Hier gister flink last gehad van voorweeën. Zit helaas nog wel hartstikke dicht. Ben benieuwd wanneer het gaat doorzetten Ik reken nog maar nergens op dat kan het altijd nog mee vallen haha
@Musty heftig verhaal..maar eindelijk nu je mooie meisje bij je en lekker ervan genieten @ Want2be nou indd kan erg frustrerend zijn hoor dat voorwerk. .had k ook last van maar zat ook potdicht. .hoop dat t snel doorzet hoor! Hier zometeen Jayvin in bad doen en dan voeden en strax er even op uit..even naar buiten is heerlijk weertje..ml gaat morgen weer werken na 2 weken..dus ben alleen met mn manneke voor t eerst..ga m morgen ook even laten wegen op het cb..kijken wat ie gegroeid is dmv de bv
Huh.... hoe weet je dat het gisteren niets gedaan heeft en nog dicht zit? *of is dat een hele domme vraag *
Nou zeg allemaal voorweeen. Hoe voelt dat dan? Ik heb hier wel vaak pijn in m'n buik en soms wat steken en krampjes maar dat blijft vaak een langere tijd. Wanneer heb je voorweeen? Zijn dat echt weeen waar wat langere tijd tussen zit? Ik doe t 40 weken dansje...nouja dansen lukt eigenlijk niet meer haha
Haha ik wou hetzelfde vragen hoor! @Sientjes ik had vorig weekend lichte weeen: krampen die ik nog niet weg hoefde te zuchten maar wel regelmatig kwamen en weer gingen (ieder kwartier ongeveer) en op een gegeven moment zwakten ze geheel af tot niks... Bij mn eerste zwangerschap nooit enig voorwerk gehad,toen barste het gewoon los ineens. Nu verder ook niks meer aan t rommelen hier Mama's en bijna-mama's;een fijne dag vandaag!
Inderdaad pijnlijk krampen, soms onregelmatig (om de 5-10 min), soms onregelmatig, ik hoef ze nog niet weg te puffen maar ze zijn wel zo pijnlijk dat ik niet kan slapen.
Ik sla heel even het bevallingsverhaal over en lees die na mijn bevalling ... Lijkt me vervelend ja die voorweeen wat niet doorzet! Succes! Hier weinig tot geen actie, we wachten maar af...
Mooie foto! 40wk heb ik niet eens gered deze keer . Hopelijk hoef jij ook niet lang meer te wachten..
Moooooi Sientjes! Echt niet giga ofzo. Ook leuk wat je aan hebt! Dat plooit al mooi terug Lieke! Daar hoop ik ook op
Mooi siente! @lieke. Wow die is al flink geslonken @musty: heftig meid..hopelijk breekt er nu een rustigere periode aan. voorweeen, heerlijk he. Heb ze ook al dagen. Net ook mooi geregistreerd op de ctg. Maar tzet niet door. Dochterlief zegt dteeds dat ik vanavond ga bevallen. We zullen zien..
Wat hebben jullie snel al platte buiken!! Kan me niet voorstellen dat mijn buik gelijk weer word zoals ie was.
21 april om 17:53 zijn wij trotse ouders geworden van dit prachtige mini mensje. Haar naam is Jaelynn Neomi weegt 3958 gr en is 50 cm groot! Lekkere flinke meid