Hallo, Ik merk sinds dat ik gestopt ben met de pil dat veel dingen anders worden soms denk ik echt AAAh waar ben ik aan begonnen! Mijn mannetje heeft al een kindje van zijn ex vriendin toen hun stopte met de pil was het in 1 maand raak... Wijzelf zitten nu in ronde 3 en hij zei pas tegen mij dat hij zich verbaasde over het feit dat ik nog niet zwanger ben omdat het de vorige keer zo snel ging Maar als ik dan aangeef dat het "tijd" is om te klussen houd hij daar geen rekening mee.. Pff dat komt over op mij als: Jij kunt niet snel zwanger raken maar Ik wil er ook niets voor doen Want denkt hij dat ik in mijn eentje zwanger kan worden of 1 keer klussen rond de vruchtbare tijd... Lijkt ook wel alsof we minder klussen nu dat we bezig zijn met zwanger worden dan daarvoor, al die twijfels en misschien ook wel hersen spinsels ik word er gek van! En er over praten lukt helemaal niet met hem. Ik krijg zoveel tegenstrijdige signalen dat ik niet meer weet wat ik moet doen of denken en nu dat we bezig zijn vind ik het juist ZO belangrijk om te weten wat er in de ander omgaat! Begin er ook een beetje depri van te worden weet gewoon niet meer wat ik moet doen.. (kan ook van ontpillen zijn wie weet..) Sorry voor mijn verhaal maar doet me wel goed om even mijn verhaal kwijt te kunnen! De rest houd ik nog maar voor me om jullie te sparen liefs Z
Hoi Zomaar.... Jeetje meis, wat een twijfels allemaal.... En jullie zitten pas in ronde 3 en nu vraagt hij zich al af waarom je nog niet zwanger bent? Niet echt leuk van 'm... Mannen zijn wat dat betreft ook echt botte wezens hoor! Ik zou als ik jouw was gewoon eens met 'm om de tafel gaan zitten, zeggen wat je voelt en dat zwanger worden niet vanzelfsprekend is... En dat het voor jou belangrijk is om te weten hoe hij zich voelt enz.. Dat moet te doen zijn, toch? Ik duim voor je meis...en weg met die onzekerheid!...Jouw tijd komt nog! Dikke knuf, Nies
hoi ik ben het met nies eens, ga eens om tafel zitten met hem, hij zal toch wel een keer moeten snappen dat je het niet alleen kan. eel veel succes meid
Dank je meiden! Alleen heb ik dat helaas gisteren geprobeert maar hij is zo een wezen dat puur op verstand afgaat en niet "om" kan gaan met gevoel en dat dus ook niet begrijpt als ik uitleg hoe ik me voel. Krijg ook geen echt antwoord als ik hem om zijn gevoelens vraag.. hij is echt wel lief daar gaat het niet om maar gevoelens hij heeft ze wel maar wil er geen woord aan vuil maken laat staan met mij delen! Toen ik er dus over begon kwam hij dus op de proppen met tje snap er niets van mijn ex was zo zwanger... Nou ik was in staat om te zeggen nou misschien had je met HAAR wel sex op de juiste dagen DEUHHHH denk ik dan wat heb IK daar nou aan.... Zou het misschien een teken zijn dat hij het niet echt wil (hij zegt van wel en komt zelfs met babynamen op de proppen) wat denken jullie?
blijft wel moeilijk hoor je zou denken dat ie niet wil maars als ie met namen aan komt is ie er toch bewust mee bezig. ja weet het niet meid. misschien zelf ff niets meer zeggen maar toch je ovu in de gaten houden en dan toch maar proberen om te klussen maar zonder te zeggen dat het nu moet sterkte
Idd daarom is het ook zo vervelend ik weet niets zeker en kan daar ben ik bang ook niet achterkomen op deze manier... Helaas is hij de laatste tijd ook amper te verleiden, hij gaat op bed liggen en slaapt binnen enkele seconden... was voorheen ook wel anders was niet van me af te slaan
Ik wil niet pessimistisch zijn maar weet je zeker dat je met hem een kindje wil? Als ik jouw verhaal zo lees dan heb ik het idee dat je soms twijfelt aan jullie relatie of zijn liefde voor jou. Als ik het mis heb dan spijt me dat ontzettend hoor! Los van dat alles is het stom van hem om te zeggen dat hij het gek vind dat je 'nog niet' zwanger bent! De meerderheid van de vrouwen raakt echt niet binnen 3 maanden zwanger volgens mij! Kijk hoeveel vrouwen hier al weet ik hoe lang hun best doen!
