Haha zie het al voor me. Hopelijk kan iemand die gesprekken van je overnemen of kun je ze verzetten! Gelukkig heb je weeen nu, hopelijk zet het door en ga je bevallen ipv sollicitatiegesprekken voeren hihi! Ik zal aan je denken, good luck!!! Jodda nee kan nog van alles gebeuren (gelukkig maar!)... Alleen dat afwachten is zo vervelend daarom stel ik me maar in op de 42 weken nu... Probeer ik te doen iniedergeval. M'n mannetje is ook al zo zenuwachtig, dan is het ook nog eens 3 kwartier tot 1 uur voordat hij thuis is (als er geen files staan). Nouja onze baby's komen eraan hoor dames! Gelukkig kunnen we elkaar steunen hier!
Nee daar heb je ook weer gelijk in, als dat dan een kans geeft op een natuurlijke bevalling is het misschien wel de moeite waard. Nou ik denk er nog even over na haha hopelijk hoef ik niet te kiezen en komt ze vanzelf. Vanavond weer controle bij de verloskundige, ben benieuwd wat ze gaan zeggen/wanneer ik overgedragen word aan het ziekenhuis (41 of 42) of ze het zelf over strippen gaan hebben, of ze kijken of er al wat gebeurd is etc etc... Fijne dag vandaag!!!
Ons kleine mannetje is wederom gezakt voor de gehoortest , ben zo verdrietig , dacht dat we ons portie wel gehad hadden . morgen naar het Sophia kinderziekenhuis voor zijn nieren , daar zijn we ook nog niet klaar mee natuurlijk ,er ligt nog een operatie in t verschiet , en daarna zijn oortjes , ik weet het ff niet meer hoor .
Heel veel sterkte! Wat is er met zijn nieren en Watvoor operatie moet er gedaan worden? Ik denk dat ik het even gemist heb sorry! Positief proberen te blijven voor jullie mannetje en hopelijk komt alles snel goed, dikke knuffel!
Wij konden moeilijk zwanger worden. Na de geboorte vn onze 1e ben ik niet meer aan de pil gegaan. Na 5 mnd zijn we weer in het ZH geweest voor n gesprek om traject weer te starten voor n 2e kindje. Uiteindelijk tussen alle medische dingen door, spontaan zwanger geworden toen de oudste 11mnd was. Dus 6 mnd over gedaan. Super blij want we dachten minimaal n jaar bezig te moeten zijn, wie weet wel 2 of 3 jaar. Uiteindelijk dus nog snel gegaan.
Jeetje wat erg. T zijn allemaal geen leuke vooruitzichten. Heel veel sterkte de aankomende tijd. Ik zal duimen voor jullie. Zend een dikke knuffel.
Kijk dat is beter weeën hoe gaat t nu. Heb je de sollicitaties nog door laten gaan of is de bevalling begonnen. Veel sterkte mocht t zijn begonnen. Dan kun je straks eindelijk gaan genieten van jullie kleintje.
Idd een deze dagen gaat t toch echt gebeuren,maar wanneer. Ik ben benieuwd voor morgen hopelijk heb ik wat ontsluiting, want inleiden zie ik ook niet zo zitten eerlijk gezegd. Mijn manneke is ook aan t einde van zijn latijn en snapt t FF niet meer waarom t zolang duurt,maar dat is de natuur. En hopelijk als je gaat bevallen staat er geen file dan is je mannetje sneller bij je.
De weeën wil je denk ik niet... Maar wat daarna komt wel Maar kan het begrijpen! Ik was ook zover.. En het helemaal zat!
Debbsy - Jongen 13 April uitgerekend Lief of Stoer - Jongen 26 April uitgerekend Daisy25 - jongen 30 April uitgerekend Angels88 - Meisje 24 April uitgerekend Duimelijn - Meisje 26 April uitgerekend jasmi - Meisje 29 April uitgerekend Sientjes - Verrassing 21 April uitgerekend Geboren 19 november 2013 - BLiS - Bevallen van S* - 110 gram en 21cm (18wkn0dgn) 21 Maart - Lieverdje - Owen - 2750 gram en 47,5 cm (38 wkn5dgn) 2 April - Sanne2011 - X.avi - 3534 gram en 50 cm (40wkn5dgn) 5 April - Dreumesje 7 April - Lieke86 - Jayvin - 3276 gram en 51 cm (38wkn1dg) 7 April - Miep84 - Jochem - 3700 gram en 52 cm (39 wkn1dg) 7 April - Mariannetje - Serafine - 3650 gram (40wkn3dgn) 8 April - Musty - M.ilou-B.enoîte 9 April - Sheann - Jongen - 3370 gram en 51 cm (39wkn3dgn) 9 April - Fien25 - Jongen 9 April - Sunshine92 - Jace - 2770 gram en 49 cm - (38 wkn1dg) 10 april - Mom2Bvannummer3 - Lyana Hermalien -2825 gram en 48 cm (38wkn6dgn) 10 April - Roos1980 - Jongen - 3500 gram - 49 cm 11 April - Flowie - Robin - 2910 gram en 47 cm (37wkn5dgn) 11 April - mjs - Eef - 3740 gram en 52 cm (38wkn2dgn) 15 April - santjeb - Julian 17 April - Maris22 - F.abienne - 3830 gram (38wkn4dgn) 17 April - Ikbien - Quinn - 3414 gram en 51 cm (39wkn3dgn) 18 April - Rozanna - M 18 April - Doglover76 - Kody -2970 gram 21 April - Newbornstar - Jaelynn - 3958 gram en 50 cm 25 April - Steeciaantos - Giovanni - 3180 gram (40wkn1dg) 25 April - loqka - Gjin - 3500 gram 26 April - Zeepbel - Lily - 3110 gram (40 wkn0dgn) 26 April - Want2be - Nathan 26 April - Nietverwacht - M.ika R.obert - 3645 gram - 50 cm Ben heel benieuwd wie k hieronder mag gaan aansluiten op de lijst. .wordt wel spannend zo
Debbsy heeft al 10 dagen niks gepost dus ik vermoed dat ze bevallen is, maar dat weten we niet zeker. Maar daarna ben ik toch aan de beurt...vind ik
Best wel ja. Ik probeer zo lang mogelijk uit te slapen 's morgens dat scheelt voor het gevoel weer een paar uurtjes. Verder ja gewoon wat kleine dingetjes doen meer kunnen we niet doen.