Hier gister avond gezellig film marathon gehouden met mijn vriend. Even lekker samen ontspannen tussen alle drukte door. Begint nu echt dichtbij te komen. Ons mannetje is af en toe ook lekker druk aan het bewegen en schoppen.
Hier nog geen tekenen,ben ook morgen 35 wk dus die kleine moet nog wel ff binnen blijven over een maandje is ze alwel geboren,spannend!
Moet zeggen die kleine is vandaag wel extreem veel drukker dan normaal en door z'n bewegingen krijg ik wel steken en krampen bij m'n liezen
Hier gebeurt ook van alles.. heb ook een raar gevoel van onderen weet niet hoe ik het moet beschrijven.. vannacht ook last van me buik gehad en nu ineens pijnlijke borsten.
Ik had vannacht ook erg last van een harde gespannen buik, normaal trekt het weg als ik ga liggen maar nu niet. Misschien is de kleine ingedaald want ik voelde heel veel druk van onderen. Ook had ik lichte rug weeën 2 uur lang maar dat stelde nog weinig voor.
Hier ook nog niet ingedaald, maar met 2e kindje kan dat zelfs nog tijdens de bevalling, gelukkig @steeciaantos: overmorgen al trouwen, wauw! Ben je al zenuwachtig? Heel cliche, maar geniet ervan want de dag is zo voorbij!!
Goedemiddag dames, Ik ben een van die vervelende meelezers Zal proberen wat vaker te gaan reageren, wel zo gezellig Hier nog geen last van voorweeen, wel heb ik af en toe het idee dat de kleine juist wat minder druk is. Misschien doordat hij minder ruimte heeft? @Sunshine: ongelooflijk hoe ze even vertellen dat je je maar niet zo aan moet stellen, echt belachelijk!! Ik was denk ik echt uit mijn slof geschoten (al had dat vast ook weinig uitgehaald) @Steeciaantos: trouwen! Wauw geweldig gefeliciteerd.
Zow meneertje zn Porsche opgehaald hihi..super gave kinderwagen en maxicosi. .past geweldig bij elkaar qua kleur..donkerblauw
Sunshine niet over je heen laten lopen he. Jeuk is zo vreselijk. Toen mn moeder van mn kleine broertje zwanger was werd ze echt gek vd jeuk. Ze zat zich met messen te krabben. lieke mooie auto! Hier is kleine meid juist ook enorm rustig. Vluchttas staat ook klaar, zeg maar koffer. We moeten zelfs nog het beddengoed meenemen dus het is een reuze tas. Logeertas voor grote meid ook klaargezet. Just in case off want ze mag nog wel een week of 5 blijven zitten.
Flowie: ja het had weinig nut maargoed doe het nu maar zonder iets vanmorgen nog wel geprobeerd met de zalf maar was zo stroef geworden dat Vl me moest helpen met me broek uit trekken toen ik na het toilet moest -.- Lieke: leuk ! Heb je foto? Hier even met Vl de stad in geweest, trui gehaald en nieuwe schoenen. Elke keer last van m'n buik met lopen dat we na een uurtje maar weer gegaan waren. Eenmaal in de auto nergens geen last meer van
Ooooh gaaf!! Ik wil dat volgende week gaan doen!! Is het goed gelukt? Had je zo een gipspakket? Of gewoon gipsrolletjes gehaald? Heb je nog tips???