Hoi zomaar, Wat ontzettend balen voor je zeg. Het is erg moeilijk om je als buitenstaander advies te geven, maar ik denk dat als je aan kinderen begint je het ALLEBEI graag moet willen. Stel nou dat het nog heel lang duurt (hoop het niet voor je) maar dan moet hij er toch voor je zijn om je te steunen, zwanger worden/zijn doe je toch echt met zijn tweeen. Tja en als hij dan niet wil op de juiste dagen dan wordt het wel erg moeilijk om zwanger te worden. Misschien moet je het even laten rusten, misschien heeft hij nare herrineringen aan de zwangerschap van zijn ex en is hij bang dat dit weer gebeurd (weet ik niet hoor) maar misschien heeft zijn gedrag hier mee te maken. Over een tijdje zou ik toch weer met hem gaan praten, want zo gaat het ook niet goed. Hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes essiee
Zit hem dan misschien niet wat anders dwars...? Zoals het nu klinkt lijkt het me niet echt een stevige basis om zwanger te worden, maar misschien zie ik het helemaal verkeerd.. Of hij nou wil of niet, ik zou toch met hem praten. En anders zeg je iets in de trant van, als we nu niet even erover kunnen praten gaat het hele feest niet meer door! Misschien helpt het? Succes!
Hallo, Nee daar twijfel ik niet over.. ik weet dat hij van mij houd hij zegt dat wel heel vaak.. dat lukt nog net Het is het feit dat hij niet over dingen kan praten wat met gevoel te maken heeft hij heeft een heel groot en slim hersen en DIE gebruikt hij helaas te vaak bijvoorbeel ipv zijn gevoel. Dat is gewoon erg lastig en moeilijk omdat vrouwen dan vaak naar een eigen antwoord op zoek gaan als je hem niet direct van hem krijgt overal op letten conclusie trekken vervolgens erin gaan geloven maar niet zeker weten of het wel de juiste conclusie was Hmmm snap je wat ik bedoel.. En tja blijkbaar denkt hij na zijn eerste kindje GOH kindjes maken tja daar draai ik mijn hand niet voor om dat is me als eens eerder gelukt in 1 maand maar ja helaas is dat meestal niet zo en dat weten wij maar hij ging daar gewoon vanuit dat het meteen of Heeeeeel snel raak zou zijn! Liefs
He meis, das inderdaad niet zo leuk zo op deze manier. Proberen zwanger te worden moet eigenlijk leuk zijn en hij zou zeker geen vergelijking moeten maken met zijn ex.....! Iedere vrouwenlichaam zit anders in elkaar en dat moet hij maar respecteren. Wij zijn onderhand al in de 9e ronde en hoe groot de teleurstelling ook elke maand is, als we nog niet zwanger zijn, we doen het wel samen. Een kindje maken is het meest intieme wat je kunt doen samen. En daar heb je toch echt de inzet van allebei voor nodig. Ik hoop voor je dat hij echt wel gemotiveerd is om een kindje te krijgen, maar als ik je berichtje zo lees, betwijfel ik het. Heel veel sterkte verder en probeer er inderdaad nog eens over te praten, misschien is hij op een ander moment wel bereid zijn gevoelens te delen! Liefs Daffie [/i][/b]
Hoi essiee, Ben bang dat jij best goed advies kan geven van een afstand Want hij heeft idd met zijn ex heel veel meegemaakt zo heeft ze gelogen toe ze stopte met de pil... ze kon niet zwanger raken zei ze (geen eierstokken) Maar het is zo vervelend dat hij nu instemt en ik ben eerlijk dat hij dat dan zou spiegelen op mij Liefs z
Wat een streek heeft zijn ex hem geleverd zeg! En ze wist dat ze wel eierstokken had en dus naar alle waarschijnlijkheid wel vruchtbaar zou zijn? Dus als ik het goed begrijp was zijn eerste kindje niet een heel bewuste keuze? (los van of het gewenst of welkom was/is)
Idd ze wist het wel maar hield hem gewoon voor de gek.. Het kindje woont nu ook bij ons en is dus wel degelijk achteraf welkom hij is super trots op hem! Maar ja dat mens spoort niet helemaal denk ik dan maar! liefs