Gefeliciteerd newbornstar! Wat een schatje!!!! Ze poseert al mooi voor de foto mry dr handje haha. Super schattig!!
Gefeliciteerd newbornstar! Wat een prachtig meisje! bevalling goed gegaan? Geniet van je kraamtijd! Mooi om te zien hoe jullie buiken weer klein zijn,wel raar hé dat de kleine nu niet meer in je buik zit? Mis die bewegingen echt wel! Hier gaat alles goed,herstel gaat buiten mijn verwachting goed,voel me goed en de jongens zijn zo lief voor hun zusje...
Goedemorgen dames! Newbornstar gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter geniet van je kraamtijd!
Net controle gehad. Kleine is nog steeds niet ingedaald. Grrrrrr. Vanwege me bekkeninstabiliteit heb ik straks een afspraak bij de osteopaat. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Helpt een osteopaat? En me bloeddruk is te laag.. maar voor de rest alles goed. Wordt het wachten wel beu. Alle bewegingen die de kleine maakt doen pijn, want hij zit nog zo hoog.. en door bekkeninstabiliteit kan ik bijna niet lopen...
Newbornstar gefeliciteerd! Loqka spannend zeg, wie weet... Nou Zwaluw ik hoop voor jou ook dat het niet lang meer gaat duren. Hier nog steeds niks, vanmiddag weer controle.
Vervelend zeg! Hier zijn de bekken juist veel meer pijn gaan doen na indalen gek genoeg... Osteopaat heeft bij mijn dochter toen ze 3 weken oud was super geholpen!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter,Newbornstar! Wat een moooooie foto! Oeh spannend Loqka. Dan kom ik regelmatig even spieken hier vandaag Net terug van controle. Baby ligt er nu goed klaar voor,vorige week nog niet helemaal vast maar nu wel. 2 mei zou ik weer moeten komen,ben benieuwd of ik dat nog ga halen
Alle nieuwe mama's gefeliciteerd! Pfff dat wachten... Ik word zo langzamerhand best nieuwschierig! Net terug van controle. Alles zag er weer goed uit. Goed volgroeid kindje in de buik. Heel erg benieuwd wanneer het hier eens gaat rommelen. Maandag mag ik weer voor controle. Succes iedereen! En een fijne dag!
Leuk om telkens die berichtjes van geboortes tussendoor te lezen. Succes voor alle dames die nog moeten!!
Hier vandaag wezen wandelen met de duowagen. Na 20min lopen achter die wagen, wordt het echt een work-out! Halverwege jas uitgedaan, nog steeds klotsende oksels bij thuiskomst. MAAR... lekker gewandeld, heerlijk *geniet* momentje! Wat fijn dat we straks allemaal de zomer ingaan met onze beebs! Mijn oudste zoon is van eind augustus, 2 maanden later had ik m'n winterjas al aan. Nu lekker genieten van het mooie weer!
@newbornstar... ook hier van harte proficiat met jullie meiske! @loqka.... hoe gaat het? *nieuwschierig* @zwaluw... fijn dat de kleine het goed doet, en enorm balen van je bekken hoe was het bij de osteopaat? @sientjes... mooie buik! en hoe was de controle? @foto's .... thnx!! was voor mij ook de eerste keer zo'n kleintje er goed op te krijgen meestal peuter en kleuter maar voor een eerste keer ben ik blij met het resultaat! @buik... gaat echt snel heh zo ben je een skippiebal en zo weer plat.... op wat slap huid na
Gefeliciteerd Newbornstar! Nu lekker genieten van de kleine! Hier nog geen verandering. Boodschappen doen is wel vermoeiend nu vind ik. Snel harde buik en gevoel alweer te moeten plassen. Nog even volhouden en dan is ze er eindelijk! Morgen controle.