Heb er 3 gevonden die ik zelf wel errrrrug schattig vind! de eerste...heeeeeeeel erg moe op vakantie na en middagje zwemmen.
de reserve is in gebruik en we hebben na heel veel knuffelsite oproepjes nu nog 1 gevonden de reserve van de reserve whahha maar mevr poes gaat voortaan alleen nog aan de lijn mee na buiten want meer zal ik hoogstwaarschijnlijk niet vinden
sorry moet echt nog een foto plaatsen vorige week foto genomen.. petje van mijn oom en tante gekregen, maar nog wel ietsje te groot
Wat een schatje! @claire...slim! Hahaha! Finn heeft een girafje...maar die gaat niet meer naar buiten om dit te voorkomen! Hahaha! Alleen in bed krijgt hij die (en op visite gaat ie mee in de tas) Maar heb gelijk een reserve gekocht toen ik merkte dat hij die het leukste vond! Heel erg offtopic...SORRRRYYYY!
sarah84 daar zeg je me wat! ga hier aankomende week ook maar reserve tut halen (konijnenkopje met een lap stof) hoe jong als hij is, vind hij die het leukst, knuffel MOET mee naar bed anders weigert hij te slapen..
ik kom ook even mijn meisjes showen. Deze maakte ik toen jut en juul bumba aan het kijken waren, net voordat ze naar bed gingen.
@ roeltje & sarah als je de reserve niet kan vinden kijk dan even op Knuffelkwijt.com // Knuffels aangeboden! of PictureTrail - Gallery via hun heb ik nu via elke site 1 kat gevonden die kat hadden we 4 jaar gleden gekocht en tja... nergens meer in de winkel te vinden dus *on topic.... ga vanmiddag denk ik wat foto's schieten *