@moontje, gaat echt snel he!! Maar goed dat we al die schattige foto's hebben om ons aan de tijd terug te herinneren. @ilse, grappige foto...de hond kijkt ook zo van "he wat gebeurt hier? " Echt een leuk topic dit... doet mij alleen maar meer verlangen om mijn nieuwe ukkie in mijn armen te houden
hals over kop op jacht gegaan naar een zo klein mogelijke kinderstoel voor de eigenwijze ikke wil het selluf doen dame
en nokkie out heb veel te veel leuke foto's als ze op zichzelf gaat kan ze alleen al een vrachtwagen voor dr albums meenemen geloof ik
hihi claire, leuke foto's En wij hebben er ook zoveel...het mindert wel iets als ze ouder worden. Ik heb al 3 keer een ander album gemaakt...en nu laatst eentje van zijn eerste levensjaar, en alles past netjes in 1 boek Als je de foto's heel vaak bekijkt helpt het wel om te selecteren!
Vandaag bij drs Papa laten maken... Zijn zo trots! Zij gaat vast nog heel veel mooie plaatjes opleveren als ze straks ook voor anderen te zien is
Wat leuk, jullie hebben ook een beagle!! Wij ook, nu bijna 4 jaar en stapelgek op zijn kleine "zusje"!
Ja echt onvoorstelbaar! Waar zij is, gaat hij. En ik denk dat dat andersom straks ook zo is! Fantastisch om te zien!
OH oh wat een heerlijke kindjes weer ken er niet genoeg van krijgen. vandaag ook weer zo heerlijke foto van Daan kunnen maken
wat een hoog kussen hebben jullie er in dan ik heb daan op een laag kussentje liggen hij kan niet eens bij de rand alleen zittent maar dat snapt ie niet in de box