Sorry; nog eentje die toch echt wel in aanmerking komt voor ALLERschattigste Net gemaakt, dus vers van de pers...
Bekijk bijlage 61858 Alweer een aantal weekjes terug! Jammer dat het spinnenpakje nu te klein is, stond zo lief!
hey wendy, we zien je weinig op het andere forum! Hoe is t met je? Dane groeit goed zeg! knap knulletje
Hoi Roozjuh, Ja, je hebt gelijk.....ik zit de laatste tijd ineens weer meer hier. Alles gaat goed hoor. Ben er alleen vandaag achter gekomen (door hier een topic te plaatsen) dat Dane de 6e kinderziekte heeft, maar het wordt al minder. Ik zal me zeker weer wat meer laten zien op het andere forum, beloofd! Groetjes, Wendy
Hoi hoi. Hier ook een foto van mijn spruit. Karishma ze is vandaag precies vijf weken. Groetjes Patricia
whaha waar zijn haar boxhandschoentjes? wedden dat ze die strijd aangaat hier weer eentje van onze kleine prins vandaag gemaakt net na het zwemmen8)
Wat heerlijk om al die foto's te zien! Zo verschillend al die kindjes! (is wel logisch, maar blijft me toch steeds verbazen ). Hier een superschattige foto van mijn dochters, van vandaag, Eva is zo trots!