk hey das lieffff leuke fotos van kenji ook!
grappig! louise-faye ligt ook steeds met dr handjes omhoog whahaha nog entje met dr muts die vandaag is binnen gekomen
Schijnbaar slapen alle baby's zo. En wat een leuk mutsje zeg! En ken ik jou niet van het mk-gedeelte?
hmmz zou goed kunnen maar denk t niet? heb juni aug 08 een drieling verloren door mk en bbz en nov 08 weer een bbz.... heb toen in 1 topic meegechreven van een clubje met 11 meiden
O nee dan kan het niet. Ik was in juli 2008 uitgerekend, maar had in november 2007 een ma, en gecurreteerd in dec 2007.
wow wat een haar had ie bij de geboorte!!! nog steeds zo'n punkertje? oh en dat tijgetjespakje is een pyjama, heb ik bij mothercare gekocht, de engelse prenatal. (woon in engeland)lief pakje inderdaad...
Slaap foto's heb er niet veel maar wel een paar deze is net uit het ziekenhuis we zijn net 5 minuten thuis na 4 dagen ziekenhuis vond het wel schattig
ok laatste hier is daan 1 maand oud, al wachtend op de visite ligt hij lekker bij mij in mijn armen te slapen
schattig die foto's ik zal straks ook eens kijken of ik er een schattige tussen heb zitten van me kleine mannetje