de angst slaat nu weer toe

Discussie in 'Miskraam' gestart door jet75, 6 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi Jet,

Succes, zometeen! Ik hoop op goed nieuws voor je.

groetjes,
    Marla

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Benbenieuwd hoe het is gegaan! Ik hoop alles goed!

3. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    :) Alles was helemaal in orde ik ben 27-6 uitgerekend. Alles zat erop en eraan. Ik ben dolgelukkig!

liefs
    Jet

4. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Hai Jet75

Super leuk voor je. Echt proficiat. Ik ben zelf ook redelijk nerveus ook omdat je al deze verhalen leest en ik heb 30/11 een echo gehad en er klopten 2 hartjes en alles was in orde.
    Afgelopen vrijdag is me bloedruk gemeten en me gewicht. Alles was goed maar toch blijft die bezorgdheid. Als het goed is ben ik vandaag 12 weken. mijn bevaldatum is 26-6-07. 28 december moet ik weer voor een echo en hopen dat alles nog steeds goed is.

Meiden die bezig zijn na een miskraam, ik hoop voor jullie dat 2007 een goed jaar wordt en dat iedereen zwanger mag raken en een gezond kindje mag baren

xx jessey

5. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoi Jet dat is fijn nieuws om te horen dat alles goed is met de baby. En nu lekker genieten.

6. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Fijn Jet, om te lezen dat alles goed is. Proficiat en geniet er van!

7. Gwenn

Gwenn Lid

5 dec 2006
    71
    0
    0
    Super Jet! Proficiat! :D :D

Nu kun je weer lekker gaan genieten!

8. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Jet,
    blij te lezen dat het toch goed verlopen is, de gevaarlijke 12weken zijn zo goed als voorbij, nu maar PROBEREN genieten!

succes
    flyke

9. jet75

jet75 Fanatiek lid

14 jul 2006
    1.015
    0
    0
    zelfstandige
    meiden bedankt voor die lieve woorden.
    Ik ga inderdaad proberen te genieten maar goed angst zal er altijd wel een beetje blijven, ik denk dat die pas echt weg is als ik ons kindje in mijn armen zal hebben gezond en wel.

ik wil iedereen die na een mskraam zwanger proberen te worden heel erg veel sterkte wensen en een hart onder de riem steken!
    @ jessey dat is ook super mooi nieuws en nog wel twee!
    Meiden nog maals heel erg bedankt.

dikke X
    Jet

10. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Oh Jet, wat zul jij enorm opgelucht zijn! Yes, ik ben echt blij voor je! Volgens mij heb je nu echt de meest risicovolle periode achter de rug, maar ik kan me goed voorstellen dat je pas echt opgelucht adem haalt als je bevallen bent.
    Geweldig, joh en vandaag ook nog eens de magische grens van 12 weken bereikt! Ik zou jezelf maar eens lekker verwennen met een etentje met je man (ZONDER wijn helaas ;) )

En Peeetje, ik weet niet of je dit nog leest, maar het lijkt nog steeds goed met je te gaan. Ik blijf duimen dat ook jouw echo aanstaande donderdag goed is, en dat je weer opgelucht kunt ademhalen.
    Laat even iets weten!

Liefs,
    Marla

11. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Lieve Jet en Jessey, wat fijn om te lezen dat alles in orde is met jullie kindjes!

Ik herken jullie onzekerheid maar al te goed, de eerste 12 weken van mijn zwangerschap - na 3 achtereenvolgende miskramen - kropen voorbij. Die onzekerheid zal altijd wel een beetje blijven. Bij mij is het een stuk minder geworden vanaf het moment dat ik ons kindje begon te voelen.

Mijn man heeft nog wel heel lang last gehad van zijn onzekerheid. Zeker de eerste weken is hij toch afhankelijk van wat er op de echo te zien is, wat er via de doptone te horen is en wat jij hem vertelt over wat er gebeurt in jouw lijf. Maar hij kan het kindje nu ook voelen en hij ziet mijn buik groeien en soms bewegen, dat is voor hem ook een hele geruststelling.

Ik ben mij door het gebeurde steeds beter gaan realiseren dat het toch echt een wonder is om een kindje op de wereld te zetten, en ik geniet nu met volle teugen van de zwangerschap.

Veel succes meiden, hopelijk lukt het jullie om de knop om te zetten en ondanks de onzekerheid toch te genieten van jullie zwangerschappen!
    Groetjes, Wendy

Deel Deze Pagina