De April 2014 Mama's #2

Discussie in 'De mama's' gestart door ikbien, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Dat is idd lekker zon luidagje hebben wij dames echt wel eens nodig.

2. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.047
    2.914
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb ze ook. Als ik ga zitten zakken ze af. Doorlopen lukt echt niet. Krom staan dan wel, maar zo gauw je dan weer overeind komt, schieten ze er weer in. Ik kan uit ervaring zeggen dat ze echt niet lijken op buikweeën. Hopelijk blijven ze weg bij de daadwerkelijke bevalling. Het zal waarschijnlijk wel helpen voor je benen als je liggend bevalt. Eén pluspuntje, ze zorgen wel voor ontsluiting :)

3. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Vind t echt niet normaal hoe sommigen vk handelen enkel in hun eigen belang gelukkig is t allemaal goedgekomen.

4. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Jij ook veel sterkte hopelijk komt je beebje snel.

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @jesden
    Spannend voor je/jullie,maar nu word t wel tijd dat die kleine komt ;) succes

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Thanxxx voor de tip..valt te proberen :) hoor er veel over dus dan moet t wel goed zijn :)

7. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Jesden spannende dag morgen voor jullie! Hoop dat er plek is, zal morgenochtend komen spieken hier! Alvast succes meid!

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    spannend hoor! Ben zelf ingeleid met tablet. .geen idee hoe t met ballon gaat..met tablet gaat t erg snel. .maar t werkt bij iedereen anders :)

9. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Goeiemorgen dames:)
    Hier heerlijk geslapen:) ben nu klaarwakker en heb 2 snurkende lieverdjes naast me haha!
    Laatste dag van de kraamweek hier pfff wat gaat dat snel!

Jesden heel veel succes vandaag!
    En de andere wachtende hoop dat jullie kleintje zich snel komt aandienen!
    Fijne dag dames!

10. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Even een update. Kom net terug van de gynaecoloog, ik kan maandag pas worden ingeleid. Eerder is er geen plek. Mag wel een nachtje blijven slapen in het zhuis, om bij te komen.
    Heb besloten dat morgen te doen...
    Heb geen pijnstilling meegekregen voor naar huis.
    Straks loop ik 6 dagen met alleen maar weeën.. kan alleen maar huilen.. ben t zoooo beu.

11. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Jeetje wat slecht zeg heb t zo met je te doen vind t schandalig hoe ze met je omgaan. Echt meid geef de moed niet op niet doen. Je kunt t. En kun je misschien niet terecht in een ander ziekenhuis. Stuurt een dikke knuffel.

12. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Ff n update tussendoor. Vanmorgen om 07:00 uur de eerste ctg gehad. Die was keurig en mijn bloeddruk ook. Om de bevalling in te leiden heeft de verloskundige n balloncatheter geplaatst inwendig in de baarmoeder tussen t hoofdje van ons Alycia en de baarmoedermond, zodat deze meer op.een natuurlijke manier hormonen zou gaan aanmaken zodat de baarmoedermond zou gaan rijpen.t resultaat nu is twee cm ontsluiting. T deed wel pijn vond ik pffff.
    Nu rond half drie is er nu voor de tweede keer n balloncatheter geplaatst om de baarmoedermond nog ff helemaal goed te krijgen. Ik heb nu dus ook meetbare samentrekkingen en beginnen nu als weeën te voelen ze komen ook steeds vaker. Morgenvroeg worden de vliezen in ieder geval gebroken mocht dit vannacht niet gebeuren. Dus hopenlijk hebben we uiterlijk morgenavond ons mopke in onze armen.

13. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Hey Zwaluw88,
    Hebben ze je nog gestript? Weet je al of je al wat ontsluiting heb?

Hier mijn update: alles was goed bij de verloskundige, deze was heeeeeel aardig en ze heb me ook gestript.. Aangegeven dat ik zenuwachtig was en ze heb alles uitgelegd wat ze ging doen en het viel me 100 procent mee gelukkig...! Had gelukkig 1 cm ontsluiting dus het strippen kon... Ben benieuwd of het wat gaat doen!

Anders moet ik woensdag naar het ziekenhuis voor ctg/afspraak gyn... Hopelijk hoeft dat niet en is ze er dan al...

Maar weer afwachten...

14. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Hey dat is wel fijn, nog 8 te gaan dus! Zo ballonkatheter is dus een vervelend! Kan ook allemaal ineens heel snel gaan.. Dat hoop ik dan ook voor jullie! Succes en hopelijk komt jullie meisje snel!

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Spannend JesDen! :)

Jeetje wat balen Zwaluw! Echt schandalig gewoon. .je loopt al zover overtijd..vindt t echt niet kunnen. .

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Nog geen Baby nieuws? :)

17. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend hier allemaal. Sientjes is ook al zo stil..... Misschien al bevallen?!

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Nou wie weet :)

19. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Dames!! Mijn weeën werden zo erg... dat ik de verloskundige heb gebeld. Zij kwam kijken en ik had 3cm ontsluiting. Ik heb gezegd dat ik het niet vol kon houden tot maandag.
    Ze is met mij naar het ziekenhuis gegaan. Heeft me vliezen gebroken, en toen had ik 6 cm ontsluiting. Lig nu van me ruggenprik te genieten. Heeeerlijk.

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    oh eindelijk Zwaluw. Geniet van je ruggeprik :) zet hem op.

Deel Deze Pagina