Eindelijk ongi geworden......!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jette, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Ik heb een prettige mededeling op dit forum,

Meiden ben eindelijk ongi geworden, zat er al een tijdje op te wachten na mijn curretage, MAAR HET IS ER! JIPPIE

Eindelijk een nieuwe start, hoop dat mijn cyclus op regel is nu en dat dit het teken is dat mijn lichaam klaar is voor een nieuwe zwangerschap!

Ik ben blij! :) :) :) :)

Jette

2. Tineke

Tineke Actief lid

10 nov 2006
    269
    0
    0
    Gefeliciteerd jette.

wat fijn voor je. en nu hopen op een goede cyclus zonder :evil:

Liefs,
    Tineke

3. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Jaaaaaaah Jette, jippie! Ik was ook zo enorm blij en opgelucht toen ik ongi was geworden. Je kunt er nu weer voor gaan!
    Heel veel klusplezier (na 12 december ? ;) ) toegewenst, maar dat zal wel lukken.

Jij bent trouwens toch wel netjes op tijd ongesteld geworden.

Liefs,
    Marla

4. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Thanks meiden, ben zooooooooo opgelucht!

ja volgens mij ben ik netjes op tijd ongi geworden, vijf weken na de curretage en weer op mijn vaste dag de donderdag!

nu achteraf kan ik zeggen dat het snel gegaan is maar toen ik er op zat te wachten duurde mij elke dag te lang!

ben zzzzzzzzzzzzzzzzzzooooooooooooooooo blij!

hoe gaat het met jou tineke?

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gelukkig meid.
    ik hoop dat je weer snel zwanger bent.
    liefs chantal.

6. Gwenn

Gwenn Lid

5 dec 2006
    71
    0
    0
    Fijn om te horen!
    Ook ik was superblij met mijn ongi na de mk.

Jullie kunnen er weer voor gaan en hopelijk met succes! :D

7. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Dank jullie wel meiden!

we gaan er weer volop tegen aan!
    ;) ;) ;)

jette

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Wat fijn Jette, eindelijk weer een stapje vooruit, met de neus op de toekomst gericht!

Amber

9. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Jette, ben blij voor je dat je ongi geworden bent mooi op tijd, het wachten duurt zowiezo al zo lang!

Een nieuwe start, succes!

flyke

10. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    En Jette, ik kan het niet laten, maar ik zie dat je een cyclusbanner hebt genomen. DAT voelt goed, he? Ik was er ook bijna trots op!
    Maar ja, we zullen wel weer snel een hekel aan dat ding krijgen en verlangen naar een nog veel leukere banner!

Liefs,
    Marla

11. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey marla,

ja ik kon het niet laten om zo'n banner te nemen, maar ik realiseer me terdege heel goed dat je gelijk hebt, nu uitkijken naar de volgende stap!

Maar deze heb ik in ieder geval te pakken!

liefs jette!

12. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey meiden,

nou heb een kl*ten weekend achter de rug, vorige week was
    ik nog helemaal lyrisch dat in ongi geworden was, nu ben ik
    volgens mij compleet leeggelopen!
    Sorry voor het onprettige verhaal maar heb zulke bloedingen gehad dat een tampon en maandverband het niet tegen konden houden, er zaten stolsels etc. bij, komt jullie dit bekend voor na een curretage?

Ik vind het allemaal een beetje vreemd, want bij een curretage wordt je baarmoeder toch helemaal schoongemaakt, waar komt dit allemaal vandaan ?

groeten Jette

13. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Jette,

Het komt mij persoonlijk niet bekend voor. Ik had maar een paar stolsels en geen weefsels in mijn ongi en ook was het niet heftiger dan normaal. Ik heb wel begrepen dat het een stukje heftiger kan zijn na een curettage. Waarschijnlijk is er dus niets vreemds met je aan de hand.

Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je een kl... weekend achter de rug hebt. Ik heb dat 2 weken geleden gehad toen ik opeens weer zo'n vreemde bloeding had. Ons lichaam werkt echt anders als voor de curettage! Ik heb me maar een beetje erbij neergelegd, maar als je het niet vertrouwd, neem dan contact op met de gyn.
    Hij zal je waarschijnlijk wat geruster kunnen stellen.

Liefs,
    Marla

14. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hey Jette

ik maakte mij net zorgen omdat ik minder ongi was na currettage dan voorzien, ik dacht dat het veel heftiger zou zijn, mijn ongi was ook iets korter of normaal en iets minder heftig, maar goed, ik heb me erbij neergelegd, ben blij dat ik eerder dan verwacht ongi geworden ben, ik zou me persoonlijk geen zorgen maken, de ongi duidt aan dat je lichaam terug in orde is! Maar als je twijfelt, eens bellen naar gynae kan zeker geen kwaad!

groetjes
    flyke

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Dank jullie wel meiden, maak me op zich niet zo'n zorgen, ben het met flyke eens ik ben ongi geworden dat is wel een goed teken.

Maar ben aardig verzwakt door het vele bloedverlies, voel me momenteel zwak, duizelig, en niet echt toppie, ook ben ik weer super emotioneel, maar ja zal er allemaal wel bijhoren!

Ik hoop maar dat ik binnen kort weer de vrolijke jette ben van voorheen, momenteel is dat ver te zoeken!

liefs
    Jette :cry:

16. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Jette

misschien eens bij huisarts langs gaan, misschien ijzertekort of zo door het vele bloedverlies? of extra vitaminetje nemen, misschien ook wel een klein griepje de ronde aan het doen of zo?

sterkte/beterschap
    flyke

17. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hi Jette,

Als ik jou was, dan zou ik de pot appelstroop maar eens uit de kast halen. Dat heb ik tijdens mijn bloedverlies ook gedaan. Inderdaad heb je misschien een tekort aan ijzer, door al dat vele bloedverlies van de laatste tijd.

Wij zijn natuurlijk hiervoor al lang niet meer ongi geweest, en vergeten dan bijna de symptomen van PMS. Emotioneel zijn hoort inderdaad nou eenmaal bij een ongi, he? Jammergenoeg wel ;)

En ik weet zeker dat je straks weer de oude, vrolijke Jette bent. Het heeft gewoon wat tijd nodig.
    Ikzelf voel me de laatste weken super goed en ben enorm opgewekt, kan de hele wereld voor mijn gevoel aan. Dat komt bij jullie ook weer helemaal goed. Hier moet gewoon de tijd overheen gaan. Voor nu heb je daar natuurlijk niets aan, maar misschien kun je er toch een beetje aan optrekken.

Veel sterkte!

Marla

18. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    En oh ja, Jette, ik was nog een ding vergeten: als je je ellendig voelt, dan kun je het altijd aan ons laten weten. Wij zijn er hier voor je!

Liefs,
    Marla

19. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Bedankt meiden,

jullie zijn hardstikke lief,
    heb gisteren de hele avond op de bank gelegen met behuilde ogen, voelde me zwak lichamelijk en geestelijk uitgeblust.
    Kwam geen boe of bah van af!

Moet zeggen voel me nu al weer wat beter, het is soms net of je twee stapjes naar voren doet en 1 stap naar achteren!

Heb mijn afspraak in het ziekenhuis afgezegd, ben nog steeds ongi en dan kunnen ze het onderzoek niet doen!
    Ben trouwens ook wel even zat van het gefrut aan en in mijn lijf!

Liefs
    Jette

20. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hey Jette,

Het komt er nu goed uit, he? Maar bedenk je wel dat 2 stappen naar voren, en 1 terug een positief saldo geeft: dat is in ieder geval toch nog 1 stap vooruit!

Heb je de afspraak echt afgezegd, of heb je hem naar een later tijdstip verplaatst? (zou wel fijn zijn als je niet meer hoeft, dan ben je er even vanaf).

Liefs,
    Marla

Deel Deze Pagina