Gave wagen lieke! Nu kan je niet meer wachten zeker om ermee te gaan lopen? Gipsbuik doe ik volgende week met 36 wk,heb ik met me jongens ool gedaan
@Maris thanxxxx kan zeker niet wachten. .staat te pronken in de woonkamer. .kan soms nog niet geloven dat ie daar over paar weekjes in ligt
Mooie wagen Lieke, snap dat je daar blij mee bent. Ik zit even in twijfel of ik de verloskundige moet bellen.... Ik voel de kleine man vandaag erg weinig, en als ik hem voel is het heel erg zachtjes. Ik ben net al in bad geweest om te kijken of hij daar wat actiever van zou worden maar ook dat niet. Wat zeggen jullie? Bellen?
Ja bellen Flowie!!! Beter 1x teveel, dan 1x te weinig!!!!! Dat zegt onze VK iedere keer weer, niet bezwaard voelen!! Geweldig, die gipsbuik Newbornstar !!!!! En Lieke, ik heb heel wat leuke foto's van jou voorbij zien komen van de zwangerschapsshoot, je nieuwe auto en de kinderwagen/maxicosi voor de kleine man! Heerlijk dat je er zo van geniet !! Hier ben ik vooral enorm emotioneel, de hormonen gieren door mijn lijf... vind het allemaal wel erg spannend worden, er staat ons een heel spannende tijd te wachten in het ZH met onze kleine... Heb veel behoefte om alleen te zijn en me terug te trekken, dekentje over me heen... lekker 'knuffelen' met de beeb in mijn buik...
Zodra jij twijfelt en vind dat je kindje normaal anders beweegt en meer beweegt zou ik bellen! Liever keer teveel dan te weinig
Herken het heel erg alleen is het bij jou een ander verhaal, Hier ook erg emotioneel spanning en geen behoefte aan andere om me heen, vind het erg spannend maar vraag me ook af hoe ik dit vol ga houden, maar nog eventjes de laatste loodjes Verder heb ik niet egt tips ofzo eigenlijk behalve doe waar jij behoefte aan hebt en als dat is om lekker alleen met je beeb te knuffelen dan is dat zo
@ Flowie daar zijn ze voor he vk's beter teveel dan te weinig.. @Rozanna thanxxxx ja het gaat nu steeds dichterbij komen. .vindt t steeds spannender worden nu maar snap ook jou. .gaat voor jullie toch heel anders worden als voor ons..voor jullie wordt het een zware en onzekere tijd..het idee dat je meteen je kleintje moet overdragen aan de medische wereld..pffff. .maar ze weten wat ze doen.. Hier heeft meneertje een duidelijk ritme gekregen..in de ochtend lekker uitslapen. .moet k hem wakker porren en krijg meteen een schop terug. .overdag voel k hem bewegen en draaien en savonds. .Partytimeeeee. .dan ist hek van de dam en verbouwd ie heel de boel..denk dat we een avondkind krijgen doet soms wel pijn die trappen en bewegingen. .auwie!
even kort berichtje tussendoor verjaardag van de kleine man vandaag uit voorgevoel al de hele dag wat gerommel en bloedverlies.... ben benieuwd voel de kleine verder wel goed
@Lieke Mooi wandelwagen hoor. Hier staat ie ook al beneden. Met alles er op en eraan. Kan niet wachten hahaha! @Rozanna Spannend hoor!!! Ik kan het me helemaal voorstellen. Probeer nog even te genieten en lekker te doen waar jij behoefte aan hebt. @Musty. Spannend....!! @Flowie, Bellen hoor!!! Zeker doen! @Sunshine ik kan ook helemaal geen mensen om me heen hebben nu. Wordt er mega onrustig van en voel me helemaal niet op mijn gemak dan. Kriebelig wordt ik er van. @Newbornstar mooi hoor!! @Hier. Wat wordt er weer veel gepost. Hihi Ben zeer benieuwd wie de eerste is die hier bevalt. Hier een klein druktemakertje. Het is dat ik zwaarder ben dan het kleine meisje anders zou ze me zo alle hoeken van het huis laten zien. Hihi Ze gaat soms zo te keer. De klap kwam gisteren toch harder aan dan gedacht. Kan vandaag amper lopen... Auwwww!
Op jullie advies toch even gebeld met de vk. Kon gelijk door naar het ziekenhuis voor een ctg en echo. Gelukkig maakt de kleine man het goed en begon hij op het laatst lekker actief te bewegen. Fijn dat ik toch geweest ben, kunnen nu weer rustig slapen @Musty spannend zeg Snap dat het voor jullie nog heel veel spannender is dan voor ons Rozanna. Als je de behoefte hebt om te terug te trekken moet je dat ook vooral doen. Genieten van dat kleine ventje in je buik, knuffel van hier!
Goed Gedaan Flowie! Zo ben je toch meer gerustgesteld @ikbien hier laat ie me echt voelen dat ie er is..heel mn buik gaat heen en weer en schopt alle kanten op..heb t idee dat k beurs ben vanbinnen hihi.. yippieeeeee 36 weekjes alweer wat gaat t toch hard zeg..kan niet meer wachten hoor tot de kleine man komt
fijn dat alles goed bleek flowie @rozanna... knuff en neem jullie tijd nu nog even voor alle hectiek begint. @bewegingen...hier heeft ze nog wat ruimte , ze is natuurlijk niet zo groot. maar ook hier slagbaden, ze probeerd zich elke keer ook letterlijk uit te strekken hier helaas niet doorgezet.... dus ben benieuwd
Spannend musty! 35 weken! nog eventjes! Morgen weer controle,hopelijk is alles goed en groeit ze goed!