De angst grijpt me ineens....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder3, 15 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ooooh wat wil ik graag dat ik ooit ook kan zeggen:
    Ik ben zwanger....hopelijk kan ik dit in 2010 zeggen.

Dit wens ik alle meiden toen hier.

2. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ik hoop met je mee meid!

3. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik hoop inderdaad dat we dat met zijn alle hier kunnen zeggen volgend jaar.

Succes

4. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Heb net weer een traan gelaten, er is weer iemand zwanger in onze directe omgeving, het zijn nu al 3
    :(:(
    Ik vind het super voor hun hoor.

Wanneer zullen wij ooit zo trots mogen zijn, hoelang moeten wij in de onzekerheid vol hoop en teleurstellingen blijven....

5. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Balen he al die berichten.
    Hier gelukkig niet zoveel bekenden in de leeftijd voor kinderen. Maar vind het ook elke keer moeilijk.
    Waarom iedereen wel en wij inderdaad niet.
    Hopelijk wordt het in 2010 dat wij dat ook trots kunnen zeggen.
    En dat zal ik dan zeker zijn.

6. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    noesje@ grr al die zwangeren en jij niet kl...t he ik begrijp heeel goed die traan van jou en dat mag ook af en toe hoor
    heb ik van middag ook gedaan viel op die manier in slaap ik realiceerde me dat de vlaasboom er uit is

ik kreeg trouwen van manlief een knuffel beer die had ook een naam vleesboompje genaamd:D

2010 word ons jaar noesje en zonnetje meiden kop op

7. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik ga het hopen. Had mijn hoop al op 2009 gevestigd. De uroloog zei in januari heel optimistisch dat het wel op te lossen was met medicijnen. Niet dus, hoor achteraf hier en daar dat het meestal juist niet werkt. En dat heeft 6 maanden gekost bij ons. En toen nog alle onderzoeken, want ja dat is niet nodig hoor zei de uroloog.

Maar heb inderdaad mijn hoop op 2010 gevestigd.
    Hier soms ook tranen inderdaad. Zeker nu met de feestdagen weer even lastig. Weer een jaar met zijn tweën.

8. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Oooh marnat wat lief van je mannetje....

Ik heb me gisterenavond ook in slaap gehuild in de armen van mijn man,
    ben gisteren wel eindelijk ongie geworden.

En die feestdagen, die vind ik al heel moeilijk zonder mijn lieve papa, ieder jaar wordt het erger en een familie die steeds meer uit elkaar valt, maar mijn grootste wens is en blijft om ooit zwanger te zijn met kerst, dat lijkt me zooooo mooi.

9. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    lieve Noesje, 3 jaar geleden dacht ik ook, wat zou het mooi zijn om met kerst zwanger te zijn.....
    maar ik werd na de kerst zwanger :D en daar was ik super blij mee natuurlijk!
    ik hoop voor jou dat het bij jou hetzelfde is net zoals bij mij 3 jaar terug, en dit jaar weer! :D

ik zit hier echt bijna te huilen, wil het zo graag voor je, echt heel vaak denk ik aan je, als ik me meisje in me armen heb, dan voel ik me zo lullig tegenover jou, ook omdat ik dit tegen je zeg :(
    het is echt een wonder een kindje!
    en hopelijk met mijn positieve gedachte aan jou help ik je een beetje! :)
    en kan ik je volgend jaar iets sturen met baby's first christmas :D

10. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik ben er helemaal stil van wat ik hier nu lees.
    Hier sta je toch als kind nooit bij stil. JE zegt altijd dat je later als je groot bent moeder wilt worden en je denkt dan ook dat dat makkelijk gaat gebeuren.
    Ik hoop dat jullie je droom niet loslaten en dat 2010 voor jullie bijzonder mag zijn.
    sterkte allemaal

11. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat dacht ik ook altijd. Later neem ik kinderen. Nou ik neem ze niet, ik mag blij zijn als ik ze ga krijgen. Bij ons zit het probleem bij manlief.
    Maar het gaat niet zomaar vanzelf. En de pijn en verdriet kan je pas voelen hoe dat is als je zelf in de mmm zit.

12. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Dank je lieve meiden voor jullie lieve bericht.

Liane je hoeft je niet lullig te voelen joh, ik ben hardstikke blij dat je een mooi wonder hebt.:)

De droom zullen we nooit loslaten;)

Indd de pijn en verdriet weet je echt pas wat het is als je in de mmm zit, dan wordt het alleen maar erger naar mijn idee....

Fijne dagen allemaal

Deel Deze Pagina