Wij hebben de zolder eens flink opgeruimd en nu een heeeeele grote vuilniszak vol met knuffels die allemaal weg mogen. Het loopt uiteen van leuke Bert en Ernie-knuffels tot een aftandse ouwe Grote Smurf... Weet iemand waar je met oude knuffels terecht kunt? Ik maak er toch het liefst nog iemand blij mee, want er zitten echt nog wel hele leuke tussen. Liefst in de buurt van Den Haag/Rotterdam. De dingen die echt niet meer konden (kapot, te vies, etc) hebben we uiteraard al zelf in de container gegooid
Je heb goede doelen die spullen inzamelen voor Roemenie of andere landen. Collega van mij verzameld vanalles om mee te nemen naar kinder met een handicap in roemenie. Google kan misschien helpen
Bedankt voor de tips. Via Google kan ik niks concreets vinden (ik zoek ws gewoon verkeerd), maar ik blijf proberen. Ik ken helaas ook niemand (meer) die zich bezighoud met inzamelingen voor 3e wereldlanden oid. Ik bedenk me nu dat ik misschien via de kerk hier nog wel wat kwijt kan voor een rommelmarkt ofzo. Ga ik ook nog even achteraan
Knuffels voor Congo Zuid-Holland - Kleding inzamelpunten - Sam's Kledingactie kringloopcentrum, asielzoekercentrum? succes!
wij bewaren de kindjes hun knuffels allemaal (nu nog op hun kamer natuurlijk ) en straks boven en als ze dan groot zijn mogen ze zelf kiezen wat ze ermee doen.. (weggeven aan een goed doel hoogstwaarschijnlijk)
Sil z'n knuffels gaan ook niet weg, hoor Dit zijn allemaal nog oude knuffels van mijn man en mij @all: bedankt voor de links en tips! Moet iets tussen zitten, zou je denken, dus ik ga er achteraan.
Mijn moeder had blijkbaar al mijn knuffels nog bewaard met het gevolg dat toen jayden geboren was ik beladen werd met oude maar goede knuffels. Hoefde dus niks te halen, want kreeg uiteraard ook nog wat. denk dat ik de goede nog zal bewaren. De versleten zijn gewoon te gaar en gaan weg.
Ik geef ze als ik ze niet meer gebruik aan de brandweerkazernes in de gemeente hier! Ik heb best wat bekenden bij de brandweer zitten,en helaas komen ze vaak bij ongevallen of branden waar kleine kinderen bij betrokken zijn,die krijgen dan als troost of als afleiding een mooie knuffel!