Ja idd,hoe zal t ermee gaan? Wel leuk om hier weer wat nieuw leven in te blazen,heb laatst die link van deel 1 geopend en terug gelezen,niet alles,maar wel leuk om terug te lezen
Haha ja heb k ook gedaan. .even herinneringen ophalen..van Blis ist bijna ook alweer een jaar geleden..als k dat teruglees komt dat wel weer even binnen. .maar dr is een nieuw wondertje onderweg
Ja idd, bijna alweer een jaar geleden, zie haar nog regelmatig voorbijkomen, heel heel moeilijk en begrijp haar maar al te goed....
Ben ik weeer hahah Hoe gaat het met de kids? Hier gaat het echt veels te snel... ze kruipt lekker door het huis heen en ze gaat af en toe al zelf zitten... waar is mijn kleine baby nou ... Daarover gesproken nog meer mensen die binnenkort voor een broertje of zusje willen? Ik heb het wel steeds in mijn hoofd maar dan zeggen we tegen elkaar: we wachten nog wel eventjes ... benieuwd of jullie ook zo denken! Groetjessss
hier gaat het goed! ze kruipt niet maar rolt heel graag overal naar toe haha wij willen er ook graag een 2e maar we wachten ook nog even! het gaat allemaal zo snel!!
Ik ben er ook nog af en toe hoor. Maar verder inderdaad erg druk met de kleine. Het gaat goed met haar. Ze kruipt nog niet hoor rollen doet ze wel. Het is een vrolijk kind en ze is heel lief. Ze eet en leert steeds nieuwe dingetjes. Met mezelf is het nog de ups en downs, ben nog steeds aan het herstellen van de bevalling en de depressie. Een 2e kindje zou ik wel willen maar voorlopig moet ik er niet aan denken. Aangezien ik nog niet eens het gevoel heb weer hersteld te zijn. En bij de gedachte van nog een keer zo'n bevalling....dan denk ik bijna dat ik niet meer durf hoor. Hebben jullie dat niet?
Hier ook nog niet kruipen hoor haha alleen maar rollen en buikschuivend de kamer door..en ja..bij ons is de wens voor een 2e er..we hebben nog 1 cryo over die we in 2015 gaan benutten. .dus een brusje voor ons manneke komt er volgend jaar zeker. .ookal was het een pittige bevalling. .die wens is heel sterk
Hier maakt ze kruipbewegingen en rolt overal heen,zo een lekker meissie is ze... hier geen kindjes meer,maar wel leuk om te lezen dat jullie er al weer aan denken!
Hier begint me kleine meid ook te kruipen haha zo grappig! Vrijdag is ze alweer 7 maanden wat het toch snel
Hier ist nog steeds buikschuivend haha! Wat leuk dat ze gaat kruipen..hier probeert ie het wel maar lukt nog niet. .wel een tandje gespot!
Wat leuk en spannend om te lezen dat eem aantal van jullie al nadenkt over een tweede/volgend kindje! Hier geen kindjes meer hoor Alles dik in orde met de kleine meid. Ze rolt het hele huis door,en gefrustreerd dat ze is als ze ergens niet verder kan rollen haha Van kruipen nog geen sprake hier. Zitten ook nog niet. Wel heeft ze sinds 2 weken duidelijk nieuwe klanken die ze maakt, echt heel duidelijk 'wawawa' en' dadada' ipv alleen geluid
Ja maar blijft bij denken hier hoor haha.. Hier ook papa en af en toe mama... ook al heeft ze geeen idee wat het betekend... ik vind het zo mooi als je dat hoort!
Ja een 2e komt er zeker! Wanneer weten we niet we laten ons verrassen hihi we gebruiken geen anticonceptie maar we zijn er niet echt mee bezig verder we zien het wel Fijn dat alles goed gaat met de kleintjes hier ook af en toe papa of mama hihi Gister hadden we onze schoen gezet super leuk om te doen haha ook al snapt ze er nog geen pepernoot van haha