even van me afschrijven... ons meisje is een pittige tante ze is nog geen 1 loopt de trap helemaal alleen op klimt op de tafel en stoel zonder hulp loopt al zelf weet wat ze wil en probeert dat dan ook altijd. vaak niet met succes want ik ben nog al streng! nou waren we bij de ikea vandaag, zet mijn mannetje haar in de winkelwagen(niet in het zitje maar los in de wagen, anders draait ze constant om want ze wil kijken). alles gaat goed tot mijn mannetje zegt lieverd ga jij maar even kijken ik duw wel even. en ik loop het gang pad uit en hun komen ook weer de hoek om zie ik; eerst een klein gedeelte van de winkel wagen en vervolgens een kindje dat zo voorover uit de wagen valt, over de kop zo op de ikea vloer. pfff ik was in shock... mijn hart in mijn keel. ik pak ons huilende meisje van de grond houdt er tegen me aan en wil haar speen uit mijn tas pakken. ziet madam de koekjes ik geef er 1 en geen traan meer te bekennen. ze strekt de armen naar de wagen en wil er weer in. nu wel veilig vast in het zitje.. jeetje wat ben ik geschrokken, net als vele mensen in de ikea. en uiteraard mijn vent ook. Maar mijn kleine meid leek er het minst last van te hebben. dus nu kan ze ook een salto voorover...alleen mag ze dat pas weer na haar 12de met veel dikke matten liefs Hellen
oh hemel.... Wat zal je mannetje zich schuldig voelen omdat het nu juist bij hem gebeurd. Wel een harde tante voor der zelf dus.
denk wel dat hij zich schuldig voelde hij moest daarna werken dus hij is nog niet thuis, heeft wel al 2 keer gebeld... en ja ze is echt een harde voor zichzelf... voor mij leek het net een film als ik me ogen sluit zie ik het zoweer...bah lfs Hellen
Oh wat een duveltje heb je! Dat belooft nog wat voor de toekomst. Jij zal wel heel erg geschrokken zijn als je het zo ziet gebeuren. Zet het enge beeld maar snel van je af!