De April 2014 Mama's #2

Discussie in 'De mama's' gestart door ikbien, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Hier vandaag controle gehad! Alles is goed ze zei dat ze niet verwachtte mij volgende week nog te zien maarja ze zeggen natuurlijk wat jij wilt horen! Als ik toch terug kom dan gaat ze mij strippen dan ben ik bijna 41 weken ( ben zondag uitgerekend!)
    De dagen duren nu echt lang omdat je zit te wachten pfff...

Wat een lieverdje maris!

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    aaahh wat een schatje!!

Nog geen nieuws van Steeciaantos. .ze is al even niet actief vandaag dus ik denk dat er wat gaande is. .heb zown voorgevoel dat ze bevallen is. .dat had k ook al met Newbornstar hihi. .toen zei k ook dat ze aant bevallen wws en jahoor dat bleek ook zo ;)

3. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Gets , vandaag de gehoortest gehad en die was dus negatief :(

Volgende week overnieuw , heb ff flinke jankbui , mijn man is nm gedeeltelijk doof , hoop zo dat het met t mannetje goed is , ben erg verdrietig ....

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jeetje mjs das zeker geen leuk nieuws..ik hoop dat t volgende week wel goed is!

5. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve foto Maris!

He bah dat is wel heel naar. Wat betekent negatief dan, dat hij helemaal niet hoort, of niet goed genoeg?

6. miep84

miep84 Niet meer actief

dat is inderdaad vervelend nieuws! Hopelijk lag het aan de apparatuur en valt het volgende week goed uit. Was bij mijn nichtje ook. Haar dochter testte ook negatief, een week van spanning en verdriet later, testte ze positief... ik duim voor je!

7. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Hij gaf helemaal geen signaal , dus heel kort door de bocht zou je dan dan zeggen doof , maar goed .slikken wn. weer doorgaan en open op een verkoudheid

8. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

ahh meis dat is kl*te :( dikke knuffels

9. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Weet iemand hoe het met Rozanne en steeciaantos is?

10. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Oh meid wat zal dat een spanning geven! Ik duim voor snel een positief resultaat...

11. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ik ben ook benieuwd!

12. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Oh... ik heb mijn 41 weken dansje 'gemist' ;)

Hoewel...dansje?!! :)

13. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @mjs
    Duim voor je dst ie volgende week goed is!
    @want2be
    Jouw kleintje zit ook nog lekker,hopelijk vlug actie ;)

14. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Goedemorgen dames:)

@ mjs ik hoop voor je dat volgende week de test positief is!

Heb goed geslapen! Van mij mag de kleine nu wel komen word het wachten zat! Wel nog steeds wat gerommel maar hij heeft het nog naar zijn zin in mijn buik denk ik!

Fijne dag dames!

15. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    @loqka,spannend! Ben benieuwd of je verloskundige gelijk krijgt!

@mjs Balen! Hier moest destijds de gehoortest ook nog een.keer over wegens geen signaal afgeven (2de maal duurde lang maar was het seintje net binnen de tijd) Ik geloof dat als bij een 3e oormeting het nog niet goed is,je een doorverwijzing krijgt. Dus ik duim voor je dat het gewoon domme pech was en dat het wel goed is!

@Want2be Hoera voor je 41 weken! Maar hopelijk beval je nu gauw

Steeciaantos ligt vast al lekker te babyknuffelen en bij te komen!

16. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    @mjs balen zeg. Dochterlief is ook nooit geslaagd voor de gehoortest. Maar haar oortjes doen het prima.

Vanochtend bij de gyn geweest. Na een week lang voorweeen wel 1cm ontsluiting. Dat schiet niet op. Wel gestript en het hoofdje ligt heel erg laag dus hij denkt dat het niet lang meer zal duren. Eventueel wil hij me maandag inleiden maar ik weet niet of ik dat wil.
    Zo en nu afwachten of er weeen komen!

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb gisteren nix gehoord van Steeciaantos. .heb wel berichtje gestuurd maar krijg er nix op terug..dus denk dat er wel wat gaande is..zal zo nog eens berichtje sturen..ze houdt het wel spannend zo ;)

18. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Hopelijk is de volgende hoortest wel goed en was het pech, succes!

Hier was ik een beetje chaggo want had ons meisje allang verwacht... We dachten namelijk rond 31 weken te bevallen ivm verleden... En nu zijn we al over de datum heen... Nooit gedacht!

Straks even lekker naar de ikea met m'n moeder, eventjes wat afleiding... Heb het even nodig! Gelukkig bijna weekend en dan is m'n mannetje er ook weer, dan is het altijd gezellig!

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Sorry ben er beetje laat mee..maar Steeciaantos is vannacht om 00.07 uur via een keizersnede bevallen van haar zoon Giovanni! :) bevalling duurde ruim 30 uur. .het fijne weet ik er niet van maar dat komt ze ons hier vast zelf vertellen ;)

20. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Fijn te horen dat ze bevallen is , maakte me wat zorgen , het is toch een beetje de puppy van de groep ;)

Geniet van Giovanni !

Deel Deze Pagina