nou ik hoop dat ze meeleest en ziet dat sommige leden hier nog wel goed lezen en precies snappen wat haar doel hier was. En dat we niet na een half woord (verkeerd) gelezen te hebben volledig de plank misslaan in reacties. Want ja het zijn 9/10 keer dezelfden.
Waarom moet zij zich schamen? Ze heeft niks verkeerds gedaan! Dat mensen haar reacties compleet anders opvatten is toch niet haar probleem... Ik heb totaal geen rare reacties van TS gelezen
Ik vind het jammer dat de to het forum heeft verlaten en ik hoop ergens dat ze nog meeleest om te lezen dat er nu een stuk meer dames zijn die inzien dat ze het helemaal niet zo rot bedoelde allemaal. Ik vind sommige reacties echter wel een beetje overtrokken. "Lekker makkelijk iedereen tegen 1" of "jullie zijn allemaal kleuters". Vanaf mijn eerste bericht hier in dit topic heb ik vertelt dat ik niet denk dat to het slecht bedoelde en de reacties van Shampoo vielen mij ook op. Die bracht alles ook gewoon heel netjes. Vast ook nog een paar andere, maar die namen heb ik niet onthouden. De enige reactie die bij mij verkeerd viel was toen ts zei dat iedereen krijgt wat hij verdient. Maar voor de rest heb ik ook nergens iets kwaads in gezien.
We sluiten dit topic omdat TS haar account heeft laten verwijderen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl