hey meis! Ik heb nooit meer wat gehoord, of komen onze berichten niet aan ofzo?? Vond het wel jammer eigenlijk, wat een onwijze lieve foto's trouwens!!
Nou ja! Ik dacht hetzelfde! Ik had je één erg lange PB gestuurd, daar niks op gehoord. Daarna jou nog een keer wat gestuurd maar daar ook geen reactie op. Dus dacht, nou dat weet ik niet hoor! Maar ze zijn waarschijnlijk helemaal niet aangekomen! hahahaha Ik stuur je vanmiddag/vanavond nog wel even een pb! Die foto van Fay is ook prachtig! Ze krijgt ook echt al een dreumes-koppie, dat baby-achtige gaat er al een beetje vanaf!
@novmama: Wat een prachtige foto. Heel erg mooi en puur! En hier dan nog eentje van mijn meisje: tulpen plukken voor de oma's op moederdag!
jaaa... glunder glunder.. mijn vriend en ik hebben allebei krullen, dus ik heb goede hoop dat het zo blijft.. donkere krullen (zet haar gewoon niet teveel in de zon want dan wordt ze waarschijnlijk blond..) met blauwe ogen.. lijkt me echt heel mooi! Prachtige namen heeft je dochter trouwens wij waren aan het twijfelen tussen Eva Olivia en Eva Isabel en het is dus Eva Isabel geworden (dankzij mijn vriend.. ik wilde olivia:x)