Een van de laatste foto's.. Heb er ook zovel die echt heel schattig zijn, maar hier kijkt hij toch wel erg blij, die lieve kleine Noah. Iedereen heeft zo'n leuke fotootjes!!!!! Echt om van te zwijmelen!
Okee en omdat ik het niet kan laten, nog maar eentje. Hij houdt ook ZO erg van in bad gaan, altijd feest!
dit is echt wel een van de foto's waar ik bij smelt 1 dag oud en door de kraamhulp in zijn hangmatje gelegd Bekijk bijlage 17840
wat ontzettend schattig! 1 dag wat klein nog! leuk dat we nu ook de baby's bij de namen zien! Erg mooie foto's meiden Hier ligt Emma in de box met een jurkje aan die ik vroeger ook nog gedragen heb.
Maartje wat een prachtige ogen.. om verlieft op te worden! (en vind zijn haarkleur zoooo mooi. Hoopte erop, maar hier werd het blond)
Jeetje, moeilijk... maar toch voor deze gekozen.. Het is meer de combinatie samen met zn papa.. Zo liet papa alle dieren in Artis aan hem zien.. En hij zat heel rustig alles te bekijken... Tsja en alle foto's van net na de geboorte zijn al helemaal schattig natuurlijk
@ janneke21: ik dacht direct 'he dat is artis!' Wij zijn vandaag ook naar artis geweest (niet dat je het ziet): Bekijk bijlage 17950
deze vind ik ergg mooi we zijn ook erg blij met een opa die fotograaf is zijn er vandaag geweest hij heeft wel 200 foto,s gemaakt