Wat doen met oude knuffels?

Discussie in 'De lounge' gestart door MvS, 7 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Wij hebben de zolder eens flink opgeruimd :) en nu een heeeeele grote vuilniszak vol met knuffels die allemaal weg mogen. Het loopt uiteen van leuke Bert en Ernie-knuffels tot een aftandse ouwe Grote Smurf... Weet iemand waar je met oude knuffels terecht kunt? Ik maak er toch het liefst nog iemand blij mee, want er zitten echt nog wel hele leuke tussen. Liefst in de buurt van Den Haag/Rotterdam.

De dingen die echt niet meer konden (kapot, te vies, etc) hebben we uiteraard al zelf in de container gegooid ;)

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Blijf van m'n lijf huizen? Voedselbank?

Kinderafdeling van ziekenhuis mag vaak niet ivm hygiëne

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Je heb goede doelen die spullen inzamelen voor Roemenie of andere landen.
    Collega van mij verzameld vanalles om mee te nemen naar kinder met een handicap in roemenie.
    Google kan misschien helpen

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Bedankt voor de tips. Via Google kan ik niks concreets vinden (ik zoek ws gewoon verkeerd), maar ik blijf proberen. Ik ken helaas ook niemand (meer) die zich bezighoud met inzamelingen voor 3e wereldlanden oid. Ik bedenk me nu dat ik misschien via de kerk hier nog wel wat kwijt kan voor een rommelmarkt ofzo. Ga ik ook nog even achteraan :)

5. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
  6. Triskele

Triskele Niet meer actief

wij bewaren de kindjes hun knuffels allemaal (nu nog op hun kamer natuurlijk ) en straks boven en als ze dan groot zijn mogen ze zelf kiezen wat ze ermee doen.. (weggeven aan een goed doel hoogstwaarschijnlijk)

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Sil z'n knuffels gaan ook niet weg, hoor :) Dit zijn allemaal nog oude knuffels van mijn man en mij :D

@all: bedankt voor de links en tips! Moet iets tussen zitten, zou je denken, dus ik ga er achteraan.

8. PBA

PBA Bekend lid

22 feb 2010
    711
    0
    16
    Mijn moeder had blijkbaar al mijn knuffels nog bewaard met het gevolg dat toen jayden geboren was ik beladen werd met oude maar goede knuffels. Hoefde dus niks te halen, want kreeg uiteraard ook nog wat. denk dat ik de goede nog zal bewaren. De versleten zijn gewoon te gaar en gaan weg.

9. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik geef ze als ik ze niet meer gebruik aan de brandweerkazernes in de gemeente hier!
    Ik heb best wat bekenden bij de brandweer zitten,en helaas komen ze vaak bij ongevallen of branden waar kleine kinderen bij betrokken zijn,die krijgen dan als troost of als afleiding een mooie knuffel!

10. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    misschien een peuterspeelzaal/kinderdagverblijf bij jou in de buurt?

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat een geweldig idee zeg, super :)

Deel Deze Pagina