haha ja dat klopt... ze was 10 pond bij haar geboorte... ze draagt nu maatje 74/80 en mijn oudste pas 86.92... ze heeft ook een hele bos haar kon al staartjes vanf de geboorte ze was veel dikker hoor bij de geboorte.. ze is nu in de lengte gaan groeien waardoor alles in verhouding weer is bijgetrokken!
zo was ze net na de geboorte.... het pakje paste nieteens want had een maatje 50 .... niemand wist ook dat ze zooo groot was dus de bevaling was best pijnlijk op het eind...
Wauw, 10 pond en een natuurlijke bevalling....je verdient een medaille! Maar beiden schattige meisjes hoor!
dankje... het was ook best een snelle bevalling en omdat niemand wist dat er zo'n grote meid uit zou komen was het een prettige sfeer... totdat er een hoofd in zicht was toen merkte ik dat er een beetje paniek begon te komen bij de gyn en de verpleging... er werd een andere gyn bijgehaald uit de kamer naast mij... die meid lag ook al met haar persween dus tussen de weeen door kwamen ze steeds kijken haha... ik had geen idee wat er aan de hand was hoor... en toen kwam er een enorme arm uithangen en toen hebben ze haar eruit getrokken poe wat was ik blij dat ze eruit was... was ookal ingeknipt en flink uitgescheurd ook brrrrrr... ik durf het niet nog een keer!! mijn oudste was een kleintje vergeleken met de jongste... 3062 gram...
wat een schattige foto's allemaal zeg... je kan er niet genoeg van opzetten he haha... echt leuk al die kindjes te zien....
Bekijk bijlage 62672 oke dan kan ik niet achterblijven, en moet ik even een foto plaatsen.. heb dezefde foto geplaatst als die ik bij de baby v/d maand heb ingezonden..