Hey Dames,, even iets van mij afschrijven, ik heb sinds vrijdag een positieve test in handen Mijn NOD is aanstaande zaterdag Ik test om de dag en zie het mooi oplopen toch knaagt de angst aan mij dat het misgaat. bij mijn eerste herken ik dit helemaal niet. Alles is immers nieuw. Het gevoel herken ik ook van mijn tweede. En nu helaas heb ik het weer. Ook dit kindje is zo gewenst, het idee dat fout gaat laat mij zo naar voelen. Ik weet dat die kans bestaat, zeker omdat ik nog voor NOD zit… wie herkent deze gevoelens, wat hielp je om vertrouwen te krijgen. Nu eerst maar eens zien dat ik zaterdag niet ga bloeden verder ook al wel symptomen. enorm gevoelige tepels sinds een dag. met bepaalde bewegingen steken in beide langsten net boven m’n lies En vreselijk moe
Allereerst, gefeliciteerd! Heel herkenbaar hoor. Ik had hetzelfde, bang voor wat als het misgaat. De enige tip die ik je kan geven, is probeer afleiding te zoeken en vraag of je misschien wat eerder voor een echo mag. Dat gaf mij altijd veel kracht, het is een momentopname maar zo fijn om even te spieken
Hier niet echt een tip voor je helaas! Ik heb in maart dit jaar een vroege miskraam gehad en weet nu sinds 1,5 week dat ik weer zwanger ben. Ben nu al verder dan in maart, dus dat is ergens fijn, maar volledig gerust en onbevangen zoals bij mijn dochter, dat zeker niet meer. Het enige wat ik mezelf voor kan blijven houden is: oneindig testen en onzeker zijn veranderd niks aan de uitkomst
Ik heb helaas ook geen tip voor je. Ik heb twee miskramen gehad tussen mijn dochter en deze zwangerschap in. Het idee dat het mis kan gaan is nu een beetje over ( lees ik ben 32 weken zwanger). Ik heb enorm veel pretecho’s gehad om te checken of alles goed bleef gaan, dat was het enige wat bij mij een beetje hielp. Maar de eerste weken zijn het meest lastig.
Ik herken dit gevoel helaas helemaal. Vooral omdat m'n test nog niet knalt. Na 1.5 jaar bezig en 1 jaar ziekenhuistraject, ben ik zo bang dat we toch dichtbij zijn en het dan toch niet goed gaat Probeer maar afleiding te zoeken en dan te hopen dat de testen komende dagen oplopen!
Ik volg je in het NOD groepje… hier nog steeds zwanger. As donderdag de eerste echo. Had mijn vk gebeld en aangegeven dat ik zo onzeker was.. mag dus donderdag al langskomen, dan vermoedelijk 5,5 week zwanger Zou er niet raar van opkijken als ik verder heen ben. Buikje gaat al echt groeien, vooral later op de dag. Ben mij er van bewust dat dit enkel, darm vocht en vel is dat week word… geen bloed geeft moed Mbt jou testen, ik had dat ook , soms een dag later veel minder duidelijk. Het maakte mij helemaal gek. Nu inmiddels wel echt knal testen. Test nu ook niet meer. Donderdag is ook zo …
Gefeliciteerd! Ik herken het helemaal. Ben nu voor de derde keer zwanger, 10 weken. Mijn tweede zwangerschap liep fout op 14 weken. Dat zit nog steeds in mijn gedachten. Ik ben zó bang dat ik dit kindje ga verliezen. Ik probeer positief te zijn, iedere dag is gewonnen. Maar die 14 weken moeten nog gaan komen. Gelukkig krijg ik steun van mijn man. Heel soms huil ik nog een keer en komt hij me troosten. Het is zo moeilijk om vertrouwen te hebben maar we geloven er in dat deze zwangerschap goed zal komen. Veel geluk en hopelijk een gezond baby!