De andere vrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door Hashi, 2 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liminous

Liminous Actief lid

23 okt 2009
    371
    69
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik heb echt vol verbazing sommige reacties zitten lezen. Ik lees totaal geen vervelende intenties van TS. De verwoording had misschien wat duidelijker (en uitgebreider) gekund, maar hey, niet iedereen is perfect. En wat een aannames hier.

@TS: ik zit gelukkig niet in een soortgelijke situatie, maar ik hoop dat je een weg vind om met deze situatie om te gaan.
    Wellicht een idee om dit topic te laten sluiten en opnieuw te beginnen met wat meer gerichte info? Zou jammer zijn als je je account laat verwijderen.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Helemaal mee eens!

3. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    :D:D

4. yaro

yaro Niet meer actief

Wow, in de discussie zelf ga ik mij maar niet mengen.

Maar ik maak hier uit op dat iedereen een bloedhekel heeft aan de vrouw waarmee de ex een affaire had voor hij er met haar vandoor ging.

Is er dan niemand die zich realiseerd dat niet iedere vrouw weet dat de man nog een relatie heeft? Enig idee hoe vaak o.a. de smoes 'we zijn uit elkaar maar ze woont nog bij ons ivm de kinderen en ze heeft nog geen woonhuis gevonden' gebruikt wordt?

Bij vreemdgaan is nog altijd diegene die zijn eigen partner bedreigd de schuldige.

TS, ik vond je openingspost niet eens zo vreemd. En later zie je vooral reacties die naar mijn inziens begrijpbaar zijn als je zo wordt aangevallen. De excusses naar Esmee hadden wel wat sneller en directer gekund overigens aangezien ze zelf aangaf gekwetst te zijn door je verwijzing, wat niet de bedoeling was, dat is vrij duidelijk ben ik met je eens. Ik zou gewoon eens gaan kijken bij het onderdeel van samengestelde gezinnen. Wellicht dat je daar herkenning zal vinden.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

:cool::cool::cool:

6. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Je moet ze idd de kost eens geven die dat soort smoezen uit de hoge hoed toveren. Dat was dus ook precies was mijn ex zei. Ik woon op de kazerne tot ik een ander huis heb zodat mn ex en kinderen daar kunnen blijven wonen. 🤐

7. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Hahaha. Ik ben zelf een vrouw die het heeft aangelegd met een andere man. Laaaaang geleden. Voor het over kinderen ging. Toen ik nog studentikoos in relaties stond: om er wijzer van te worden. Ik ben trouwens ook wel eens verlaten voor iemand die lelijker, dikker enzovoort was.

Mijn ervaring: het is zuur. Je doet het niet voor je lol. Maar such is life. Het is een illusie om te denken dat het zonder die andere vrouw of man wel goed was gebleven. Misschien was je wel langer samen geweest, maar niet helemaal tevreden. Het best is om het te accepteren en er het beste van te maken vind ik. Van schuldgevoelens wordt het niet beter. Van je netjes blijven opstellen wel.

En dat geldt al helemaal voor mensen die er geen flikker mee te maken hebben. Wie zijn zij om een ander te veroordelen?

8. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Zo stelletje kleuters, lekker jullie frustratie en stress gebotviert op TS. Lekker laf weer. Ik zie niks bijzonders wat TS zegt. Ze is wat warrig (denk voorzichtig het haar woorden) maar ik zie nergens dat ze Esmee de grond in wil trappen. En bied ze haar excuses nog aan dan is het weer niet goed. Ze kan het ook niet goed doen bij jullie. Bah zielige gefrustreerde moeders! Hopelijk geven jullie dit voorbeeld niet aan jullie kinderen. En ja dat komt van mij. Dat gepest en getreiter van jullie wipkippen komt me de strot uit!

En nu ga ik eens het topic van Esmee willen opzoeken om te kijken waarom ze in godsnaam zo gekwetst is door dit berichtje van TS!

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    2 jaar ;)

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Wauw, wat een rel weer hier... Met zijn allen op één, stoer!
    TS heeft het misschien niet zo handig omschreven, maar volgens mij bedoelde ze er echt niks verkeerds mee. Ik lees in ieder geval niks onaardigs.

11. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Jij zegt wat ik denk!

12. tuc

tuc Niet meer actief

Misschien zie ik het helemaal verkeerd hoor, maar ik zie eerlijk gezegd niet waarom iedereen zo tekeer moet gaan tegen ts.
    Er staat enkel dat ze het topic interessant vond...interessant betekend toch niet meteen dat ze het om te lachen vindt?? Die haha in de laatste alinea sloeg ook niet op: haha ik vind het een grappig topic?

Ik snap de commotie niet en al helemaal niet waarom de ts van het andere topic zich gekwetst zou moeten voelen:(

13. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Je kent dus de helft van het verhaal niet, maar je hebt wel allerlei meningen meteen. En als dit forum je de strot uit komt, waarom ben je dan terug gekomen? Volgens mij komt de rel tov jou ook regelmatig terug ;)

En gepest en getreiter? TS werd meermaals gevraagd wat nu haar doel was van dit topic, daar gaf ze steeds geen antwoord op. Ik snap heus dat haar situatie lastig is, maar om dan iemand die hier volledig buiten staat bij je OP te betrekken is, op z'n zachtst gezegd, niet netjes. En om daarna diegene te negeren, terwijl ze aangeeft gekwetst te zijn, kan dus ook maar gewoon. En als ts zich ook zo opstelt tov de ex van haar partner, dan snap ik dat daar spanningen zijn. Ze noemt zichzelf die andere vrouw, maar is dat blijkbaar niet. Dan had ze ook gewoon haar eigen verhaal kunnen vertellen zonder daarin anderen te betrekken. Zeker wanneer die ander het al zwaar zat heeft.

14. Logan

Logan Niet meer actief

Inderdaad! Ik snap echt niet wat nu het probleem is

15. Ssaarr

Ssaarr Fanatiek lid

18 apr 2011
    1.300
    2
    38
    Hahaha dit ga je niet menen, wat een stelletjes kleuters hier baaahhhhh, laat je niet kennen TS d'r lopen er hier een paar rond die nooit fatsoenlijk kunnen reageren 😂

16. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Met alle respect Vlinder, maar degene die er veel meer van maakte dan dat er was ben jij geweest. Je bleef maar inhakken op TS alsof ze de gruwelijkste daden op haar geweten heeft. Sorry maar dat was echt iets te veel van het goede.

17. Veera

Veera Niet meer actief

Jeetje sommigen zouden echt eens aangesproken moeten worden, zijn altijd dezelfde die hier ruzie maken..

18. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dat mag jij, met alle respect, vinden. Ik vond de houding van ts erg irritant en ze ging er bij voorbaat al vanuit dat ze op onbegrip kon rekenen. Waarom? Als je echt niets hebt om je schuldig om te voelen, dan is er toch ook niets aan de hand? Het voornaamste waar ik over viel is dat ze ontwijkende antwoorden gaf, mensen negeerde en totaal geen verantwoordelijkheid nam voor wat ze schreef in de OP. Toen ik haar erop wees, was ik degene die ruzie zocht? Terwijl er zoveel mensen, waaronder ik, waren die enkel vroegen wat nu precies het doel van het topic was. Daar kwam pas antwoord op een paar pagina's later. Tja... Maar goed, ik heb al genoeg tijd en energie verspild aan dit topic en heb genoeg andere dingen te doen. Dus ik lees het later allemaal wel weer ;)

19. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat een drama om niets weer hier :(

20. Ballon

Ballon Niet meer actief

Jeetje! Wat heftig allemaal hier.

Laat ik vooropstellen dat ik de andere vrouw ook altijd stommer, lelijker en minder leuk zal vinden, puur ook omdat dit het, ik weet niet of ik het goed formuleer zo, dragelijker zal maken. Echter, vind ik wel dat de verantwoording bij de partner ligt en niet bij de andere vrouw. Zij heeft geen gezin, HIJ is diegene die de fout in gaat en die zijn verantwoording op tijd moet nemen, hoe verdrietig de situatie ook is.

On topic; ik 'snap' dat zijn ex jou die als andere vrouw ziet. In haar hoofd was haar minnaar een bevlieging en horen zij bij elkaar. In haar hoofd staat de tijd stil, maar haar ex is inmiddels door gegaan en bouwt samen met jou een nieuw leven op.
    Zij zal jou ongetwijfeld minder leuk, knap ect vinden, net zoals we dat allemaal zouden vinden in zo'n situatie ( tenminste, wanneer ik naar mijzelf kijk, kan ik me daar wel in vinden ) echter, ligt dit probleem bij zijn ex. Dit is haar gevoel, hier zal zij mee leren om moeten gaan.
    Houd je een beetje afzijdig, ook al zijn je bedoelingen nog zo goed. Stel je zakelijk op, laat je partner het oplossen met haar. Wanneer ook zij haar plekje heeft gevonden, kun je verder gaan bouwen, maar houdt het zakelijk.

Wat betreft je vraagstelling. Ik pak het persoonlijk niet verkeerd op, maar wellicht dat het komt doordat ik zelf niet in zo'n situatie zit en er wat objectiever maar kan kijken.
    Dit neemt niet weg dat ik het uiteraard heel erg vervelend, triest en verdrietig vindt voor diegene waar je in je topic naar verwijst en hoopt dat zij hier krachtig en sterk uit komt! Een knuffel, kracht en sterkte voor jou!

Succes met alle perikelen! En voor alle dames hier. Laten we wat aardiger voor elkaar zijn en niet meteen vanuit het negatieve perspectief onze conclusie trekken. Uiteindelijk is dit een forum en lees je dingen, je hoort niet hoe iemand het zegt en ziet de emotie daar niet bij.

Deel Deze Pagina