Ongelofelijk. De osteopaat... heeeeel voorzichtig te werk gegaan met mijn bekken. Alsof hij me aan het aaien was. Deed na afloop wel erg veel pijn. Vriend moest me uit de auto takelen. Maar nu voel ik al wat verlichting. Hoop dat het beter word. Mijn bekken stond teveel asymmetrisch.. en hij probeert het weer goed te krijgen. Zodat de baby ook misschien nog indaald voor me vliezen breken. Ik ben jaloers op de dames die al lekker buiten wandelen met de kleine!! Gelukkig hoeven wij niet in de zomer, in de hitte met een bolle buik rond te lopen!!
Musty: Is inderdaad best lastig om de kleine mooi op de foto te krijgen. Ik heb me er een paar dagen terug ook aan gewaagd maar vond het moeilijk om de kleine er goed op te krijgen zonder speen.
Ahhh wat een poepie zeg sheann!! Ik zal eerdaags ook ff foto oploaden vn onze meid,heb de camera nog niet leeggehaald.
Wat mooi Sheann! Vandaag Jayvin laten wegen bij het cb. .hij is nu 3600 gram! Vorige week maandag woog ie 3310..dus 290 gram gegroeid in 1 week tijd Bekijk bijlage 390130
Ooh wat een mooie foto's allemaal van de baby's Bedankt! Controle was goed, ik stond snel weer buiten. Gewoon afwachten meer kunnen we niet doen.
wat een droppies allemaal! @sientjes.... fijn dat de controle allemaal goed was/is! @zwaluw... fijn dat het iig wat verlichting geeft
ik heb vandaag dan eindelijk mn bevallingsverslag in handen.... vraag niet hoe dat gelukt is maar er klopt niets van t is even achteraf snel ingevuld geworden wat nog onthouden was omdat t k*t systeem niet werkte paar dingentjes klopte rest alleen maar meer vragen gegekregen... dr apgar score was 8 geen idee waarom....ja ze zag blauw en paars maar na 10 min scoorde ze toch wel beter na mijn idee duur uitdrijving hebben ze 0:01 ingevuld t was snel maar zo snel.. verder telefoon kinderarts geha, en alle bloeduitslagen zijn goed, en ze compleet gezond verklaard altijd lekker! morgen hoop ik even snel te gaan wegen op kantoor, aangezien ze nog steeds niet op 'geboorte' gewicht was afgelopen vrijdag
Wat raar musty! Ik las al zoiets op fb ja hier ook niet alles ingevuld hoor! Navelstreng om z'n nek staat er niet wat ze juist zijden bij bevalling maar staat wel hoofdligging : afwijkend wat ze juist weer niet verteld hadden:s Hier net gaan douchen en zag dat m'n wond niet gelekt had sinds de laatste keer spoelen eind vd middag dus meteen gebruik van gemaakt en de kleine man meegenomen onder de douche en hij vond het heerlijk! Helaas kwam hij daarna om 22.00 uur al dat hij eten wou maar hij moet toch echt even wachten gelukkig kunnen we hem met een speentje en knuffelen rekken anders komt hij op 2 nachtvoedingen uit
Goedemorgen dames! Hier nog niks aan de hand heb dus mijn slijmprop in delen verloren wel wat heftigere krampen gister maar het heeft niet doorgezet! Nu ook wat krampjes dus afwachten....... Spannend!!! Wat een lieve foto's heb ik voorbij zien komen wees er trots op! Fijne dag dames!
Heerlijk om die schattige babietjes te zien.. @loqka. Balen meid. Hier blijft het ook alleen maar gerommel en zet het gexoon niet door. Rommel dan niet, dan hoop je ook niks he. Grr in iedergeval ben ik nu ook gestopt met werken!!! Yeah eindelijk...
Heb balen loqka en duimelijn! Hoop dat snel doorzet bij jullie en jullie ook kunnen genieten van jullie kleintjes
Wat een prachtige kindjes! Hier gaat ook alles goed,ik slaap ookk goed en mijn herstel gaat ook goed! Genieten dus!
Hoi dames, hier genieten van we ook volop, Vandaag mag e.ef voor de echo naar het ziekenhuis en gaan we kijken in hoeverre het niertje is aangetast of niet en of hij mag stoppen met de anti biotica. Duimen dat alles goed is. Bij mij is de buikwond een beetje aan het rommelen, ff in de gaten houden maar . Ik kom ook nog op twee nachtvoedingen uit , maar ik zet geen klok en laat hem zelf komen . Het is zo,n slaapkoppie dat ik genoeg reserves op de dag op kan doen . Vanmiddag voor het eerst met twee kindjes alleen thuis . Ben benieuwd hoe dat gaat ...
Pff hier vanaf een uur of 2 niet meer geslapen en veel beneden gezeten met buikpijn, rugpijn, harde buiken enz. Kon er niet van slapen. Nu iets beter, maar ben helemaal versleten dus ik hoop dat ik zo nog even een paar uurtjes kan slapen
Mooie foto's en sommige zijn alweer 10 dagen oud!!! Jeetje gaat snel zeg! Hier nog helemaal niks, geen voortekenen geen gerommel... Straks loop ik door tot de 42 weken, zo idee heb ik nu tenminste. Maar hopelijk komt het straks ineens en zijn er geen voortekenen nodig! We wachten maar weer ongeduldig af !
Superliefff al die mini baby foto's!!! Ook hier is het rustig. Lekker geslapen,dat doe ik gelukkig nog steeds
hihi nog even 1 zometeen naar de stad en leuke accesoires kopen (parelkettingen enzo) heb de smaak te pakken denk dat geen 1 baby in de buurt voorlopig veilig gaat zijn voor mij heerlijk om 'weer' zelf achter de camera te staan, kan ook weer in de meest onmogelijke posities @mjs... succes dalijk!! ik duim! @ maris... fijn dat het goed geneest! @loqka... aww had even goeie hoop! @nachtvoedingen... vanacht maar 1 x vind het eng de productie loopt nu zo goed... bij ons zoontje was het andere koek zat ik elk uur te voeden